Vélhetően azért, mert a felhasználói kézikönyvet angolból vagy németből, esetleg japánból fordítják le. Ezekben az országokban talán egy kicsit többet jelent egy felszereltségi fokozat mint a magyar és más kelet-európai banánköztársaságokban. Ettől a hozzáállástól egyébként hányni tudnék.
Én is kipróbáltam az első nap amikor megvettem!Lehúzott ablakkal (1,4ls 2005) nincs dupla reteszelés!Csak rázár mégegyszer a központi zár! Én sem értem a dolgot miért írják bele ezt a használati utasításba ha nem működik!!?
Megérdeklődtem ezt a központi zár dolgot a kereskedésben. Nos, nem kettős reteszelésű, legalább is az 1.2 iS-ben nem az. Persze valóban a legegyszerűbb lenne kipróbálni, csak ahhoz kéne az autó. De én csak jövő hétfőn veszem át :((
Hát nemtom mi lehet a megszakadások hátterében, mindenesetre akinek még nem sikerült, ne adja fel, próbálkozzon, megéri leszedni. Nagyon érdekes és adott esetben kihagyhatatlan anyag, ahogy Royking is mondta, aranybánya. (Az ftp-n is fent van még (lásd 8732-es hsz.), végső esetben onnan is le lehet szedni még pár napig, de az körülményesebb, és a szervere is sokkal gyengébb)
Már elkezdtem átnézni a rajzok alapján, hogy hol vannak a hőmérséklet figyelő szondák. Szerintem ezeknél lesz valami, és túl későn kapcsol a fedélzeti computer (, ha más nem lesz, befogom egy rövidzárral csapni, azt szimulálva hogy már meleg a motor, természetesen közben nézve a lambda szondát hogy hogy viselkedik) mérem közben a motor hőfokát 93°C-nál kell a ventinek indulnia és ha jólláttam ez a jel megy a ECM-be is tehát, ha ez későn nyit az ECM azt hiszi hogy még hideg a motor, több benzint ad. Ez egy elmélet utánna nézek. Hello.
Én abszolút nem értek a számítástecnikához, ezért először nem is sikerült letöltenem, de mivel másodszorra 3,5 perc alatt sikerült, a hiba az "én készülékemben" volt. (Nem tudom pontosan milyen ez a program, de "FlashGet" ikon(?) volt a letöltés folyamán a képernyőn.)
Mi volt a gond? Megszakadt a letöltés? Vagy nem jó a link? (a szerver és a hozzá tartozó sávszél tudtommal egy nagy teherbírású darab, bár nem figyelem a statisztikáit). Mindenesetre ha konkrét hibajelenséget mondotok, megpróbálok segíteni, és addig is általánosságban javaslom, hogy használjatok vmilyen letöltésmanagert (Getright, FlashGet, stb., letölthető pl. *innen* ).
Ó, vezettem ilyet, nagyon szépen megy. Viszont a szétküldött tesztautóban volt ilyen 9 l körüli fogyasztás, pedig az tényleg kapott szegény, tényleg valami gond lesz nálad. De hogy bizonyítod be, hogy nem padlógázon jársz vagy mittomén, hanem normálisan, úgy, hogy 6-ot kéne egyen?
a 6 literes értékek mennyire biztosak? az emberek hajlamosak szépíteni az értékeken, illetve nem közölni, hogy ha esetleg tök ideális körülmények között születtek :)
az átlagosan megtett távolság hogy alakul? mert az autók rettentő mód sokat esznek hidegindítás után, míg be nem melegszenek, és a dízeleknél ez baromi hosszú idő!
Nekem a fogyi vidéki kis(ebb)városban ennyi.(Pesti dugókról szó sincs) A dolog azért izgat ,mert direkt a fogyasztás miatt döntöttem a dízel mellett, erre annyit zabál mint egy ilyesmi benzines.
ez a pár liter simán benne van a vezetési stílus, a távolság, és az átlagos útvonal közötti különbségekben... mondok én neked két olyan városi értéket, hogy 2x szorzó lesz, az egyiket pesten tili-tolizva napi 2x3 km-en a másikat egy vidéki kisvárosban 2x10 km-en, ahol a dugó fogalma ott kezdődik, hogy nem jutsz át elsőre azon az egy szem lámpán :) esetleg pesten, de hajnalban vagy éjszaka munkába járva...
Hi! Én is ugyanezzel a problémával küzdök, csak dízel, és más márka. (Lassan már kezdtem beletörődni a dologba. Városban az én kocsimmal mindenki max 6 literről beszél, nekem simán lemegy a 8, de az átlag is 7,5 körül van. )Először azt gondoltam, hogy a fogyi mérő pontatlan, de ennyire? Most, hogy olvaslak, látom te konyítasz valamit a dologhoz. Én nem nagyon értek a kocsikhoz, ha elvinném a szervízbe ugyis átbasznák a fejem, és nem változna semmi. Kikupálhatnál ez ügyben, hogy mi lehet a probléma, ne nézzenek már hülyének, és tudjak valami okosat mondani a szervízben azon kívűl hogy szerintem túl sokat eszik a kocsi.
Legjobb tudomásom szerint _nincs_ reteszelés a Jazz-ben. Nyomogathatod kétszer a gombot, max annyit fog csinálni, hogy megpróbálja mégegyszer lezárni. De baromi egyszerű letesztelni: húzd le az ablakot, zárd be, és próbáld meg belülről kinyitni.
Szevasz Royking! a las/zlo.pr/ekop/kukac/gm/ail.com-ra írj lécci (perjelek nélkül ofcoz), az most az aktuális szpemmentes (egyelőre, remélem bírja még egy ideig). Domo arigato.