Nekem először a távirányító csak nagyon közelről nyitotta, kipróbáltam a másik távirányítót, de azzal egyáltalán nem volt reakció... Aztán már csak zárni tudtam, nyitni nem. Én is azt hittem, hogy az akku ment tönkre vagy merült le, de kiderült, hogy annak semmi baja, ez az erősítő ázott el és nem veszi a kulcs jelét. Amúgy az egész 1-2 nap alatt játszódott le.
Nem tudom a pontos megnevezését, talán "antenna erősítő" de ezt vezérli a távirányítókat és a rádiót is. Lényeg hogy elázott egy kicsit és ezért nem fogadta már a jelet egyik távirányítótól sem.
E60-as tulajdonosa vagyok és olyan probléma jelentkezett az autóval hogy az utas oldali felén a padlón lévő szőnyeg vizes. Ez most jelentkezett a napokban mivel most mindig esett..... az autónak álló helyzetben is vize lett a padlója. Aki találkozott már ilyen problémával légy szíves írja le mi erre a megoldás.
Gyári lánccal és automataváltóval fut "millió" darab e60d a világon fél mill. km-rekkel,így én sem tudok ilyen jellegű tipushibáról e60 25-30d-nél.
egy megbízható-hozzáértő szerelő a legfontosabb,azzal nagyon sok hibát ki lehet küszöbölni,és még többet spórólni.
nekem e60 25d van,,volt már f30 meg rengeteg más tipusú,más gyártótól is ,de az biztos,h a komfortot-élményt-biztonságot iszonyatosan eltalálták 12éve az e60-nnal,( teszteljük csak le a vele egy korú a6 audi és Emercivel,én megtettem még akkor csikó korukban,tehát olyan 2generációval éreztem az e60 alatt komfort/élmény/menetbiztonságban mindkettőt,semmi elfogúltság nélkűl)a megbízhatósság/fentartás viszont már nem az "erőssége"
A lánc cserés dolog illetve az automata váltós dolog 200nál nekem még új, de most már ennyivel is többet tudok.
A légzsákos dolgot azért kérdeztem mert sajnos van olyan a családban aki műtét miatt orvosi igazolással rendelkezik, hogy a biztonsági öv használatát nem ajánlják.
A jónép rá van cuppanva az M optikára. Az M futómű büntetés, vagy a nagy felni 17” felett.
Ami ritka M.o.-i első gazdás, külön téli gumi szettel, sérülésmentesen. Kívánok sok türelmet! (a piacon lévő sok lefingott darab közt nehéz megtalálni a gyöngyszemeket.)
Remek választás! Ennyiért már CIC navist is tudsz venni. (2008 év végi). Ezekkel kevesebb gondod lesz, esélyesebbek a gondtalan km-ek.
Ülés érzékelő van amúgy benne, ami alapján érzékel. Tudomásom szerint a légzsákot akkor is bekapcsolja baj esetén, így nagypofon után repülsz ki. A pillangószelep ha eddig nem hullott bele, akkor valószínű hogy kicserélték, ha mégse, akkor 30 ezer Ft-os művelet, ha magadnak csinálod 10.
A turbó negyed millió km-t is elmegy, ha nem idióta módjára vezették, és nem 30 ezrenként hordták olajcserére.
Ékszíjtárcsa, izzítógy. mikor volt cserélve azt nézd meg. Sokat spórolsz, ha a gumik fékek is jó állapotúak.
Szokták javasolni a lánc cserét is, nekem 220-ig nem szakadt el : )
Nekem nem repedt el a kipuf. leömlő se. Üzemanyag el. rendszerrel és a kézi váltóval se volt gondom. Automata 200 körül szereti megadni magát.
Az elmúlt napokban kezdtük el nézegetni az autókat, így nem sok idő volt még utána olvasni, ezért tettem fel a kérdéseket, hogy itt választ kapjak olyanoktól akik tapasztaltak diesel téren.
530d vásárlása előtt állok, és lenne pár hülye kérdésem.
Ha a biztonsági öv nincs bekapcsolva és ütközés van előröl, nyílik az ember képébe a légzsák, vagy csak akkor ha be van kapcsolva az öv? Van benne külön valami ütközés érzékelő vagy öv alapján nyitja a légzsákot?
Ha esetleg baleset van és nyílt légzsák, mit kell cserélni a törött alkatrészeken kívül? Légzsák, légzsákvezérlő, övfeszítő?
