A mai napon egy "szines" emberke , félig részegen nekem száguldott egy buszmegálló előtt! A busz bent állt a megállóban, tehát gurultam, mert előzni azon a helyen elég rossz. Úgy kb. 20-al száguldottam, amikor balról, mint egy állat nekem, vagyis szegény Jazzikának szaladt, és nekünk zuhant. Annyi időm volt, hogy félrerántottam a kormányt, ablak le, a többi nem tűr nyomdafestéket. Tanut fogtam gyorsan rendőrség, mentő, helyszinelők! Másfél óra a szakadó hóban, széllel megspékelve. A tag nem sérűlt, a Jazzikának sajna a bal első visszapillantója letőrt. Marha boldog vagyok, a Hondánál 67 ezer+ szerelés a károm. Megragasztani nem hiszem, hogy megtudom, de még holnap megnézem , hátha. Behajtani azon a fószeren soha nem tudom! Valaki tud esetleg olcsóbban. 1.4 Ls-hez kellene. Köszönöm előre is Neketek. Megpróbálom a képet feltenni, amit első idegességemben csináltam a mobillal. Ja, bocsánatot nem kért. Üdv Nektek, és vigyázzatok az úton.
Én megkérdeztem szervizelés előtt, hogy vihetem-e az olajat, kicsit fanyalogtak, de azért rábólintottak. Az autót Debreceben vettem, de 110 km-re lakom.
Sajnos már mint nem Jazz tulaj írok ide, mert egy hónapja leamortizálta az autó hátulját egy vito, és eladtam. :(((
pár napja folyamatosan olyan hang jön azt hiszem a bal első kerekekből, mintha valamit folyamatosan köszörülnének. a hang elég erős, ha fékezek a hang változik, de csak akkor múlik el ha majdnem, vagy teljesen megállok. mi lehet ez?
Igazad van, megnéztem a katalógust és a Jazz tényleg nem kíván meg túl specifikus gyertyákat. Sajna az off Polo on előírja a platinabevonatút és az 4k körül van.
Mondjuk a Jazz-hez is lehet kapni az NGK-ból sima/V-line/Iridium gyertyákat, de nem előírás, hogy mondjuk az utóbbit vedd meg, aminek 4.213.- az ára.
Nagyon köszönöm az infót! Vennem kell egy Honda házi oltárt! :-) Meg egy új mp3 lejátszót. Én valószínűleg nem vehetem át már hétfőn, mert a Z rendszám beszerzése egy kicsit tovább tart.
Ilyennel is találkoztunk már, de az a Nippon Denzo ugyanannak az NGK -nak a tipusmegfelelője, úgyhogy nem tudom mi értelme a kétféle gyártónak, talán mindkettőtöl is akar a honda vásárolni.
Amúgy ha valaki ragaszkodik hozzá, kb ugyanannyiért tudunk Nippon Denso -t is adni bele. :)
A gyári lev. szűrő az gyári, ua. mint amit a szervízben adnak.
Az olajszűrő japán utángyártott, beszállítója tőbb japán autógyárnak.
A gyertya NGK , és ha valaha hallottál róla szinte az összes japán autógyár ezt használja az autóiban, sőt most már a WV is csak ezt, és egyre tőbb európai gyártó áll rá.
Hozzánk legalább négy zöldkártyát csináló, és legalább 40 zőldkártyáztató szerelő jár, és szinte csak mind NGK -t hajlandó berakni, úgyhogy már nem is tartunk más gyertyát, mert felesleges.
Kb egy hete adtam el egy szerelőnek 8 gyertyát egy jazz -be, hozta a gyári mintát, találd ki gyárilag milyen gyertya volt benne..... :)
Úgyhogy a 860.- Ft-os gyertyánkkal is 0.00% lett volna a zöldkártyád. :)
Az olajszűrőn nem spórolnék, mert ha átszakad a visszacsapó szelep, akkor b***hatom.
A pollenszűrő ennél sajnos nem is ér többet (abból én sem vennék gyárit)! :-)
Na, a 850 forintos gyertyával nemigen mértek volna a tegnapi zöldkártya vizsgálaton 0,00% CO-t (alapjáraton is és emelt fordulaton is) az offomon, úgyhogy az nem győzött meg. :-(
Huhh, akkor lehet, hogy már az enyémen is lesz ilyen csatlakozó? Ha lesz, akkor leborulok a Honda istene előtt... Már az én Jazzem is megérkezett a soproni kereskedésbe, és ha minden jól megy, akkor a jövő héten átvehetem.
Hm akkor a jack dugó volt az európai Jazz 2006-os modellfrissítése? Hát a japánhoz képest elég sovány lett, mindenesetre legalább a középkonzolt nem kell szétbarmolni a jack dugó kivezetéséhez
Nos, kispóroltam ugye a cuccot és elméletileg tönkre megy a kocsi hamarabb. De. A szervizben gondolom elmondták volna, hogy figyu ez nem lesz jó blablabla. A másik, veszek a gyárival megegyező pollen és levegőszűrőt majd kicserélem. Ha viszem 60ezres szervizre, előtte visszarakom a mostanit és kész.
Jazz 1.4 LS Miláno Red rendelve! Hosszas nézelődés, próbák, tárgyalások után döntöttem. Április elején jön szállítmány, abban már benne lesz az enyém is!
A City és a Jazz között hezitáltam, a City kívülről jobban tetszik, nagyautós hatás, az ES verzió egészen jó felszereltségű. A Jazz belseje, műszerfala, kormánya viszont jobban bejön.(1,4 belső). A Jazz-nek szerintem jobb a féke, jobban is megy, a váltója is finomabban jár + Japánban gyártják. Az még nem lenne baj, hogy a City-t a törökök gyártják, az viszont elgondolkoztató, hogy tudják, 'csak' Kelet-Európába exportálják + kezdő sorozat.
Mindenképp érdemes több helyen érdeklődni,és elmondani hogy voltál máshol is !Tbányán orrom alá dugtak egy hitel módozatot,mikor kimondtam a honda Sommer nevet, mindjárt 3 lizingcég közül válogathattam::-))Ha ilyen hosszú futamidőben gondolkodsz talán meggondolandó az Éles.SzerintemTib