Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ivókút Creative Commons License 2017.06.25 0 0 67151

A neve (ha jól tudom) szívás zaj csökkentő. Csak egybe kapod a műanyagot a csővel, nagyon nem olcsó. Még nem hallottam olyanról aki cserélte volna, mert asszem csak gyári van belőle...

Előzmény: GTI100 (67150)
GTI100 Creative Commons License 2017.06.25 0 0 67150

Köszi szaki123,  megnyugodtam kicsit. Egyébként a doboz utáni részbe benyúlva újjal, ott éreztem, hogy van egy szűrő. Akkor az lesz a légszűrő. A szigszalaggal való körbetekeréssel már korábban próbálkoztak az a rész még tart is valamennyit, de a cső többi része kezd atomjaira hullani, szívesebben csinálnék egy cserét. Továbbra is rejtély számomra az a nagy szürke üres doboz, amint csak átmegy a levegő. Biztos hogy nem hobbiból rakták be valamilyen funkciója lehet de hogy mi arról fogalmam sincs. Tippek? Továbbra is keresek ilyen levegő beszívó csövet.

Előzmény: szaki213 (67146)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.25 -1 1 67149

 

  Ilyen szemérmetlen értékeket produkál a kínai alkatrész. A teljes igazsághoz hozzátartozik, hogy "csak" 2 perc és 2 x 4000 fordulaton volt a résolaj mérés.   Ha  végig futtatom a teljes időt, akkor 5-7 ml lett volna az érték .

Előzmény: Törölt nick (67143)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.06.25 0 0 67148

Tankoltam egy másik kúton 6-7 liter a rángatás majdnem teljesen megszűnt.(kb a 10% marad meg a rángatásnak)  Csak sajna az ismerős pont nincs kéznél hogy ki tudjam olvasni a hibát.
Csak géppel lehet kiolvasni a hibakódot? 

Előzmény: Papalac (67142)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.25 -2 0 67147

 

Nincs hosszabb táv ! Már nincs mitől félni ! Ha megkérdezted és válaszoltak, akkor illett volna a választ megköszönni !!!

                                   Vannak szülők akik nem költenek a gyerek neveltetésére.

Előzmény: Anonymus23 (67140)
szaki213 Creative Commons License 2017.06.25 0 0 67146

Szia!

Igen, az a levegő szívócső. Nem tudom honnan lehet masikat szerezni, én körbetekertem szigetelő szalaggal ahol meg volt törve. A doboz nem a légszűrőház, s nem nyitható. A légszűrő hátrébb van.

Üdv.

Előzmény: GTI100 (67145)
GTI100 Creative Commons License 2017.06.25 0 0 67145

Kölcsönbe van nálam egy 2002-es évjáratú Thalia 1.4. Ismerkedem. A képen látható szerintem levegő beszívó cső több helyen is el van szakadva, kicserélném. Nem tudom hogy hívják. Hogy keressem? Semmilyen autós webáruházban nem találtam ilyet. Linknek örülnék. Továbbá a szakadt cső mögött (a képen felett) a szögletes doboz belül üres. Nem kellene egy légszűrőnek benne lenni? Ha igen hogy kell belerakni a szűrőt? Mert nem tűnik nyithatónak az műanyag doboz. Sorry a nagyon amatőr kérdésekért, és köszi a segítő válaszokat.

WebNeo Creative Commons License 2017.06.25 0 0 67144

Hétfőn kiderül

Előzmény: Léger Zsolt (67141)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.25 0 0 67143

Köszönöm!

Előzmény: Anonymus23 (67140)
Papalac Creative Commons License 2017.06.24 0 0 67142

Az a motort ábrázoló lámpa a környezetvédelmi hibajelző. Akkor világít, ha a kipufogógáz nem normális. A gyújtáskimaradást szokta jelezni. Lámpa + rángatás = valószinűleg gyújtótrafó vagy gyertya hiba. Okozhatja rossz üzemanyag is, de leggyakrabban trafó.

Előzmény: Léger Zsolt (67141)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.06.24 0 0 67141

Sziasztok.

