Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9446
Komolyan mondom, kezdem azt hinni, hogy csak írsz a fórumba, de nem olvasod. Kb. 100 hozzászólással ezelőtt írta Kengyi:

Kengyi válasz erre | adatok | e-mail 2002.11.19 09:43 (9349)

Üdv!
A múlt héten megérkezett a két darab IIKARUS412 a Szabolcs volánhoz a rendszámuk: IDZ-522 és IDZ-530.

Előzmény: ntfsxp (9432)
Dtomesz Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9445
Félreértés ne essék, csak azt hittem, hogy több dolgot is tudsz róla! Azt hiszem a Credo több kategóriában is indul a tenderen: még tavasszal mutatták be a helyközi (elővárosi) 11m-es IC 11M típust, melyből szintén a Kisalföld Volánnál van a proto típus. A városi midi buszokat (BC 9,5 Vértes Volán, ill BC 11-es) szintén indítani szeretné. Azt nem tudom, hogy midi kategória van-e, de ezek a buszok ebbe a kategóriához tartoznak, úgy mint Ik405, E91 stb. Ez utobbi lehetne versenytársa igazából, de az ára miatt nem egy kategória!
Előzmény: ntfsxp (9441)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9444
ha megjön, válaszolok...
Előzmény: ntfsxp (9442)
Maz Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9443
A tenderen több kategória van, kategóriánként azt hiszem csak egy nyerhet.

Itt OFF

Effektív feszültséget tanultátok már? Mert akkor elmagyarázom a szaggatók működését. Ha még nem, akkor nehezebb.

Előzmény: ntfsxp (9441)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9442
OFF
NOLAN!!!

Mail ment!

Előzmény: Törölt nick (9439)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9441
Köszi a kiigazítást, én azt hittem, hogy a volánoknak is indulniuk kell, meg a gyártóknak is, és a nyertes volánok kapják meg a nyertes buszt, de ezek szerint nem!

Akkor a Zala egyszerűen csak azért nem vett eddig tendernyertes buszokat, mert nem szereti a 412-t:-)))))).

A Szabolcs volán is állami támogatással vette idén a 2 új 412-esét?

"tendergyőztes buszokra"

Több busz is nyerhet, nem csak egy?

Előzmény: Maz (9440)
Maz Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9440
A Volán tenderen nem Volánok indulnak, hanem buszok(gyártók).

Az a lényege, hogy a Volán társaságok a tendergyőztes buszokra állami támogatást kapnak. Persze más buszokat is vásárolhatnak, csak arra nem kapnak támogatást.

Előzmény: ntfsxp (9438)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9439
????

A Volán-tenderen tudtommal nem Volánok, hanem gyártók indulnak:)

Előzmény: ntfsxp (9438)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9438
OFF
"teccik"

Természetesen ide "tetszik"-et lenne helyes írni, de direkt írtam ilyen formában. (még mielőtt vki nyelvtani lángész belémkötne...:-))
ON

És a volán tenderen mely volánok indul(hat)nak?

Köszi: ntfsxp

Előzmény: ntfsxp (9437)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9437
Kinézet...:-) Nekem abszolút nem teccik, hiába van úgy oda mindenki érte, én inkább az olyan kockásabb (pl. 415, 412), vagy "classicos" (c56, E94F, drezdai 417) formákat szeretem, de ezt a nemistudom milyen Credo-formát nem. Műszakilag elfogadható, üzemeltetésről nem tudok nyilatkozni (egyetlenegy hibát hallottam róla, az ajtóval kapcsolatban).

Na meg azért egy volán tenderen nem "illendő" dolog, hogy Credo nyerjen. Jobban örülnék neki, ha pl. egy igényesebb busz nyerne, mint pl. Mercedes, MAN, vagy akár Ikarus EAG (ennek örülnék a legjobban!).

Előzmény: Dtomesz (9436)
Dtomesz Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9436
Fejtsd ki légyszíves kicsit részletesebben, hogy mire gondoltál, mikor azt írtad, hogy "pfffffff"! Pontosítsad: műszaki, üzemeltetési, esztétikai, vagy kényelmi, esetleg mint munkahely (sofőr szemszögéből) hangzott el ez a véleményed!
Előzmény: ntfsxp (9435)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9435
"A mostani Volán tenderen a Credo várható befutónak, sajna."

Csak röviden, tömören:-) :

pfffffff..... :-((((((((((((((((......

...na végre feleszméltem a kábulatból. És melyik típus? BC11?

ntfsxp Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9434
"A tenderen meg hát persze /az előző tenderből maradt még egy kis nóta/ minnél több buszt akarnak szétosztani, ezért különösen várható mindez."

Ezt nem értem. Mi maradt az előző tenderből? Hogy akarnak minél több buszt szétosztani? Miért várható mindez különösen? Lécci fejtsd ki bővebben.

-Köszi: ntfsxp

Előzmény: 12cvb (9401)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9433
Tudja valaki, hogy a Kunság ugyanakkor vette-e a MAN NÜ-jét, mikor a Hód-Mező koncessziós közlekedési kft. a MAN SÜ-jeit?

Csak azért gondolom, mert mindegyik rendszáma úgy kezdődik, hogy HOP-1××.

Köszi: ntfsxp

ntfsxp Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9432
Kengyi, vagy valaki nyíregyházi!!!!

Tudod az új Szabolcsos 412-esek rendszámát?

