Keresés

Részletes keresés

haflinger Creative Commons License 2007.03.13 0 0 10486
Sajnos a tipusáról nincs infóm, de beszkenneltem róla egy rajzot, talán valakinek majd eszébe jut róla több is.
Előzmény: P.Box (10485)
P.Box Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10485
Ennek a felépítménynek mi a neve vagy típusa? Ilyen felépítményes pótkocsira gondolok de nem félpótkocsira hanem kéttengelyes-re, mint amilyen a fotón a Dutra után van.
Előzmény: tatrafan (10484)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10484
Akkor a 10463 volt az szvsz.
Előzmény: gacsat (10483)
gacsat Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10483
Nyerges kocka.
Előzmény: P.Box (10482)
P.Box Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10482

OFF: semmi nick nem jutott eszembe és amikor regisztráltam pont P.Box-ot hallgattam. :)) ON

 

A Tatra platós volt? Vagy volt rajta felépítmény?

Előzmény: gacsat (10479)
gp_jam Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10481

Nehany old school DD es egy forgalmas hely (Oxford Street) nem keves ujabbal! :)

Előzmény: tatrafan (10475)
gp_jam Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10480

Akkor jonnek a gepek es a kepek! :) Elsokent, amire leginkabb erdeklodes van! En amit a magassagrol mondani tudok: a buszokban belul a soforoknek van egy figyelmezteto szoveg, miszerint a busz 4395mm magas! Neha amugy nem art ez a szoveg, ugyanis nagyritkan elofordul a double deckerek megskalpolasa egyes feluljaroknal, hidaknal!

Viszont (igaz nem latszik, de) az uccso kepen a felpoton 15FT van irva azaz 457,2cm!

Amiket lattam "tulmagas" kamionok, azok belfoldi fuvarozaban dolgoznak pl a Heathrow repteren (azokrol sajnos nincs kep, viszont van Jumbo es Concorde) ill. femtormelek szallitok! Aztan majd jonnek a Scammelek es meg mas ritkasagok is! ;)

gacsat Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10479
Mit emlék! Pár hónapja a Chinoinban ilyen aszfaltozott. Kopott piros TATRA huzigatta.

Honnan a nick?
Előzmény: P.Box (10477)
504LACI Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10478

Van ilyen képem, meg ha kell akár busz is :-)))

De van benne rugózás, igaz eléggé brutál méretű rugókkal. A súlypontja azért nincs túl magasan, még a diffi is ehhez van kitalálva.

El van tolva bal oldalra, hogy ne akadályozza a közlekedőfolyosó használatát. Így a bal féltengely kb. 50 cm, a jobb meg közel két méter.

Előzmény: tatrafan (10475)
P.Box Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10477

Köszönöm a fotókat mindenkinek!

 

És még kicist maradnék aszfalt témánál. Régebben emlékszem halványan aszfaltfőző forgózsámolyos pótkocsikra és ha emlékeim nem csalnak Tatrak vontatták őket legtöbbször. Ennek a pótnak a típusát tudja valaki? Esetleg valami emlékkel rendelkeztek ezekről? Futnak még ilyenek? Fotó? :)

 

És még annyi, hogy Budapesten több narancssárga 138-as vagy (148-as?) aszfaltos Tatra mászkál. Ezek melyik cég tulajdonában lehetnek?

 

Elnézést ha sok a kérdés.. :)

 

P.Box

504LACI Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10476

4,37 m. A gyári leírás szerint. Én 4,35-öt mértem az útvonalengedélyhez, de ennyit akár tévedhettem is. Tetejére hosszú léc vízmértékkel, alulról meg ultrahangos távolásmérővel felmért a haver :-)

