Ha a kis muanyag kutyu beszerzeseben tudnal segiteni akkor aszt megkoszonnem.Az egy kis problema csak az , h nekem Angliaba kellene mert itt elek.Nem tudom , h ez gond e.
A magnoval kapcsolatban csak annyira gondoltam , h az akksit nem vennem ki csak a bikakabelt tennem ra es a haverom aksiarol erositenem az enyemet.Ezert gondolom , h talan ez lehet a gond / vagyis h nem kap eleg aramot/ mivel ha 9-es hangeronel feljebb probalom tekerni akkor kikapcsol.
Fogalmam sincs mi lehet a baj.Ez csak egy felteves.
Na szép sorjában: ablakemelő műanyag darabra ha jól értem Szili77 tud beszerzési forrást.
A magnós témára annyit hogy meg ne bikázd az aksit, már bocs de az egy marhaság lenne! Semmi összefüggés az aksi és a magnó között. Mármint ha az autó beindul akkor eleve tölt a generátor, és ha annyi áram van az aksiban hogy az önindító forog akkor az elég a magnódnak is.
Amúgy nekem is néha néma a rádióm, de ilyenkor CD-re váltok majd gyorsan vissza rádióra és már szól is.
Hétvégén összerakom az ablakemelőmet, készítek majd fotókat is és felteszem ide.
Én köszönöm, hogy megvásároltad. Örülök neki, hogy jó lett. Azért arra majd kíváncsi lennék, hogy a tiéd milyen lesz, ha összerakod, illetve mennyi probléma lesz az összerakással, beállítással. Mert ugye neked 1600 - ért csak a bowdent gyártották le, a vitt minta alapján. Nekem pedig 12 000 -ért benne volt a teljes összeszerelés + 3000 -et kértek a törött kis műanyagcsúszó cseréjéért és nekem teljesen szét volt hullva, úgy szedegettem ki az ajtó aljából az alkatrész darabokat a bowden is el volt vágva, az ablak egy lécdarabbal volt feltámasztva.
Es van meg egy gond a verdaval.Eleg erdekes.Az autosmagno olyanokat muvel , h egy-ket napig mukodik azutan se kep se hang.Azutan neha megint visszajon es tudom hallgatni par napig.Bevittem a Peugeot szalonba itt Angliaba /hozzateszem csak pancserok dolgoznak bent/ es azt mondtak , h nem tudjak mi lehet a baja.Biztositek nem lehet mert neha visszajon.
Mar arra gondoltam , h esetleg nem lehet attol , hogy esetleg gyengebb az aksi es leszabalyozza a magnot?Lehet , h hulye gondolat de egyszeruen nem tudom mi lehet a baj.Bar hozzateszem semmi jele annak , h az aksi gyenge lenne , ez csak egy gondolat.A haveromnak szoltam , h ugorjon at egyik nap es tenyuk ra az aksimra a bikakabelt es es az o aksiarol talan tobb aramot kap a gep.Ha beindul a magno akkor veszek egy uj aksit.Csak attol tartok ,h a hirtelen tobb aramtol nehogy megadja valami magat.Mit gondoltok errol?
Lécci olvass utána csak pár oldalt kell ezen a fórumon és találsz ebay linket ahol meg tudod rendelni. Az alkatrésznek nincs külön neve, nem is árulják sehol. A 4-es Golfokban van ugyanilyen. Amit az ebayen rendelsz abban már aluöntvényből van műanyag bevonattal és nem fog többet eltörni! Ha nem találsz elvileg van még egy eladó komplett jobb oldali felújító szettem. Email címem publikus
Azert irok fel mert van egy kis problemam es talan tudtok segiteni.Van egy 607-em es megadta magat a jobb elso elektromos ablakemelom.Szetkaptam , es egy muanyag csuszo alkatresz torott el.
Ennek az kutyunek a neve kellene.Tobbek kozt azert mert egyszeruen az autosboltokban nem tudnak adni.Bementem a Peugeot szervizbe es ott kozoltek velem , h ezt igy kulon nem arusitjak hanem az egeszet ki kell csereltetnem ami kb. 200 fontba kerul.Na ehhez termeszetesen nem volt kedvem , mivel nekem csak egy par fontos alkatresz kellene.
Köszi, az üzletet megkötöttük. Minden rendben van a szerkezettel. amúgy érdekes mert az enyém 6 éves és úgy néz ki mint ha új lenne, ez meg kb olyan mintha 12 éves autóé lenne. amúgy tökéletes, de fura hogy tud így különbözni két azonos koru szerkezet.
Ismertek-e, tudtok-e ajánlani megbízható karosszériást Magyarországon, leginkább Budapesten, aki pár horpadást, karcolást, lehúzást ki tudna javítani reális áron.
A tervem az, hogy július utolsó hetében hazautazom és nála hagynám egy hétre az autót, több idő nincs rá, igaz, nincsenek nagyobb sérülések. És nem árt, ha van számítógépe és e-mail címe is, ahova elküldeném előre a sérülésekről készült fotókat, hogy na öreg, ezekről lenne szó, mennyiért tudod megcsinálni és megy-e az adott héten.
