Biztos hogy a szolenoid rossz? Hogy mértétek ki? Lehet a railnyomás szenzor is hibás. Meg csomó minden más. Miért nem vitted el az eredeti darabot? Miért nem kerested meg valamelyik hozzáértőt itt a fórumon? Ez nagy hazárdjáték ám. Jó nagy kárt lehet ezzel okozni. :(
Bakker, részvétem ,de a helyedben már a fórumon megtalálható szakik valamelyikével megnézettem volna (infók és köszönömök alapján eléggé hozzá értőnek tünnek) .Én kizárólag eddig peugeot szervízbe vittem ahol 2 szer fizettem 30 at,turbó kifúlyt valami fém illesztésnél, rá kéthétre ismét+ hibaüzenet+sokáig tartott duma,
Rá egy hétre ujjab hiba üzenet ,ideg elkap nejem leorditja a fejem,erre sima szerelőhöz vittem 3000 kért és 2 hónapja nincs üzi, A turbo azóta is kifúj) de egyenlőre nem bántom,igaz szerelő vagyok -gépszerelő de ahhoz nagyobb részt kalapács vágó is elég )
na a következő a helyzet. Mai nap folyamán talán megtaláltuk a problémát, elvileg az adagoló egységgel van a probléma, mert nem volt gázolaj nyomás. De itt a nagy gond az, hogy oké elmentem megvenni a bárdinál, ami 50.000 Ft, de mivel van kódot 28.000 Ft lett. A baj az az egészben, hogy a bárdinál nem kérdeztél meg pontosan végig a motor kódját és az idióta autószerelő pedig meg sem nézte, hogy az biztos jó lesz- e mert én észrevettem, hogy nem pont olyan a vége mint ami nekem pontosan kell, azt mondta, hogy itt nem lényeg a vége, láss csodát nem lett jó, sőt valami csörgő- zörgő hangot hallottam utána. Kivettük, hogy visszavigyem, de az autó már nem is indúlt. Lehet ettől a kocsinak baja!?
na de mikor visszavittem, a bárdi sem vette vissza mivel már be volt szerelve. Kiakadtam, hogy nem igaz, hogy se a boltban nem kérdezik végig rendesen, hogy milyen kódú kell ők itt hibáztak, a szerelő meg abban, hogy nem vette a fáradságot, hogy megnézze az jó lesz- e. Senki nem akarja a nekem okozott kárt kifizetni! Mi ilyenkor a teendő?
Most van egy Bosch 0 928 400 681 kódu adagoló egységem. Eredeti ára 50.000 Ft én 28.000 Ft - ért odaadom. Ha valakinek kell, az írjon, mert holnap vehetek egy másikat.
Olajat szeretnék cserélni a sok rövid út miatt a kisárú szállítómban. Tudnátok nekem segíteni, hogy milyen olajat vegyek? Az előző olaj Total Quartz 9000 5W40 volt, de szeretnék valami jobb viszkozitásút,
pl. Ineo First 0w30-at, de nem találok sehol a neten ilyet eladót.
Sajnos az a módszer, hogy beírok sokat, és átfordul, nem működik, mert 650.000 km-nél nagyobbat nem enged beírni. Most annyi van benne :)
De elolvastam a program javaslatát. Azt írja, hogy vegyem ki az óraegységet, írjam be a BSI-be az új értéket, majd az óraegységet reseteljem szeparáltan, vagyis még kiszerelt állapotban, majd tegyem vissza. Gondolom azért kell resetelni az órát, hogy ne legyen benne nagyobb érték, mint a BSI-ben, mert akkor visszaírja a nagyobbat. Gondolom, azért ilyen a program, mert a gyártó úgy gondolta, hogy ha tönkremegy az óra, akkor a paraszt vesz bele egy új gyárit, és az olyankor átveszi a BSI-ben tároltat és onnan folytatja, ahol tönkrement. Vagyis nem gondoltak az óravisszaállításra.
A kérdés most az, hogy hogyan lehet resetelni a kiszerelt órát, vagyis alapállapotba állítani. Gondolom, van rajta valamilyen pici memória, amelyik megőrzi a km értéket, ehhez elég pár bájt. Ha ez a memória áramot igényel, akkor kell lenni egy áramforrásnak az órában is. Ha viszont buborékmemória tárolja az infót, ahhoz nem kell áram. Vajon van-e olyan két hely, amelyet ha összeérintek, akkor resetelődik az óra. Erről tud valaki valamit? Most megyek guglizni ebben a kérdésben.
Szomorú. Már tapogatóztam ez ügyben, van jelentkező, aki visszaállítja 100 fontért, inkább magam próbálkozom még egy kicsit.
Amikor beírtam az 500.000-et, előtte próbáltam a 999.999-et is, de azt válaszolta a BSI, hogy túl nagy a beírandó érték. Tehát valahol a kettő között lesz egy határ, amit tud fogadni. Ma megpróbálom kitotózni ezt az értéket, beírom neki, aztán imádkozom, hátha átfordul a BSI és nulláról indul újra. Akkor már nyerő lennék.
Brrrr , ez így nem fog menni , a profik ehhez szétszedik az órát és a bsi-t is.
A km szoftver úgy van megcsinálva hogy mindig a nagyobbat fogja figyelembe venni, ezért kevesebbet ezzel a módszerrel nem fogsz tudni csinálni , ezt házilag nem fogod tudni megoldani , biztos van Angliában is megfelelő "szakember" erre , csak még nem találtad meg.
Amúgy pár éve én is jártam így egy citroen c5-el ,hogy beleraktunk egy másik órát és átírta a km óra állást a bsi-ben , akkor jártam utána én is ennek a kérdésnek , ez mondjuk maradt mert csak 10ekm volt a különbség.
A márkaszervíz sem tudja visszaállítani ,mert hivatalosan nincs is rá mód.
Egyre jobban tetszik a géped ).18-vagy 19"/40-vagy 45? meddig lehet vagy érdemes elmenni szélességben magasságban?Holnap megyek megnézni egy cimborám elfekvő készletét.Ő azt mondja majd felprobálgatjuk de nem szeretnék egész nap felniket cserélgetni plusz azt sem hogy elvigye a dob lemezt )