Hétfőn eldől mi lesz a Reninek a sorsa. Cheach engine lámpa is befigyelt egy folyamatos világítással. Motor berángatott. Bár ha odaléptem neki magas fordulaton már nem rángatott be. 
Ha nagy a baj akkor megy az örök út mezőre. 

Anonymus23 Creative Commons License 2017.06.24 0 0 67140

Én a múltkor rákérdeztem emailban, akkor azt mondta, hogy minden rendben van vele.

Szerintem hosszabb távon jön ki ennek a hatása, illetve pontosan bemérni gyári szoftveres diaggal lehetne, hogy valóban javult-e a befecskendezés, stb-stb.

Előzmény: Törölt nick (67137)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.24 0 0 67139
Előzmény: Törölt nick (67137)
mzdude Creative Commons License 2017.06.24 0 0 67138

Abszolút lehetséges, ha hosszú utakon használják. Beül az ember, kimegy a pályára, 200-300 vagy még több kilométert beletesz. A motor üzemmeleg, nincs indítás-leállítás, nincsenek kátyúk, nincs kuplungolás, nincs kiszállás-beszállás (még a kilincs se karcolódik, az ülés oldaltömése sem kopik).

 

Ezzel együtt, ezeknél a kocsiknál is jönnek a gondok. Elhasználódik minden, ami forog: generátor, szíjfeszítők, csapágyak. Típusfüggő, hogy ez mekkora dráma. Aztán ne feledjük el, ezeknek a motorját sem az öröklétnek tervezték. Úgy tapasztaltam, a sok kőfelverődés és a por polírozó hatása nyomán keletkező fényszórómattulás alapján ismerhetők fel valamennyire ezek a kocsik.

Előzmény: rettiwer (67132)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.24 0 0 67137

Üdv!

 

Azt kérdezném, hogy vannak-e már tapasztalatok ezekkela kínai kapcsolószelepekkel?

 

Köszi

Előzmény: Anonymus23 (63222)
bozsó67 Creative Commons License 2017.06.24 0 0 67136

Szia

 

Én ezt raktam bele.http://www.autodvd.hu/usb-aux-mp3-illeszto/dension-gateway-lite-bt-renault.html

nekem bevált egyszerű a beszerelése a magnó cd tár vezérlése helyére kell bedugni a csatlakozását és ugyan ugy kezeli mintha cd tár lenne.

 

Előzmény: rettiwer (67131)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.06.23 0 0 67135

Többnyire vidék. ritkán város. 284.000km van benne. Első csere. 

Előzmény: rettiwer (67132)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.23 0 0 67134

SONY MEX BT 5000 7711420413
Sony CDX-GT 610U  7711421656
SONY CDX-GT 710  7711421708
SONY CDX-GT 30 RNT  7711420269

Megtaláltam egy részt, de 100%-ra mivel nem olvastam utánna, vagy próbáltam ilyet, tudja e az összes gyári funkciót, pl kormánytáv.

Előzmény: WebNeo (67133)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.23 0 0 67133

Én ezt megmondani nem tudom sajnos ha a futóműre gondolsz.

Saját auóinkról van tapasztalatom, 1.6 benzines megane II futóműve még nem volt javitva, stabil, pedig 200-t picivel elhagyta, mint irtam a scenic meg már 2. garnitura stabpálcát és mindkét oldalon cseréltünk talpast is 1x., nem kifejezetten ide tartozik de előbbin nem volt lengéscsillapító csere, utóbbin mindet cseréltem 2 éve. Elsősorban a nagyobb tömeg miatt és a más vezetési stílus, bejárt egymástól eltérő út miatt gondolom mentek tönkre a diesel elemei. Szemre a két autó alkatrészei között méretbeli különbséget nem láttam, de nem mértem meg őket, vagy néztem meg a neten az értékeiket.

 

A tisztán autopályás - minimális város mellett - kocsiknál el tudom képzelni a bontatlan futómüveket.

 

Rádiót sem figyeltem még de ha turer listes - márha van ilyen ez esetben - arra semmit nem lehet kötni. Viszont vannak nem gyári rádiók amik tudják a kormánytávot sőt renault cikkszámaik is vannak valahol van a gépemen egy drossura erről. Nem mai darab a leirás, lehet már nem is gyártják a rádiókat, de majd megkeresem neked.

