... és ezek után van pofája egy magát a Volánbusz ellenőrének kiadó vén k***-nak engem execiroztatni Szigethalmon, mert járgányokat fényképezek???
Egyre jobban érik, hogy bemenjek a Volánbusz Kontroll Kft-hez, és egy kicsit elbeszélgessek a fejükkel.
Mert az a szigethalmi affér több ponton is kimeritette az "ellenőr" részéről a PTK több paragrafusát is. ELLENEM!!!!
Nagyon jó ez a cikk.
Ez a rész tetszett a leginkább: A Volánbusznál...
"a tarifaemelésekből csak részben sikerült a társaság bevételét növelni. Ennek egyik oka az volt, hogy csökkent az utazók létszáma, másrészt a gépjárművezetők sem fordítottak kellő figyelmet arra, hogy buszaikra csak azok szálljanak fel, akik menetjegyet is váltanak. "
Ilyen finoman írta körül a maxizást, vagy ő még azt hiszi, hogy azért nincs jegybevétel pl. 18.00 után, mert akkor a sofőrök éberségét kijátszva nyomul fel a Volánbusz összes utasa a hátsó ajtókon és az ablakokon át?
Jelentem a gkvezek nagyon éberek, még inkább azt tapasztaltam, hogy nem nyitják ki a hátsó ajtót a saját bevételt féltve a bliccelőktől és mindenkitől elkérik zsebbe az 50-est és a 100-ast és továbbra sem szeretik azokat az utasokat, akik jegyet szeretnének váltani (pl. Pomáz környéki járatok).
Számtalanszor szóbakerült itt ez a téma és a vége mindig az volt, hogy nem lehet ezeket a sofőröket elküldeni, mert akkor leáll a Volánbusz, ha nem tehetik el a bevétel egy részét, akkor nem találnak sofőrt. Végülis ez egyfajta hallgatólagos megegyezés.
Emiatt valószínűleg ez a fajta szigorítás - bár célszerű útja lenne a Volánbusz anyagi helyzete javításának - a gyakorlatban mégsem járható.
E topic törzs tagjait, már nevemmel merem vállalni Béres úr előtt.
Javaslom, felhivni Őt az Ikarusbus bp-i központjában, Ő a PR főnök.
Segitség :
- illik öltönyben menni,
- illik fotüzási engedélyt ELŐREkérni,
- illik névjegyet vinni,
- illik nem őcsárolni, hanem kérdezni.
- illik segiteni.
2002. december 10-én Székesfehérváron egy kis show-műsor keretében az Ikarusbus bemutatja a szaksajtónak a teljes magyarországi típuspalettáját.
Kiemelt helyen fog szerepelni a fehérvári gyárban elkészült, BKV igényeknek megfelelő IKARUS-AGORA alacsonypadlós, csuklós városi autóbusz.
Szeretnék a lelkes Ikarus-pártoló érdeklődők közül néhányat (természetesen Téged is közöttük) meghívni a műsorra és az azt követő állófogadásra, de nem tudom ki legyen az. A létszám véges, ezért tényleg csak azokat látnám szívesen, akik a sajtósok között el tudnak vegyülni és nem csak az ebédért jönnek. Alig titkolt hátsó szándékom, hogy ebben a zavaros időszakban kicsit erősítsem a hitet a nagyközönségben.
Ha tudnál segíteni a lista összeállításában, örömmel venném.
Segítségedet és válaszodat előre is köszönve, üdvözlettel: Béres Sándor
Engem is nagyon bosszant, amikor egy adott megalloban kulon indulasi jegyzekek vannak Volanonkent... Carpy! ha nagyon szeretsz bosszankodni, menj ki Ausztriába. Ott még külön megállókat is üzemeltet sok helyen a "konkurrencia". Pedig nem is konkurreencia igazából mindenhol.
Mert pl. az egyik f?leg iskolajáratokat indít, a másik távolsági buszt, a harmadik meg helyközi járatot a legköelebbi vasútállomásra, vagy szintén távolsági buszt, de másik útirányba, vagy más id?pontban.