Előzmény: gacsat (10473)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10475
vagy úgy. Mindig érdekelt: ezek a buszok nem borulnak fel? Nincs vkinek ilyen képe? Egyszer alámásztam egynek és úgy találtam, hátul nincs semmiféle rugózás. Gondolom hogy ne dülöngéljen.
Előzmény: Tector (10472)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10474
na jó de mekkora hengerek :)
Előzmény: Sinbiciklis (10471)
gacsat Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10473
 Asszen 430cm.
Előzmény: Tector (10472)
Tector Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10472
Nem, úgy tudom 4,25 -mivel a londoni emeletes buszok olyan magasak.
Előzmény: tatrafan (10469)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10471
Miért? Ez az 1ik oldali hengersor, tetején a kipöfögővel.
Előzmény: tatrafan (10466)
csecsaba2 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10470
Persze, lökjed őket!
Előzmény: gp_jam (10468)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10469
Most hogy? Ott nem 4m a szabvány?? Amúgy az a Scammel engem érdekelne...
Előzmény: gp_jam (10468)
gp_jam Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10468

Szombaton mikor meglattam, mefogadtam, h vasarnap mikor ujra arra jarok ezt lefenykepezem es este mutatok itt valami nagyot! Erre nem beeloztek! :)

Mindegy! Azert feltoltom! :)

+ Igaz szamomra nagyon off (mert nem amerikai es 10 kereke van :) ), de hatha van itt akit erdekel: Londonban altalam latott egy-ket nagyvas! Ha van ra igeny szivesen megosztom itt, pl. nalunk tulmeretesnek (tul magasnak) szamito kinn szabvanyos kamion, nehany regi Scammel (tipikusan nagyvas kategoria), regi gozgep, stb!

Ha valaki ker beloluk, szoljon! ;)

 

Előzmény: tupolev (10456)
haflinger Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10467
Előzmény: P.Box (10452)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.12 0 0 10466
hát ez elég vicces :))))))
Előzmény: Sinbiciklis (10464)
Volt tüzér Creative Commons License 2007.03.11 0 0 10465
Alighanem ennél Magyarországon csak egy nagyobb daru fordult meg. Valamikor 1993 - 94 környékén a szabadegyházai szeszgyár tulajdonosa (holland a lelkem) intenzív fejlesztésbe kezdett, és az egyik melóhoz kellett nekik egy daru, amit Németországból hoztak hajón és végül is a dunaújvárosi kikötőben pakoltak ki. Maga a futómű és a rajta lévő apróságok voltak valami 96 tonna, de a gémet és az ellensúlyokat még 6 darab rendes nyergesvontató vitte. Persze a súlya és a mérete miatt kísérni kellett, és ekkor kerültem közel hozzá. Mikor összerakták, nap mint nap láttam dolgozni, ugyanis a gyáron kívül kezdtek el összeszerelni egy bazi tartályt, de nem ám olyan egyszerűen. Úgy csinálták, mint az egyszeri paraszt, először a tetőt, és azt folyamatosan emelve rakták alá a többit. Valami 800 - 1000 köbméteres lett a tartály, és amikor készen lett, egyszerűen a kerítésen keresztül berakták a helyére. Utána ugyanezt még kétszer megismételték. Na az a masina volt állítólag 800 tonnás.
Előzmény: tupolev (10456)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.03.11 0 0 10464
Nohab hengerfejek:
tatrafan Creative Commons License 2007.03.11 0 0 10463
Előzmény: P.Box (10452)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.11 0 0 10462
faroklövésznek milyen jó helye van :)
Előzmény: tupolev (10456)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.11 0 0 10461
Vagy mint Godzilla :)
Előzmény: Turbo Intercooler (10460)
Turbo Intercooler Creative Commons License 2007.03.11 0 0 10460
Hú ha ezt ellophatnám, nagyobb pusztítást végezhetnék Bp.-n mint Kristanna Loken a T3-ban. :o)
Előzmény: tupolev (10456)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.11 0 0 10459
ijesztő...
Előzmény: tupolev (10456)
gacsat Creative Commons License 2007.03.11 0 0 10458
Furcsa,mintha rendes rendszáma lenne!
Előzmény: tupolev (10456)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.03.11 0 0 10457
Mázlista! Pedig hányszor körüljártam miatta az egész túrást. De úgy be volt ásva, hogy max. a 1/2e látszott.
Előzmény: tupolev (10456)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!