Előzmény: rettiwer (67132)
rettiwer Creative Commons License 2017.06.23 0 0 67132

Írod,hogy :"

Minden autókon javitottuk már a futóműveket, legutoljára a nagy dci kapott stabpálcákat és talpasokat, hiába a relative kevés 190 e km a városi gyatra utak szintén elrendezik idő előtt :("

 

Már korábban is szerettem volna kérdezni,de normális használat,karbantartás mellett, mekkora az a km. szám ami már soknak számít? Gyakran olvasok 3,sőt 400 e km-s kifogástalan autókról, ezek valós adatok?

 

Előzmény: WebNeo (67115)
rettiwer Creative Commons License 2017.06.23 0 0 67131

Sziasztok! Tudnátok valami áthidaló megoldást javasolni a gyári rádió (kazettás) kiegészítésére, hogy lehessen telefonról,pendrive-ról is zenélni? Van másik,nem gyári rádióm és abban benne van,de sajnálom lecserélni a gyárit. A kazettás átalakító csak félmegoldás. Az új rádióhoz az átalakítók meg elég húzósak. Szóval van valami javaslatotok?

Léger Zsolt Creative Commons License 2017.06.23 0 0 67130

A.z maister és unixosat ne vegyél. Gyenge. Érzésre

Előzmény: Vulkan16V (67128)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.06.23 0 0 67129

Alkatrésztől kezdve órabér függő. 30.000Ft kb Nekem annyiban volt. 

Előzmény: Vulkan16V (67128)
Vulkan16V Creative Commons License 2017.06.23 0 0 67128

Tisztelt Car-társak!

 

Egy Thalia kuplungcsere mennyibe kerülhet? 2004.nyári, 1.4 16V. A válaszokat előre is köszönöm.

Papalac Creative Commons License 2017.06.23 0 0 67127

https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__RENAULT_s73___CLIO+__CLIO+II+Dobozos+%28SB0%7C1%7C2_%29_s34_1998%7C09_s13___25107/Motor_s75___Motorfelf%C3%BCggeszt%C3%A9s_s62___Motortart%C3%B3+bakok_s64___.Mind._s74_?gyakori=I

A jobb oldalon nem kell hozzáérni a guminak a fémhez, mert akkor rázza a motor a karosszériát, de nagy hézag sem szokott lenni, 1-2 mm.

Nem kell kivenni a motort, csak alátámasztani amíg kicseréli az ember a tartót. A hátsóhoz meg semmit nem kell, csak cserélni.

Előzmény: Léger Zsolt (67126)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.06.23 0 0 67126

A jobb oldali gumibak és a fém közé befér az ujjam. Tehát csere mindhárom. Csak azért vagyok rá kíváncsi mert a szerelő ügyes de az árakat én is tudni akarom előre. Egyben sem bízom annyira hogy elfogadjam hogy ennyi és ennyi volt az alkatrész ára.

Előzmény: Papalac (67125)
Papalac Creative Commons License 2017.06.23 0 0 67125

A motor és a váltó fixen össze van csavarozva. Együtt bólogatnak.

Azt nagy valószínűséggel a hátsó "kutyacsont" hibája okozza. Alá kell nézni, hogy melyik van benne. Érdemes nagyobb csavarhúzóval vagy feszítővassal megmozgatni a két szélső rögzítést is, hogy nincs-e azokkal is gond, de az a ritkább.

Előzmény: Léger Zsolt (67122)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.22 0 0 67124

5, 12, 18, 24, két utóbbi szerintem ugyanoda megy ahogy Papalac cartárs irja kétféle lehet :D, csakhogy ne legyen egyszerű a tulaj élete. Az 1-s csak egy fém "merevitő-tartó" nevezzük bárminek, olyan mint a 14-s

Előzmény: Léger Zsolt (67123)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.06.22 0 0 67123

1-12-24 a bakok?

Előzmény: WebNeo (67121)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.06.22 0 0 67122

Az egész motor bólogat már nem csak a váltó. 

Előzmény: Papalac (67120)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!