Én abból indultam ki, hogy ha valaki nekilát egy busz felújításának, akkor nem annyira sík hülye, hogy fingja se legyen hogy hova lépjen.
Gondolom a te ajánlatodnál már tovább lépett és magától is rájött, hogy szolgáltatót, vagy busz bontót kellene felhívnia, csak arra gondolhatott , hogy itt van aki kész telszámot, címet vagy esetleg a sufniban punnyadó ráncajtót tud mondani.
Érted. Nem basztatásból mondtam, de hajára kenhette az ötleted.
Most is vannak jó buszos dokumentum filmek, a Dokumúzeumban, minden hétköznap 14-15 óra között. Persze nem mindig buszokról van szó! Múlt héten pl néztem a buszok téli üzemeltetését, fura volt nézni, hogy akkoriban nem volt fagyálló, és éjjel járatták a buszokat, illetve egy jópofa dolgot mondtak benne: ha műszaki meghibásodás esetén a motor járatása nem lehetséges, a vizet haladéktalanul le kell engedni! Ha az erre rendszeresített lerersztőn nem lehet, akkor a gumicsövet át kell vágni!
Elgondolkoztam, mint magam is autószerelőnek tanultam, hogy örülhetett a szerelő kimegy és csak egy kis hibája volt a busznak, de feküdhetett alá vízcsövet cserélni. Bár gondolom ezért bevitték műhelybe.
Igaz h vasutas topikban vagyok mindig ,de most kéne egy kis segítség! Lenne egy Ikarus ami felszeretné újítani de az a baj hogy hiányzik egy komplett ajtó!! :( azt szeretném megkérdezni h honnan lehetne ráncajtót szerezni jó pénézrt? Aki tud az legyenszíves segítsen!