Egy 1.4 LS Jazz megrendelése előtt állok. A Topik olvasgatása nagyon sok információt adott. Valaki írta , hogy riasztó helyett LOPÁSGÁTLÓ -t használ.Tudnátok erről bővebben írni? Ára,hol kapni,hol mennyiért szerelik be,kb. hogy működik,hogy kell használni ? Esetleg egy kép.
Hétvégén bebütyköltem egy telefon kihangosítót a Jazz-be és ahogy turkáltam a műszerfal alatt a vezető oldali térfélen, a lábra irányuló fűtés beömlők mellett találkoztam valami scart csatlakozóra hasonlító aljzattal. Mi a kutyagumi lehet ez ? Én leginkább szervízcsatlakozóra gondoltam, de kíváncsi vagyok, hátha valaki tudja pontosan...
Nem úgy mint a német autóknál, ahol a motor issza a motorolajat.
Cseppet sem. Soha nem kell rátölteni, de persze ez nem jelenti azt, hogy húdejóautó lenne a német. Sajna pl. az off Polo on 90%-a nem német alkatrészekből van, hanem spanyol-francia-olasz "tákolmány". Működik, de ... szóval lehetne jobb is.
A héten vesszük át az 1.2 -es Jazz-ünket, letelt a várakozással töltött egy hónap! :-)
A hitelhez: az annuitásnak, vagyis az egyenlő részletekben való törlesztésnek pontosan az a lényege, hogy a törlesztőrészlet "állandó" - eltekintve az árfolyamkockázattól- : a kamat és tőkerész összege. Ahol a futamidő elején magasabb a kamat és kisebb a tőke törlesztése, ahogy azt japo fan már leírta!
Jók a számítások, de olyan nincs, h futamidőarányosan fizesd a kamatot? Hogy végig ugyanannyi legyen a kamat/tőke törlesztési arány? Miért kell eleinte nagyobb arányban fizetni a kamatot és csak később fizetni a tőkét? Szerintem ez nem kóser.
Bocsi, félreértettem, amit Moon Facenek céloztál. Valószínű a nagy visszapillantó mizéria miatt. Amúgy a ragasztás úgy néz ki, hogy sikerűlt, bár majd 120-nál derűl ki igazán. Üdv: Jazzpapó
A számolgatásból kimaradtam...:-) Megjárattam a Jazz-t ebben a frankó időben...:-( Viszont jól ment és jól tartotta magát a latyakos/havas/vizes úton!:-) Ezt a bejáratás dolgot mennyire kell komolyan venni szerintetek? Még ebben az időjárásban sem bírtam végéig 80-al menni... Ugye nem árt neki a nem túl erőteljes gyorsítgatásokkal a 110-120? (max 3500-3600-as fordulatszám)
Konyaké is milano red, ha ez előbb eszembe jututt volna, akkor elviszek egy kis csiszolópapírt a mai talira és megdörzsölöm a kocsiját. Ha piros nincs lakk, ha nem piros van lakk :DDD
Én a fiam vizilabdameccsén voltam Egerben, az idő pocsék volt, de a jazz jól vizsgázott. Nem tetettem fel a téli gumikat mondván itt a tavasz. Hát ez nem jött be.
Jelentem, én még nem vettem át a Jazzemet, így nem is tudtam vezetni :-( Bár áttételesen a Jazzel foglalkoztam; ti. CD-ket másoltam, hogy ne az eredetik hánykolódjanak az autóban.
Amint a közölt nyers és terjedelmes számadatok mutatják, a Kedves Fórumlátogatóknak elég unalmas lehetett a vasárnap délutánja, vélhetően nem a magas THM-ű hitellel megvett Jazz-t vezették...