Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mindropimindropi Creative Commons License 2012.10.30 0 0 41928

Üdv mindenkinek!

 

Sárvédőgumihoz való, szilikonos, méretre vágható, gumicsík 165cm*20cm méretben 3000-forintért eladó. Teljesen új. Érdeklődni privátban tudtok.

familyoffroad_HU Creative Commons License 2012.10.30 0 0 41927

Halat inkább tóból, folyóból pergetve, fenekezve aztán halászlé :P

Előzmény: fúrómester (41926)
fúrómester Creative Commons License 2012.10.30 0 0 41926

Halat halboltból, nem tuskóból. Mi nem érthető? :-)

Előzmény: familyoffroad_HU (41925)
familyoffroad_HU Creative Commons License 2012.10.30 0 0 41925

Az a legjobb, ha valaki maga fogja a halat! A tuskós hal am is undoríííítóóó! :D

Előzmény: pinguru (41924)
pinguru Creative Commons License 2012.10.30 0 0 41924

Nem kell ücsörögni. Mikor elindul az ember az első tesconál telepakolja a kocsi hűtőjét halakkal, oszt irány a sárdagasztás. Az a lényeg, ha az ember hazavetődik legyen valami produktum. Annyi szép hely van abban az országba, kár az idő a pecázásra.

Előzmény: fúrómester (41923)
fúrómester Creative Commons License 2012.10.30 0 0 41923

Nagyon beteg dolognak tartom a céltalan parti űcsörgést, de valahogy én is oda tudnám szögellni az üllepemet a sámlihoz. :-)

Előzmény: h4z4rd (41922)
h4z4rd Creative Commons License 2012.10.30 0 0 41922

Nem éppen vagyok betege a platós jószágoknak, de ezt a "fost" azért büszkén viselném. Ha az volna az ára, még arra is rávenném magam, hogy értékes időt basszak el botlengetéssel valami vízparton.

Előzmény: fúrómester (41921)
fúrómester Creative Commons License 2012.10.30 0 0 41921

Pedig tetszik, vagy sem, a halőrnek már autót is készítenek, ...természetesen trágyahordóból. :-)

 

Ez a horgászok nedves álma?

Ez a Toyota mindent tud, amire csak szükség lehet egy jó horgásztúrán. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Előzmény: nyuszy (41914)
Jager74 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 41920

41913 hsz.!!!

Előzmény: sgtbalage (41917)
h4z4rd Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41919

Dehogy sértődök, olyat csak ostoba tesz.

Fele ennyire sem gondolom ám komolyan, ez csak egy régi jó vérszívós játék, és rég voltam már a pályán, ezért a túlzóan goromba szöveg. Én is dobtam egy kavicsot a pocsolyába, pusztán passzióból.

 

A skálán ábrázolt végletek meg csak azt hivatottak példázni, hogy az igazság, mint szinte bármely más esetben, középen van. Hozzak erre is valami vénusz-dombi hasonlatot?

 

Viszont két dolog tényleg komolyan zavar.  Az egyik, mikor a mezei júzer választ magának egy példányt az elérhető terepkocsi sokadalomból, majd mintegy önigazolásképp, rommá szarozza az összes többit. Minek?

 

A másik az angol formatervezők égbekiáltó formai érzéketlensége, és beteges hajama a szándékos disszonancia-keltésre, de ez egyrészt nem tartozik ide, másrészt betudható a lakhelyükül szolgáló dohos-belterjes szigetet átjáró hangulatnak.

Nézzetek csak meg mondjuk egy E-type Jaguart úgy, hogy kitakarjátok deréktól felfelé. Kifejezetten erotikus, erekciót okozó ívek szimfóniája. Aztán vessetek egy pillantást arra a fertelmes kupakra, amit rátákoltak és hányjatok velem. Jó, a classic LR ebben legalább konzekvens: csak sarok és él, a kezed és térded környékén is... némi empátiával belátható, hogy szűk a határmezsgye a puszta funkcionalitás és a nettó igénytelenség között.

Előzmény: mandras79 (41915)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41918

ma cserbe hagyott a discovery! menetközbe megált a motor. na mi a fa.... van!?  pedig előtte jót tettünk vele. kapot új olajat , szürőket.meg fel lett javitva a fagyálló. na meg egy másik turbót! mivel az elődjének már drasztikus volt a kereszt irányú lógása 6-7mm. végül is kiderült,hogy vmiért nem kap áramot az adagolón a mágnes szelep. egy száll dróttal sikerült orvosolni idéglenesen a problémát. holnap remélem meg találjuk a hibát.

sgtbalage Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41917

az eredetit nem tudom... amit kiszedtem az alu
ahogy azonban keresgélek mindenhol rézből készültet találok, úgy látszik csak szettben van, de nem is baj... legyen inkább tuti

Előzmény: spapda (41905)
pinguru Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41916

A medicinlabda mellő Playboy nyuszikáktól irtózom, valószínűleg ők is tőlem, igaz még nem adtam nekik esélyt, bezzeg a cigányasszonyok :))

 

A niva egy érdekes jószág, mikor megy, minden hibát megbocsát neki az ember. Szerelni nem egy élmény.

 

G merci van a családban, igaz a katonai kivitel, nem ragadott meg, persze ha enyém lenne, akkor biztos más lenne a viszonyunk, viszont mikor csak a hibái miatt kerül a közelembe, akkor már nem vagyok boldog, és erről nem az autó, hanem a korábbi tulajok által alkalmazott kontárok tehetnek, hihetetlen dolgokat találtunk, hogy miért kell filléres alkatrészek helyett tipusidegen bontott szarokat belelapátolni egy kocsiba, mai napig nem értem.

