Farkashegy repülőtere és az ott honos sportrepülők 2008 szeptember 27-én (esőnap 28) egész nap nyitva áll minden repülő eszközzel érkező részére. A leszállás illetékmentes és minden érkező vendéget vendégül látunk mesterszakácsaink által szerkesztett bogrács kajával (a tipusról elhamarkodottan nem nyilatkoznék, de valószínúleg felismerhető lesz) és üdítővel.
Két dolgot hozzatok magatokkal,,,, jó kedvet és igaz történeteket (pilóta módra).
Szeretettel várunk mindenkit, előzetes bejelentésre nincs szükség.
Eladó! 2006-ban gyártott egyedi építésű trike Suzuki 1.3 cm3 80 LE motorral. GPS + Icom reprádióval, 4 éves CXMD 17.5 m2 szárnnyal. Szlovák 4 tollú légcsavarral. Az egyedi építésű motor és a trike a Légügyi Hatósági engedélyével rendelkezik. Kb 200 üzemórát repült. Kifogástalan az állapota a repülőnek. Képek www.universum3000.hu oldalon találhatóak.
Évjárat: 2006. 08. Trike: rozsdamentes acél szemcseszórva Motor: 1,8 literes, alublokkos Subaru
Tollak: 3 db Velez légcsavar toll alumínium agyban
Szárny: BB-02 Bence 16 m2-es egyedi színösszeállításban (alul kék, felül fehér, élén piros)
Burkolat: üvegszálas műanyag
Gumik: 12"-os gumik könnyűfém felniken
Rugózás: mindhárom keréken olajcsillapítású teleszkóp
Biztonsági övek: kétpontos biztonsági övek, biztonsági kioldós csattal
Önsúly: 180 kg Terhelhetőség: cca. 180 kg
Üzemidő: cca. 45 óra
Extrák: - ergonómikus műbőr ülések, önindító, műszerek (fordulatszámmérő, töltésmérő, magasságmérő, vízhőfok kijelző, olajnyomás kijelző stb...), lebuktatható főtartó
Fotó: http://kepfeltoltes.hu/view/080218/Subi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ár: Szárnnyal: 2,1 M Ft (Egyösszegű készpénzes rövid határidővel: 2 M Ft)
Csak Trike: 1,3 M Ft
A repülő Siófokon tekinthető meg előre egyeztetett időpontban.
Az alábbiakon vagyok elérhető: anidree@gmail.com vagy
06-30/330-5674
Üdv! Nem biztos hogy ez a legjobb hely, de megragadnám az alkalmat hogy érdeklődjek, tud e valaki segíteni nekem, Trabi motoros Apolló hoz keresek Kéttollú légcsavart! Keveset repült, ujj, stb... E-mailon könyebben elérhető vagyok: nagymzgabor@freemail.hu Előre is köszönöm, és termik mentes jóidőt mindenkinek! Üdvözlettel :Gábor
Elnézést, ha kicsit off! Ugy gondolom ide is beillik:
T. Topiklakók!
Ultrakönnyű otthonépített EULSR A2(450kg össztömegű, kétszemélyes) repülőgép építéséhez társakat keresek! Lehetőleg Bp-en., vagy környékén. Rendelkezem 3 kpl. tervdokumentációval, valamint ezek megépítéséhez szükséges mérnöki, műszaki vezetéssel. Hatósági építési engedély kérése folyamatban. Magyar tervezés!Eddig 2db. már megépült, és hatósági engedéllyel repül. A még építhető 3-ból két hely kiadó. Megfelelő egyeztetés után utasként kipróbálható. Ha valaki nem műszaki képzettségű, kaphat segítséget az építés során. Komoly jelentkezőknek e-mail-ben bővebb tájékoztatást küldök.
Amint a házassági hirdetésekben olvasható: KALANDOROK KÍMÉLJENEK!
Nagyon köszönöm a képeket, ma megjött a DVD! Klasszak lettek, párat fel is fogok rakni a kis privát galériáimba :) Meg láttam kikerült az a kép is a gmail gallerydbe, amin próbálgattam az objektíved :D Nem semmi a cucc.
Hallott már valaki erről a 4 heng. kétütemű motorról? Igaz lehet a 33 kg mellett a 70LE? Ha igen, mivel megy, és hány perc lehet az élettartalma? Köszönöm a válaszokat.
McCulloch, Northrop-Ventura (US) 4cyl; Model 4318, Military O-100-1; 72hp@4100rpm, 84@4100, 92@N/A; 1950-1988; Wt = 77#; TC = none.
Most olvastam, hogy március 1-re lett összehívva a közgyűlés, és itt fog "eldőlni" a 2008-as rendszvénynaptár is. Úgyhogy ez sínen van.
Más kérdés:
Én Tolna megyében lakom, és keresek olyan motoros sárkányrepülő pilótákat a megyében (esetleg szomszédos megyékben), akik szívesen adnának felvilágosítást szakmai kérdésekben egy reménybeli sárkányrepülőnek. Nem vagyok benne a repülő élet vérkeringésében, ezért nem tudom még kihez fordulhatok.
Tavaly a Motoros Könnyű Sporterpülő Szövetség (www.hunul.net) oldalán megtaláltam az éves eseménynaptárt. Most is nézegettem az oldalt, de még mindig a tavalyi van fenn.
Bár valószínű, hogy korai vagyok, de azért megkérdezném: tudtok-e arról, hogy idén hol/mikor lesz motoros sárkányrepülős rendezvény? Szeretnék egy-két helyre kilátogatni, nézelődni, érdeklődni oktatással, gépekkel kapcsolatban.
A képen látható Suzuki 1000 - es járgány eladó szárny nélkül. A gépet kettő éve építettem. Hatósági vizsga van. 4-6 l fogyasztás / h. Szárnytól terhelétől függően.
Fel látogatsz a lapomra, sok képet találsz az építésről. A gép kifogástalan, tőkéletes
Szerintem rosszkor voltál, rossz helyen. (nem a nézelődést, hanem a repülést illetően). Nincs súlyhatár sem a siklóernyőnél, sem a sárkánynál. Alapvetően a szárnyfelület határozza meg, milyen súlyt képes a levegőben tartani. Ha megnézel egy silklóernyős hirdetést, sok más mellett mindig ott van a pilótasúly is. Tandemeknél ez a pilóta+utast jelenti. Persze érdekes lehet, amikor egy alig 50 kilós - egyébként kiváló pilóta - leányzó egy 100+ férfiembert visz fel repülni...