Diesel modelleknél hallottam a szívócsonkba levő pillangószelep hibáról, hogy hajlamos eltörni és bepotyog a szelepekhez. Van erre valami szakszerű megoldás ami nem kókány munka? Hallottam kiszerelésről aztán ledugózásról, de olyantól szeretném hallani aki csinált már ilyet.
Illetve hallottam még, hogy a turbójuk elég sűrűn szétesik. Erre van valami megoldás azon kívül, hogy a szerviz mindig időben el lesz végezve? Elég hosszú utakat teszek meg (800km) és csak tankolni állok meg, szeretném ha bírná az "új" autó és nem kéne azon idegeskednem, hogy mikor áll meg. Van esetleg valami típushiba dieselnél amiről tudnom kéne vásárlás előtt?
Mivel alumínium a géptető, így rozsdásodni nem fog, én egy autófestékes boltban kevertettem ki hozzá illő kis ecsetelős javítószínt, kb. 800 Ft-ért.
Hol, milyen úton használod a kocsit? Ha szar, kátyús úton akkor max 17"-es kereket tennék rá, az ahhoz való guminak még van elegendő oldalfal magassága.
Közben eszembe jutott, hogy a legutóbbi fék cserénél, lehet nem is lett 50-re vissza állítva, hanem elötte kb 20-al volt 50.000 be állítva.
Elözö tárcsát 20e km alatt ki nyírtam, akivel gyors ki bírtam cseréltetni az nem tudott a computerbe bele írni, és így gondolom folytatólagosan számolt nekem az "agy".
Szerintem a vezetési stílusból számolja, ha jól emlékszem 50ezerről indul mikor féket cserélsz. Nullát csak akkor fog kiìrni ha a kopásjelzőt eléri a kopottság, meg akkor pirosan jelzi a műszerfalon, de akkor sem kell rohanni fék betétet cserélni mert nagyon hamar jelez.
Elsöfék cserém volt kb 1éve (50.000km) és most a computer ír nekem vissza még 4.000km-t fék cserére. Ám most néztük a betétek vastagságát, és szemmel láthatólag is meg van 4-5mm, az pedig nem 4.000km-rre elég, hanem még többre.
Már régebben kérdeztem,de felteszem újra a kérdést hátha tud valaki megoldást!Adott 1 e60 530d 2004 átépített ccc navival,valószínűleg mulf1bt modullal.Telefon párosítás rendben lezajlik,kiírja ,hogy sikeres és várjam meg a telefon teljes csatlakozását ,de nem történik utána semmi!Valami ötlet?
Nyilván egy Suzukira vagy egy kis Peugeot-ra, stb. a kopó alkatrészek akár fele árból is megvan, pláne a gumik. De ez BMW.
--
Van egy Stiftem, első tulaja vagyok, 2007 08.01 óta.
Csak Budapest, ill. agglomeráció, 220k km van benne.
Az olajcseréken kívül volt egy kupplungom, egy generátor berohadásom, egy ABS-kockám és a típushiba váltó 2-es, 4-es fogaskerékcserém. Más semmi, mondom, csak város.
Akkor járjon mindenki Suzukival ?? A lótúrót ... Valami kell, hogy szivasson, nem ??
:-))))
Most éppen a GM váltó jön le a BMW-ről, csütörtökön... 450k lesz. Ez van. :-)
Ha már a pénzről beszélünk, ennél sokkal nagyobb összeg az értékvesztés. Legalább 2milla. Ugyanez egy kis kategóriás autónál nem igen több 1.5milliónál.
Nem ismerem más hasonló kategóriás autónál a szerviz költségeket. Pontosan nem tudom ( illetve ha akarnám tudnám, mivel minden számla megvan ) de 11 vagy 12 olajcsere volt ez kb. 500-550 ezer. Volt egy kettős tömegű lendkerék és kuplung csere, két garnitúra első fék, egy garnitúra hátsófék+ két első fékbetét és kézifék csere. Thermosztát cserék, komplett izzítás csere, bluetooth modul csere. Belevágott a villám. 8db nyári gumi ( 50eFt/db). Még ezt a telet talán kibírja az autóval vásárolt téli gumiszett. Nagyjából ennyi.
Nyilván egy Suzukira vagy egy kis Peugeot-ra, stb. a kopó alkatrészek akár fele árból is megvan, pláne a gumik. De ez BMW.