Nagyon köszönöm, és kicsit akkor helyesbítek mert tegnap este két sör után fáradtan írtam ide. Igen, már megárt 2 sör, sajnos.
Azért kopogtam be ide, mert nem akartam a semmiből e-mailt írni. Udvariasság is van a világon, BmS nem is látott (még), itt kommunikálunk.
Az injektor.hupedig nem mindennapi olvasmányom, nem ismertem a felületet, és a fórumra is elvétve írok de köszönöm a gondos és azonnali iránymutatást (háhá :)), meglett a mailcím.
El ne áruld neki, hogy BmS üzemelteti az injektor.huoldalt, mert ez olyan titok, amit senki sem tud. Legfeljebb az, aki elolvassa BmS beírásait, amiben esetleg a saját oldaláról (nem titkoltan) ajánl szakmai olvasnivalót.
Az meg úgy sem tudja senki sem, hogy egy weboldalon, a "Kapcsolat" fülön szinte mindig van e-mail cím is megadva.
Arra meg aztán kizárólag a Magasságos kegyelméből, és a Vasas Szakszervezet támogatásával lehet rájönni, hogy ha arra a címre ír, akkor az nagy valószínűséggel BmS gépén köt ki.
Amúgy szurkolok, hogy ez a több éve húzódó autócsere-projekt egyszer révbe érjen.
BmS, szeretnélek elérni magán jelleggel, magán e-mailemről, csak vélemény miatt, tudom, ez már sokadik. Kifizetem ha szükséges, de egy látatlanul egy bizonyos típusról szeretnék egy kis általános szakmai infót, semmi extra (nem túl gyakori Magyarföldön, de bízom a tapasztalatodban). Persze azt is értem ha nem vállalod, szóval áp tú jú.
Ezért szeretném elkérni az e-mailed. Ha van rá mód, nagyon köszi!
Ez a probléma nálam is előjött. Annyi különbséggel, hogy most már a bal hátsó is csinálja. Más fórumokon azt mondják hogy a kábel köteg megtörik az ajtóban és az okozhatja. Még lusta voltam bármit is kezdeni vele, viszont bosszantó egy jelenség.
Én valóban elkövettem, ezt a sokak által nem javasolt "merényletet". Jelentem az autó azóta is működik minden komolyabb ebből fakadó gond nélkül. Azóta volt műszakin is, ahol szintén hibátlan értékeket produkált.
Egy hátulütője van a dolognak olyan 1000-2000 fordulat között erőtlen az autó ott úgymond van egy lyuk, aztán 2000-es fordulat felett megindul, és onnantól jobban megy mint előtte valaha is ment.
Hogy vmi központi modul rendetlenkedik-e? Passz... A linkelt leírásban annyi volt a gond a kontrollerrel (amihez a szenzorok csatlakoznak), hogy nem voltak elég tiszták a kontaktok. Ezt más hasonló probléma-leírásban is olvastam, szóval valószínűleg ez a gyakoribb, mint a vezeték szakadás. Annyival máris előrébb vagy, hogy egyik szenzorod sem rossz! :)