Évjárat: 2006. 08. Trike: rozsdamentes acél szemcseszórva Motor: 1,8 literes, alublokkos Subaru
Tollak: 3 db Velez légcsavar toll alumínium agyban
Szárny: BB-02 Bence 16 m2-es egyedi színösszeállításban (alul kék, felül fehér, élén piros)
Burkolat: üvegszálas műanyag
Gumik: 12"-os gumik könnyűfém felniken
Rugózás: mindhárom keréken olajcsillapítású teleszkóp
Biztonsági övek: kétpontos biztonsági övek, biztonsági kioldós csattal
Önsúly: 180 kg Terhelhetőség: cca. 180 kg
Üzemidő: cca. 45 óra
Extrák: - ergonómikus műbőr ülések, önindító, műszerek (fordulatszámmérő, töltésmérő, magasságmérő, vízhőfok kijelző, olajnyomás kijelző stb...), lebuktatható főtartó
Fotó: http://kepfeltoltes.hu/view/080218/Subi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ár: Szárnnyal: 2,1 M Ft (Egyösszegű készpénzes rövid határidővel: 2 M Ft)
Csak Trike: 1,3 M Ft
A repülő Siófokon tekinthető meg előre egyeztetett időpontban.
Az alábbiakon vagyok elérhető: anidree@gmail.com vagy
06-30/330-5674
Üdv! Nem biztos hogy ez a legjobb hely, de megragadnám az alkalmat hogy érdeklődjek, tud e valaki segíteni nekem, Trabi motoros Apolló hoz keresek Kéttollú légcsavart! Keveset repült, ujj, stb... E-mailon könyebben elérhető vagyok: nagymzgabor@freemail.hu Előre is köszönöm, és termik mentes jóidőt mindenkinek! Üdvözlettel :Gábor
Elnézést, ha kicsit off! Ugy gondolom ide is beillik:
T. Topiklakók!
Ultrakönnyű otthonépített EULSR A2(450kg össztömegű, kétszemélyes) repülőgép építéséhez társakat keresek! Lehetőleg Bp-en., vagy környékén. Rendelkezem 3 kpl. tervdokumentációval, valamint ezek megépítéséhez szükséges mérnöki, műszaki vezetéssel. Hatósági építési engedély kérése folyamatban. Magyar tervezés!Eddig 2db. már megépült, és hatósági engedéllyel repül. A még építhető 3-ból két hely kiadó. Megfelelő egyeztetés után utasként kipróbálható. Ha valaki nem műszaki képzettségű, kaphat segítséget az építés során. Komoly jelentkezőknek e-mail-ben bővebb tájékoztatást küldök.
Amint a házassági hirdetésekben olvasható: KALANDOROK KÍMÉLJENEK!
Nagyon köszönöm a képeket, ma megjött a DVD! Klasszak lettek, párat fel is fogok rakni a kis privát galériáimba :) Meg láttam kikerült az a kép is a gmail gallerydbe, amin próbálgattam az objektíved :D Nem semmi a cucc.
Hallott már valaki erről a 4 heng. kétütemű motorról? Igaz lehet a 33 kg mellett a 70LE? Ha igen, mivel megy, és hány perc lehet az élettartalma? Köszönöm a válaszokat.
McCulloch, Northrop-Ventura (US) 4cyl; Model 4318, Military O-100-1; 72hp@4100rpm, 84@4100, 92@N/A; 1950-1988; Wt = 77#; TC = none.
Most olvastam, hogy március 1-re lett összehívva a közgyűlés, és itt fog "eldőlni" a 2008-as rendszvénynaptár is. Úgyhogy ez sínen van.
Más kérdés:
Én Tolna megyében lakom, és keresek olyan motoros sárkányrepülő pilótákat a megyében (esetleg szomszédos megyékben), akik szívesen adnának felvilágosítást szakmai kérdésekben egy reménybeli sárkányrepülőnek. Nem vagyok benne a repülő élet vérkeringésében, ezért nem tudom még kihez fordulhatok.
Tavaly a Motoros Könnyű Sporterpülő Szövetség (www.hunul.net) oldalán megtaláltam az éves eseménynaptárt. Most is nézegettem az oldalt, de még mindig a tavalyi van fenn.
Bár valószínű, hogy korai vagyok, de azért megkérdezném: tudtok-e arról, hogy idén hol/mikor lesz motoros sárkányrepülős rendezvény? Szeretnék egy-két helyre kilátogatni, nézelődni, érdeklődni oktatással, gépekkel kapcsolatban.
A képen látható Suzuki 1000 - es járgány eladó szárny nélkül. A gépet kettő éve építettem. Hatósági vizsga van. 4-6 l fogyasztás / h. Szárnytól terhelétől függően.
Fel látogatsz a lapomra, sok képet találsz az építésről. A gép kifogástalan, tőkéletes
Szerintem rosszkor voltál, rossz helyen. (nem a nézelődést, hanem a repülést illetően). Nincs súlyhatár sem a siklóernyőnél, sem a sárkánynál. Alapvetően a szárnyfelület határozza meg, milyen súlyt képes a levegőben tartani. Ha megnézel egy silklóernyős hirdetést, sok más mellett mindig ott van a pilótasúly is. Tandemeknél ez a pilóta+utast jelenti. Persze érdekes lehet, amikor egy alig 50 kilós - egyébként kiváló pilóta - leányzó egy 100+ férfiembert visz fel repülni...
Kösz a segítséget! Jobb a békesség, ki tudja mi változik a jövőben, inkább lezavarom ezt az orvosit (aztán 5 évig úgy sem kell ismételni). A 25 ezer elég megrázó első hallásra, de a reporvos.hu oldalon "csak" 12 ezret írnak a 2. kategóriára. Mind1, majd kiderül ez is.:-)
A jogszabály szerint lajstromozásra kötelezett légijárműnél van nszükség reporvosi vizsgálatra.Namost a motorossárkány NEM AZ!A légirendészet több embert feljelentett orvosi hiánya miatt, azonban több ismerősöm pert nyert ezügyben!Vincéék igéretet kaptak a légügytől, hogy amig nem tisztázódik a helyzet, addig a reporvosi meglétét nem ellenőrzik.Jelenleg itt tartunk.Nekem nincs, soha nem is volt és elvből nem is lesz!Azonban ha nem akarsz hadakozni a hatósággal, akkor egy második kategóriás vizsgálatot megcsinálhatsz(kb.25ezer Ft.)!
Jövőre én is szeretnék sárkányozni, de előtte meg kéne csinálni az orvosit. Valahol olvastam, hogy elég egy körzeti orvosi papír is, máshol meg a 2. Osztályú Egészségügyi alkalmasságit írják, mint szükséges minimumot. Most akkor mi a helyzet, milyen papír kell?