Előzmény: Kengyi (9391)
v_peti Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9431
de pl. utaztam már Zeg és Zkaros között busszal. 260-assal.
Még annyit erről, hogy ezt az utazást még autóval is igencsak utáltam a sok falu miatt, igaz, az autós utazások jónéhány évvel a buszos előtt voltak. (Ráadásul akkor még mindig megfájdult a fejem a sok autózástól.) Mondjuk az eddigi az kissé OFF, de az már nem, hogy Zalakaros felé a sok útbaeső település igencsak felkínálja a lehetőségét a lassújáratoknak, szemben mondjuk egy Zeg-Keszthely szakasszal, ami azért jóval elviselhetőbb ebből a szempontból.
Bár már utaztam olyan buszon is Keszthelyről Hévízre, ami szinte minden bokornál megállt, pedig, azt hiszem Zalaegerszegről jött, és a Keszthely-Hévíz "elővárosi" lassújáratokból is van elég bőven, ahhoz, hogy ne maradjanak busz nékül az utasok. Carpy! Erről a legutóbbi észrevételről tudnál többet írni?

Előzmény: v_peti (9430)
v_peti Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9430
Ez meglehetosen gumikategoria. Szerintem az az igazan lassu tavolsagi jarat, aminel nincs odairva a mezo aljara, hogy "az utvonalon rendszeresitett, de e mezoben fel nem tuntetett megallohelyeken nem all meg"
Igazad van, ez valahogy eszembe sem jutott! Bár némelyik ilyen busz menetrendjét elnézve, igencsak meggondolom, hogy egy nagyobb távolságot végigutazzak-e rajta.
Bár nem tudom, hogy melyik kategória, de pl. utaztam már Zeg és Zkaros között busszal. 260-assal. Ez ajárat igencsak alkalmas a településföldrajzi isnmeretek gyarapítására. szerencsére annyi változatosság volt benne, hogy odaútban Nagykapornak, visszaútban pedig Pölöske irányába mentünk. :)

Előzmény: Carpy (9387)
v_peti Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9429
Lassújáratok -egy "ínyencség":
NSZK(!) regionális buszjárat:
Garmisch-Partenkirchen--Rosenheim: 147 km, menetidő: 4:45, 70 megálló. (Visszafelé csak 4:30).
Előzmény: Carpy (9387)
v_peti Creative Commons License 2002.11.24 0 0 9428
Lassújáratok -egy "ínyencség":
NSZK(!) regionális buszjárat:
Gramisch-Partenkirchen
Előzmény: Carpy (9387)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.23 0 0 9427
A győri helyi Credok üzemanyagfogyasztásáról van valakinek információja? Nagyon kíáncsi vagyok, hogy 100 m-en mennyit "ehet" egy automata váltós Credo :-)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.23 0 0 9426
Szuper képek! A Vértes Volános helyi Credo nagyon gagyi. A színe teszi? :-)
A 3 RÁBA fotót engedelmeddel felhasználnám.
Előzmény: HáBé (9399)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.23 0 0 9425
Már 10 éve??? Hihetetlen, hogy lassan egy évtizede hozzátartoznak a távolsági buszközlekedés arculatához. Gratulálok!
Előzmény: Törölt nick (9410)
V42 515 Creative Commons License 2002.11.23 0 0 9424
Üdv Mindenkinek!

Valószínűleg ma este vagy holnap reggel frissülni fog a buszos és a Mars tér oldalam is!

Grimbi Creative Commons License 2002.11.23 0 0 9423
12cvb
Engem érdekelne (e-mailom: horvath.t@met.hu)
Előzmény: 12cvb (9385)
Grimbi Creative Commons License 2002.11.23 0 0 9422
Előzmény: Kengyi (9367)
Grimbi Creative Commons License 2002.11.23 0 0 9421
Előzmény: Kengyi (9360)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.23 0 0 9420
Viszont a www.infosztrada.szombathely.hu-n van egy nagyon faszányos kis térkép a buszvonalakról.
Előzmény: Törölt nick (9419)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.23 0 0 9419
MALWIN Creative Commons License 2002.11.22 0 0 9418
Sziasztok!
Ha már ajtó,meg busz..
A Credon-n ugyanis a beépített nyílászáró tényleg utasajtó.
Ma viszont, állok Szegeden a Mars téren, bejön mellettem egy TV-s VW LT 55, buszkivitel.Nézem, hol szállnak le az utasok, mert a jobb oldalon csak lemez van, ajtó sehol.Nyilván a bal oldalon-gondolom.
Erre nyílik az anyósülés melletti ajtó, és leesett az állam:Ott szálltak le!A szériában nem utasajtónak készűlt, szűk nyíláson!
Akkor most lehet vitatkozni, mi a jobb,bolygóajtó, ráncajtó, tolóajtó vagy akármi.De ez?
Főleg, hogy a VW prospektusa szerint van utasajtó, mégpedig a teher kivitel szabvány tolóajtaja.
Ennyit jelent + két ülés?
Maz Creative Commons License 2002.11.22 0 0 9417
Az Irizar pár hétig volt nálunk. Én sajnos párszor megszenvedtem rajta a Kaposvár-Budapest távot. 55 személyes volt a lelkem. Az anyázásokat, amiket akkor írtam még meg lehet találni:-)
Az hagyján, hogy én panaszkodtam az üléstávokra, mert azt már megszokhattátok, de még a mamókák is morogtak rá:-)
Előzmény: Ekornél (9415)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!