Március környékén igen sok fótót csináltunk a Királyi gépekről de egy két ismerös felhívta a figyelmemet hogy eszembe se jusson felrakni a képeket mert a fickó elégé furi és kiveri a hepalyt. Példa értékü eset az old-ikarus on is fent volt a fórumában is és onnan indult el ez a lavina.
Hát azért volt rá példa :-) Alba egyik C56-osában meg kellett bontani a motort 3-4 évesen. Valami olyasmit hallottam, hogy a perselyeket és a gyűrűket cserélték (?).
Olvastam már 1.5 milliót javítás nélkül futott Scania motorról is, Volánbuszos 395 -ösben. Merci motorokről hallott valaki hosszabbtávú tapasztalatot( Setra miatt érdekelne)?
Egészen addig, amíg a gyár által előírt kenőanyagokat használják hozzá. (Emiatt ugrott több volánnál is a gari, mert mindenféle Castrol, meg egyéb szutyok olajokat töltöttek a motorba.)
A Magyarországon guruló Detroit Dieseles motorral szerelt kocsik mindegyikében a motor a legmegbízhatóbb. A magyarországi forgalmazó 1 millió Km-ig garanciálisan vállalja a motor javítását (nem mintha kellene:)).
Van egy Ikarus 60 típusu autobusz, elég rossz állapotban, motor és váltó nélkül. Az lenne a kérdésem, hogy mennyi lehet a tömeg a így motor-váltó nélkül a busznak?