(Amúgy nem tudom, Auszrtiában mennyire jellemz? a valódi konkurrencia a buszközlekedésben.)
Nincs.
Pest megye dunántúli részén közlekedő buszokat a Szabolcs utcában illetve az Andor utcában szervizelik. Kisebb javításokat Érden, Zsámbékon (asszem ez bezárt), Pvörösváron és Szentendrén is tudnak végezni.
Vaci,
Engem is nagyon bosszant, amikor egy adott megalloban kulon indulasi jegyzekek vannak Volanonkent, plane, ha ezen kulonbozo adatok szerepelnek. Ugyanakkor ez nem tul jellemzo. Zala megyeben tudtommal ilyesmi sehol sincs. Vagy ha esetleg lenne is, akkor sincs ertelme, hogy a nem honos tarsasag kitegyen ilyesmit, mert a Zala Volanos indulasi jegyzekeken szerepel minden jarat. Szerintem ez minden megyeben elvarhato alap lenne, es 99%-ban teljesul is.
Drdoktor,
A rebuszokban irt hozzaszolasodra nincs mit reagalni. Igen sok esetet tudnek felsorolni, amikor egy megyeszekhelyrol a masik megyeben levo, 60 km-re levo varosba mar nincs akkora utazasi igeny, ami este 7 utan autobusz kozlekedest indokolna. Dogivel vannak ilyenek, meg akkor is, ha csak 6 km-re van a megyehatartol. Tudnek sokkal cifrabbakat is mondani, de nem fogok ;-)
A Volanok nincsenek abban a helyzetben, hogy ures buszokkal rohangaljanak csak azert, hogy ilyen kiragadott peldakat ne lehessen keresni.
Hja kérem, volánozni tudni kell:)
Asszem tán kéttucatszor sem távolságibuszoztam eddigi életemben és el is kerülöm, mint ördög a tömjénfüstöt, hacsak lehet, mert:
story 1
megyeszékhely > város szomszéd megyében 6 km-re a megyehatártól.
este 6:50-kor!! indul utolsó!! busz a város felé. kb. 40 perc után utolsó azonosmegyei faluban 8 km a céltól végállomás, ez ugye 7:30, majd várakozás - váró nincs, kocsma azért van - 9:15-ig!, hogy a szomszédmegyei műszakos busz a város fele elinduljon. 9:30-ra már meg is érkezek.
60 km 2ó40p 22,5 km/ó átlag!!
story 2
faluból városba, cca 30 km.
busz jövel, rajta tábla egy közbeeső falu nevével
sokan szállnánk fel, helyieket kérdem, biztos ez megy a városba?
igen.
dehát más van kiírva, akkor honnan ilyen biztosak?
ismerjük a sofőrt.
Akkor ezek szerint az E95S és E95R jelölés is téves? Az R/S/V betűket az álváz miatt szoktik írni...
A listából kérnék én is, légyszi küldd az adoatoknál megadott címre! Köszi!
"normális dolog az, hogy a menetrendek Volán-onként készülnek?"
Szvsz (ha jól értettem mindent, mert azért elég sok minden történt veled:) most se ez volt a gond, hanem hogy a Volánok (mondjuk úgy: egyes Volánok) nem igazán tudnak egymásról. Elvnannak egymás mellett, mintha mindegyik külön bolygó lenne vagy mi. Ha legalább ugyanúgy hívnák a megállókat, minden ki lenne írva rendesen, akkor nem lenne gond - talán.
Az IRIZARokkal kapcsolatban: a számomra tegnap feltűnt gépezet fehér volt, és első ránézésre mintha nagyobb lenne, mint az, amelyik február környékén járt itt, és tele volt városnevekkel. Cégjelzés egy darab sincs rajt, ezért nem tudom eldönteni, hogy ez is csak egy demonstrátor gép, vagy már Kapos Volános. A Kapos Volán másik két hasonló kategóriáju busza (E98) ugyanis fehér.