• 2002/12 évjárat, sötétkékmetál (mindíg koszos, 2 naponta kéne mosni :)) ) (Luxemburgi volt a tütü) • 2.2 HDI
• Automata váltó 4 seb (sport + téli fokozat)
• Vajbőr belső
* Gyári telefon (prímán megy a T-mobil kártyával)
• Első elektromos ülések
• Ülés- és tükörmemória
• 4x fűthető ülések
• JBL HiFi 8 hangszóróval
• Clarion 6-os CD tár
• GPS (szines nagy kijelző)
• Keréknyomás érzékelők
• ABS, ASR, ESP
• Tolatóradar
• Tempomat
• Xenon fényszóró + lámpamosó
• Elektrokrómos visszapillantók
• Esőérzékelős ablaktörlő + sötétedésre kapcsolódó lámpák
• Tolatáskor lebillenő visszapillantótükrök
• 8x Airbag
• Riasztó
• Elektromos hátsó napfényroló
• most 114.000 km (71000-el vettem)
• Átlag fogyi: 7.6 L/100 km
• Előző autóim: Trabant 601, Lada 1200, Nissan Stanza, Opel Ascona, Renault 19, Seat Cordoba, Toyota Carina II, Toyota Carina E, Lancia Lybra, Seat Toledo
esetleg próbálkozz meg 1 csiptuninggal. én anno halaccsal csináltattam nagyon bevált :)
tegnap elvitték az autóm :( szomorú vagyok nagyon... most következik a biztosítóval a harc h még mennyit fizessenek. megpróbálok peren kívül megegyezni velük... szerintem nem fog menni.
Hali és udv az újaknak, rég jártam erre és orulok, hogy ilyen szépen bovul a tábor. Az én kocsim eddig OK 164e km, épp most cseréltetem a légtomeg mérot és a lengéscsillapítókat nézetem meg. Már megvan a nejem cc-je is, azt is csak ajánlani tudom. 2l benzin , 140 PS eddigi átlag, 8,3 - 2600km alatt.. Nagyon szeretjuk ezt is , nálam felmerult a csere CITROEN C6, 2,7HDi vagy újabb pug.
az újaknak ha van jedvük feliratkozhatnak a "kinek milyen 607-ese van" összesítőre.
Ha valmire kiváncsi vagy célirányosan tudj kérdezni.
607-ES REGISZTRÁCIÓS TÁBLA:
Sityuszeg (...-...)
• 2001/11 évjárat, M.o,szürkemetál • 2.2 HDI • manuális 5 seb • Memóriás, plüss ülés • 17" alu 225/55-R17 téli • JBL Hifi 10 hangszóró • Clarion CD-váltó • Xenon fényszóró • Elektromosan nyíló csomagtartó • Fény ,tükör és eső szenzor • Tolatóradar • ABS • 8 airbag • Keréknyomás jelző,ami kilőve • 4* el.ablak • Riasztó • Elektromos hátsó roló • 166000 km 2007.02.20 • Átlag fogyi: 7.2 L/100 km -Kb.6e.km-en • Chip tuning NINCS - még • Előző autóim: Samara,Fiat Tipo,Ford Sierra,Seat Toledo,VW Passat,Renault Scenic,VW Sharan,
Pegi607 (KN-...)
• 2001/07 évjárat, Franciaország • világoskékmetál • 2.2 HDI • manuális 5 seb • Siemens monochrom navi • Memóriás, feketebőr ülés • 17" alu 215/55-R17 Dunlop téli • JBL Hifi 10 hangszóró • Clarion CD-váltó • Beépitett telefon • Xenon fényszóró • Elektromosan nyíló csomagtartó • Fény ,tükör és eső szenzor • Tolatóradar • ABS • 8 airbag • Keréknyomás jelző • 4* el.ablak • Riasztó • Elektromos hátsó roló • 120 022 km 2006.12.08 • Átlag fogyi: ??? L/100 km - még kevés saját mért adat • Chip tuning NINCS - még • Előző autóim: VW Golf I, Ford Orion, Opel Corsa, VW Polo Classic, P 405sw, S.Felicia, P306, S.Octavia, P605, S.Fabia, Fiat Punto, P partner, P406SWi, P206S16,P406swHDi,P406 coupe,P206XRD
ADSA
2001.12 évjárat (magyarországi)
Sötétkék metál
2.2 BENZINES
Mechanikus váltó (5 seb.)
no Navi (illetve PDA+iGO)
monochrom kijelző
Tempomat
Memoriás fekete bőr ülés
4 ülésfűtés
no Xenon
Nyári 17" Gyári alu 225/55/17 Pirelli pzero rosso, téli 16"lemezfelnin Michelin Pilot Alpin 215/65/16 gumival
CLARION Hifi 8 JBL hangszóró
Integrált gyári telefon (Könyöklőben kézi beszélővel)
Közben rájöttünk a probléma okára: Önindító! Direktben adtunk 12V-ot neki de meg sem mukkant. Kiszerelés, szétszedés, elhűlés... Az összes szénkefe elkopva, forgórész elégve, behúzó gyenge mint a harmat. Teljes felújítás szükséges.
Csak azért írtam le mindezt, hátha hasonló problémája van valakinek.
Azért örülök, hogy rájöttünk végre, mert ez a pár nap bizonytalanság nagyon bosszantott.
úúúú baszki annyira irigyellek titeket... annyira hiányzik az autóm :( és még semmi...
beszéltem a taxis ügyvédjével és ő mondta h ne izguljak mert csak azért kérik a tárgyalás megtartását h enyhítsék a büntetést. de mondta kb még 1 évt számolhatok. ja igen szívesen adnak 1 papírt a biztosító felé h ő volt a hibás de persze azzal kitörölhetem...
na mind1. azért az kemény h tavaly asszem prémium shell dieselt 270 körül tankoltam mostmeg 340 körül van...
Szia! Jobb hátul a csomagtartóban ott van 1 pótaksi a lehajtható tároló alatt. az én szerencsétlenül járt autóm küszködik ugyanezzel. hiába bikáztuk az első aksit a hátsót nem tudtuk és ugyanezeket a jelenségeket tapasztaltuk...