Nekünk a kormányoszlop tetejére került, nem mintha érdekelne, hol van. A másik autóban a középkonzol alján van...ott sem figyelek rá. :-) Annyi villognivaló van (a Blaupunkt is villog, ha kiveszem a kulcsot), hogy az már fényártalmat okoz.
Eddig nem tapasztaltam gondokat. A futómű nyeli az úthibákat, viszont én nem érzem nagyon bedőlősnek, mint azt az újságírók emlegetik. Lehet, hogy ők 100-al próbálnak egy 90 fokos kanyart... Én nem szeretek arclenyomat lenni az ablakon.
A fogyasztásmérő 6,7-et mutat, de még az első tankbenzint eszi, ebből vajmi keveset lehet leszűrni. Egy biztos hogy a műszerek alapján nem eszik annyit mint a 11 éves 1,3 Suzukim evett. Pedig az 805kg volt ez pedig 1070kg. A fékek határozottnak tűnnek, szerintem van olyan mint egy IV-es Golfé. A kormány az adott... a Jazzből ismerős könnyedségű. A váltóm még egy picit nehezebben jár, de egyre jobb. Talán a Suzuki könnyű váltójára emlékszik még a kezem. Viszont pontosabban jár mint a Suzukié.
Gyorsulni még nem mertem vele, mert azt mondják, hogy az első 1000km-et csak módjával. 110 felett még nem is mentem, de stabilnak tűnt. Bár jó gumikkal a Suzuki is úton volt, csak fék is kellett volna hozzá...
Az "Optitron" műszerfal szép és hát a Jazz feirat helyett természetesen City felirat mutatja magát. A kárpitok nem zörögnek, csak a kulcsomó a rengeteg biztonsági segédeszköz miatt. De hát ez nem az autó, mint inkább az ország hibája.
A téligumi zaja szűrten, alig hallhatóan jön be az utastérbe. Komfortra és menettulajdonságaiban engem a Jazzre emlékeztet. (Sikerült kipróbálnom egyet.)
Nekünk a családban két Citroen BX is volt, mindkettő diesel. A motorjuk 3-400 ezer kilométer után még tökéletes volt, csak a Citroen fogyott el körülöttük...
SX7 = Citroen C4 (Totalcar - Népitélet). És ezt nem elvakult németautó-buzi firkászok irták le, hanem maguk a tulajdonosok.
Az ellenpólus, a legjobb autó melyik volt? Hát...nem lövöm le a poént, úgyis tudjátok.
Egy hete használok egy City-t és legalább annyira jó mint a Jazz! Azt nem mondom hogy jobb, de sok tekintetben nagyobb és hasonló. Kb. 400km mentem vele és eddig egyre halkabban viselkedik... Szépen lassan járatom be. Egy Jazz-es is beleült és hát elcsodálkozott! :) Nagyon tetszett Neki! Én egy ES kivitelt használok és eddig nagyon meggyőző!
Én egy Peugeot-t és 3 Citroent használtam (használok), hibamentesek... A némettől (VW, MB) kihullott a hajam, annyit baj volt vele! Az SX7-et nekik adnám.
Az SX4 belépőmodellje nem marketing, mert legalább lehet kapni "korlátlan" mennyiségben. Az évi 60 db alap Jazz ezzel szemben tényleg csak azért van, hogy ki lehessen írni: Nekünk ennyiért is van ám autónk! Ha a kvóta elfogy, cseszheted úgymond.:)
Komoly konkurencia egy Jazznek? max. a Meriva vagy egy másik Jazz.(a kihasználhatóságot tekintve!!)A legtöbb 4m alatti autóból kifelejtettek egy részletet:a csomitartót.
Szted az alap SX nem az? És a többi belépőmodel? Nem is tudom, hogy van-e olyan belépőmodell, amit a gyártó komolyan gondol...
Ha az ember utánaszámol valamennyi B kategóriánál, hogy ha mindazt beleteszi, ami a 3.010-es Jazzben bennevan, akkor mire jön ki neki, akkor a Jazz nem drága.
Próbálj meg alap Jazz-t venni,rá kell jönni hogy ez csak marketing!!!Én kérdeztem azt mondták 2005 áprilisban ,hogy 60 db jött az országba és több nem várható.Parasztvakitás!A Jazz alapára 3010000ft+metálfény,viszont megéri az árát!Hiába 2,6M az sX, nekem nem érne annyit!Tib
Komoly konkurencia lesz az SX4 es mert alap motorral 1.5 16V 99Le 2699000 az alapára csak klima nincs benne ennyiért!Bár nem néz ki olyan szépen mint a jazz!