Köszi. Budafokra holnap megyek majd. Ma meglett a 1447 (Vörösvári tartalék), 1338 és 1355 (2-esen), 1452 és a 1457 (24-esen). 1456 pedig a Vágóhídi tartalék, de nagyon szerencsétlenül állt, így ma nem lett róla képem. :(
Miután végigmentem a teljes vonalon kinyitottam a jobb sort a körtéren, utána a bal sort is. Visszabillentettem az oldalválasztót a jobb oldalra és zárás. Ezek után volt kocsi ami bezárta a jobb sort és volt amelyik mindkettőt.
Volt felszálló a 3. ajtónál és 2 leszálló a hátsó kocsiban. De előről futottak így nyitottam egy jobb 1-et. Egyik kocsi ez után 1 gombnyomásra mindent zárt másik pedig csak a jobb 1-et.
Ha nyitott ajtók mellé nyitod a jobb 1-et, akkor minden kocsi az első zárásparancsra (egyszer nyomsz a záróra) csak a jobb 1-et csukja be. Kivéve, ha a zárás gombot nyomva tartod, majd elengeded, mert akkor minden ajtót egyszerre csuk.
Mindkét sor nyitva: - Vezérlés benyomás után (közvetlenül) zárás parancsra (mindkét oldali nyitott ajtók esetén) csak az oldalválasztónak megfelelő sor csukódik be. Ha a kijelölt sor már elkezdett csukódni és eközben átbillented az oldalválasztót, a másik sor is be fog csukódni. - Ha már legalább egyszer volt zárás parancs kiadva, és ezután nyitottad ki mindkét oldali ajtókat, a következő zárásparancsra mindkét sor becsukódik.
Persze a 1435-1451-es kocsik Óbudások voltak 1978-ig, és a 11,18,19-esen jártak. De a 90-es években Hungáriából 1998-ig a 1400,1401,1416,1417,1418,1419-es kocsik voltak a rendszeres 17-es kocsik, '98-tól megkapták a 1322,1324,1333,1334,1338,1342,1349-es kocsikat, ebből a 1349 a körútra került rögtön, a többi 17-es kocsi lett. 2000.12.15-én megkapta a 17-est Fradi, akkor ment rá a 1301-1312-es kocsi család. Az említett kocsik (1361,1404,1444..stb és még van pár ilyen kocsi) pedig nem voltak Ferencváros kocsiszínben, hanem rögtön Kelenföld kocsiszínbe kerültek Hungáriából, és azóta is ott szolgálnak.
K-Tátrán is van pár érdekes: - Külön nyitod a többi ajtó mellé a jobb1-et gombról mert onnan fut egy utas és nem húzzuk az időt a gombnyomkodással. Van olyan vili ahol ez után ha megnyomod a zárást az összes ajtó becsukódik, és van ahol a zárás gombot 2x kell megnyomnod, mert az első lenyomása csak a jobb1-re vonatkozott és azt csukta be. - Kinyitod az egyik sort, majd a másikat. Majd megnyomod a zárást. Van olyan villanyos ami becsuk 12 ajtót egyszerre és van olyan ami csak azt a sort csukja amelyik felé van billentve az oldalválasztó. Ez csak 2 olyan dolog amiről egyszer régebben szó volt és a napokban megnéztem, a vizsgálati alanyok között nem volt k a hétszázhuszonharmarmadik köbön Tátra ami meghülyülve jött volna vissza.
Jaja nagyon örültem neki, jó kis gép még mindíg. ;-) 1361,1404,1444 meg először futkároztak a 17-esen. Jövő hétvégére meg várom a 1307-et és a 1341-est!!! :)))
Basszus, azt a 1403-at szépen benéztem. Annyira elveszett a pályaszámok tengerében, hogy fel se tűnt, hogy ő már le lett selejtezve. Nagyon köszönöm a segítségedet!!! Ha minden jól megy, holnap után(tól) fel is keresem őket. :-P
1312, 1314, 1316, 1338*, 1366, 1402, 1403, 1406, 1430, 1447, 1452*, 1453*, 1456, 1457, 1460, 1467 illetve a 1325, 1326, 1332, 1336, 1339, 1348 és 1355-ös pályaszámú villanyosokat mely vonalakon érdemes keresgélnem? Már csak róluk nincs képem...
*Ők 24-esen szoktak lenni, ha jól emlékszem. Vagy tévedek?
Mai 17-esek: 1309,1324,1361,1443,1444. 1361 meghalt a Bécsi úton, 1324 tolta el a Vörösvári úti tárolóig. Úgyhogy megvolt az első Kelenföldi iparis tolás is a 17-esen.
Korszerű jármű, korszerű ajtóműködtetéssel. Kevés jó tulajdonságainak egyikét sikerül elrontani ezeknek a . Pl a 1441, 1442 és a 1445 nagyon jól működik ajtóügyileg, de van sok egyedis amit inkább hagyjuk kategória.
Gyerekek, szenzáció! Tegnap 3 kör erejére nálam volt a 1341-es, s örömmel konstatáltam, hogy mostmár gyorsan is be lehet zárni az ajtajait, nem kell megvárni, míg lemegy a nap, s majd utána magától becsukja.... :-) Azért van fejlődés :-D