Szia! Én ezt használok az autómba, pedig én 8 környékén tudom az ineo ecs-t magamnak, és mégis ezt rakom bele. Szebben jár a gép, nem kajálja, picit talán jobban is fogyaszt. Télen amikor hideg a motor akkor is hamarabb ken. Nem promó szöveg volt, tényleg jó. Alig várom, hogy olcsóbb legyen ;)
Azért gondoljuk, mivel ma amikor kocogtattuk azt az alkatrész, akkor állt meg a kocsi, eddig bármit kocogtattunk nem állt le. Itt csak az a probléma, hogy amit a bárdinál vettem, az nem jó bele. És azért nem mert ott az idióta eladó nem kérte a motorkód utolsó 8 számát, ami mint kiderült a végén fontos lett volna. úgyogy most mindenki mossa kezeit és aki fizetett az fázik rá. De ezt nem hagyom annyiban.
Biztos hogy a szolenoid rossz? Hogy mértétek ki? Lehet a railnyomás szenzor is hibás. Meg csomó minden más. Miért nem vitted el az eredeti darabot? Miért nem kerested meg valamelyik hozzáértőt itt a fórumon? Ez nagy hazárdjáték ám. Jó nagy kárt lehet ezzel okozni. :(
Bakker, részvétem ,de a helyedben már a fórumon megtalálható szakik valamelyikével megnézettem volna (infók és köszönömök alapján eléggé hozzá értőnek tünnek) .Én kizárólag eddig peugeot szervízbe vittem ahol 2 szer fizettem 30 at,turbó kifúlyt valami fém illesztésnél, rá kéthétre ismét+ hibaüzenet+sokáig tartott duma,
Rá egy hétre ujjab hiba üzenet ,ideg elkap nejem leorditja a fejem,erre sima szerelőhöz vittem 3000 kért és 2 hónapja nincs üzi, A turbo azóta is kifúj) de egyenlőre nem bántom,igaz szerelő vagyok -gépszerelő de ahhoz nagyobb részt kalapács vágó is elég )
na a következő a helyzet. Mai nap folyamán talán megtaláltuk a problémát, elvileg az adagoló egységgel van a probléma, mert nem volt gázolaj nyomás. De itt a nagy gond az, hogy oké elmentem megvenni a bárdinál, ami 50.000 Ft, de mivel van kódot 28.000 Ft lett. A baj az az egészben, hogy a bárdinál nem kérdeztél meg pontosan végig a motor kódját és az idióta autószerelő pedig meg sem nézte, hogy az biztos jó lesz- e mert én észrevettem, hogy nem pont olyan a vége mint ami nekem pontosan kell, azt mondta, hogy itt nem lényeg a vége, láss csodát nem lett jó, sőt valami csörgő- zörgő hangot hallottam utána. Kivettük, hogy visszavigyem, de az autó már nem is indúlt. Lehet ettől a kocsinak baja!?
na de mikor visszavittem, a bárdi sem vette vissza mivel már be volt szerelve. Kiakadtam, hogy nem igaz, hogy se a boltban nem kérdezik végig rendesen, hogy milyen kódú kell ők itt hibáztak, a szerelő meg abban, hogy nem vette a fáradságot, hogy megnézze az jó lesz- e. Senki nem akarja a nekem okozott kárt kifizetni! Mi ilyenkor a teendő?
Most van egy Bosch 0 928 400 681 kódu adagoló egységem. Eredeti ára 50.000 Ft én 28.000 Ft - ért odaadom. Ha valakinek kell, az írjon, mert holnap vehetek egy másikat.
Olajat szeretnék cserélni a sok rövid út miatt a kisárú szállítómban. Tudnátok nekem segíteni, hogy milyen olajat vegyek? Az előző olaj Total Quartz 9000 5W40 volt, de szeretnék valami jobb viszkozitásút,
pl. Ineo First 0w30-at, de nem találok sehol a neten ilyet eladót.
Sajnos az a módszer, hogy beírok sokat, és átfordul, nem működik, mert 650.000 km-nél nagyobbat nem enged beírni. Most annyi van benne :)
De elolvastam a program javaslatát. Azt írja, hogy vegyem ki az óraegységet, írjam be a BSI-be az új értéket, majd az óraegységet reseteljem szeparáltan, vagyis még kiszerelt állapotban, majd tegyem vissza. Gondolom azért kell resetelni az órát, hogy ne legyen benne nagyobb érték, mint a BSI-ben, mert akkor visszaírja a nagyobbat. Gondolom, azért ilyen a program, mert a gyártó úgy gondolta, hogy ha tönkremegy az óra, akkor a paraszt vesz bele egy új gyárit, és az olyankor átveszi a BSI-ben tároltat és onnan folytatja, ahol tönkrement. Vagyis nem gondoltak az óravisszaállításra.
A kérdés most az, hogy hogyan lehet resetelni a kiszerelt órát, vagyis alapállapotba állítani. Gondolom, van rajta valamilyen pici memória, amelyik megőrzi a km értéket, ehhez elég pár bájt. Ha ez a memória áramot igényel, akkor kell lenni egy áramforrásnak az órában is. Ha viszont buborékmemória tárolja az infót, ahhoz nem kell áram. Vajon van-e olyan két hely, amelyet ha összeérintek, akkor resetelődik az óra. Erről tud valaki valamit? Most megyek guglizni ebben a kérdésben.
Szomorú. Már tapogatóztam ez ügyben, van jelentkező, aki visszaállítja 100 fontért, inkább magam próbálkozom még egy kicsit.
Amikor beírtam az 500.000-et, előtte próbáltam a 999.999-et is, de azt válaszolta a BSI, hogy túl nagy a beírandó érték. Tehát valahol a kettő között lesz egy határ, amit tud fogadni. Ma megpróbálom kitotózni ezt az értéket, beírom neki, aztán imádkozom, hátha átfordul a BSI és nulláról indul újra. Akkor már nyerő lennék.
Brrrr , ez így nem fog menni , a profik ehhez szétszedik az órát és a bsi-t is.
A km szoftver úgy van megcsinálva hogy mindig a nagyobbat fogja figyelembe venni, ezért kevesebbet ezzel a módszerrel nem fogsz tudni csinálni , ezt házilag nem fogod tudni megoldani , biztos van Angliában is megfelelő "szakember" erre , csak még nem találtad meg.
Amúgy pár éve én is jártam így egy citroen c5-el ,hogy beleraktunk egy másik órát és átírta a km óra állást a bsi-ben , akkor jártam utána én is ennek a kérdésnek , ez mondjuk maradt mert csak 10ekm volt a különbség.
A márkaszervíz sem tudja visszaállítani ,mert hivatalosan nincs is rá mód.