 

A Landy egy olyan jószág, amit vagy szeretnek, vagy utálnak a népek. A szételektrónizált példányok hamar csőd szélére tolják a gazdájukat, a P38-as tulajok igazi tiszteletreméltó problémamegoldóként tartom számon, hihetetlen kitartással keresik a hibákat mindenféle kódok alapján és meg is találják. Egy átlag szerelő az első tünetnél kicsörlőzné a mühelyéből a járgányt.

 

Ez az elektrónikus baszakodás ragadós, a Landy egyes típusoknál kicsit előrébb járt, de ahogy nézem a japán gyártók is felzárkoztak szépen a vacak kompjutereikkel és a canbuszaikkal, a cégemnél már nem egyértelmű, hogy milyen terepjárókat vegyene, ez van.

Előzmény: h4z4rd (41906)
mandras79 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41915

"Közérthetőbben, ha megengedtek némileg profánabb fogalmazást: a különbség a fent felsoroltak és a hős LR között, benyomásaimat tekintve ábrázolható egy olyan skálán, aminek egyik végpontján egy hamvas playboy-nyuszi, míg a másik végén egy fogatlan, ótvaros cigánykurva helyezkedik el."

Jó az írásod ,komolyan tetszik.A véleményedet leírtad ,tiszetletben is tartom,elfogadom.DE!!!!

A fenti sorok kissé durvák.Legyen a végén kurva,ok, de ne cigány..Annyira azért nem olyan rossz a LR.

(ui.):Rakjak a végére szmájlit vagy ne??Én már nem tudom ki min sértődik meg és mit fog fel az agyával.....Remélem a többség és Te is megérted,szmájlííííííí

Előzmény: h4z4rd (41906)
nyuszy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41914

Nekem a jómúltkor, amikor előjött a téma, az jutott eszembe, hogy a halőr lesz az új kor seklije, és eddig egész jól halad a dolog :)

Előzmény: h4z4rd (41906)
Jager74 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41913

Vegyél ki egy átereszcsavart a résolajcsőnél és mérd meg az átmérőjét! Na ilyen méretű réztömítést kérj (keress) autósboltban.Hazaviszed és ekkor kezdődik a lényeg: felfűzöd őket egy darab vasdrótra és gázláng fölött pirosra hevíted,majd gyorsan belemártod egy hideg vízzel töltött edénybe.Azaz kilágyítod a kemény réztömítést.Akkor jó,ha az átereszcsavar (stucni) meghúzásakor picit ellapul,mert akkor tuti hogy tömít!

Előzmény: sgtbalage (41904)
Viking 81 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41912

Mert sokat vezetett úgy hogy alíg érte el a pedált,azt úgy is maradt :)

Előzmény: h4z4rd (41911)
h4z4rd Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41911

Figyelemre méltó részlet, hogy ennek sem hajlik a térde. Ez valami konstrukciós hiba lehet.

Előzmény: 4x4 forever (41908)
h4z4rd Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41910

Rosszul értelmezed. A kiragadott szövegrészben pont az idézőjelek hiánya miatt ironikus a hangvétel, bár lehetséges, hogy a cinizmust is súrolja kismértékben.

Abban az esetben lehet -számodra- valós az állítás, amennyiben a lentebb említett cigánykurva kétséget kizáróan magasabb esztétikai élvezetet okoz neked, mint az előtte megjelenített, erősen sztereotip ideál.

Nos, ha így vagy vele, lelked rajta. ;)

Előzmény: fúrómester (41909)
fúrómester Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41909

"Közérthetőbben, ha megengedtek némileg profánabb fogalmazást: a különbség a fent felsoroltak és a hős LR között,"

 

Tehát valahol benned is lappang a fertő, mert csak kimindtad, hogy van a terejáró, és az összes többi. :-))))

Előzmény: h4z4rd (41906)
4x4 forever Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41908
h4z4rd Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41907

Az elmélet jó, amennyiben teljesen feltöltöd és le tudod zárni az ürgéket hermetikusan. Csak átgargalizálni nem hiszem, hogy érdemes, lévén az ásványolajok java a levegő hatására jelentősen savasodik, az meg nem épp szerencsés.

Előzmény: Ivwi (41879)
h4z4rd Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41906

Érdekes látni, hogy ugyanaz a vergődés megy itt, mint ami volt 2005 környékén, amikor egyszer már elegem lett ebből és nem léptem be többet.

Most még kicsit szórakoztat, de csak mértékkel.

Viszont legalább már mindenki tudja -remélem-, hogy mi az a sekli.

 

Most így visszagondolva nehezen választanék az eddig elhordott rendes-kocsik közül.

A Nivák hihetetlenül keveset zabáltak, de folyton volt valami villanyos nyűgük (1.7i). Hála az állandó 4wd-nek, havas úton is olyat mentem vele, mint a finnek. Pontosabban csak havas úton.

A 160-as Patrol szűk volt még nekem is, na meg vállalhatatlanul lomha, de mégis addig hajtottam, amíg sikerült kettőbe hajtani. Illetve utána is egy darabig... szerettem, na.

A Gr kényelmes volt, mondjuk azt inkább úton használtam. Üvegház létére földön sem volt túl béna.

A rövid kocka Pajesz maga volt az állatorvosi ló, magán viselve az itthoni "szakemberek" összes nyomát. Az is addig ment, amíg el nem törött az alváza. Lakatolás után, persze. Biztos ez volt a sorsa.

 

Gyakorlatilag mind igen ótvar állapotban került hozzám, mégsem hagytak soha cserben, szerettem is őket. Nem, a Nivákat nem annyira.

Nyesztettem mindenféle platós jószágot és TLC-t, láttam Atom Jimnyjét, milyen becsületesen teljesített mind földön, mind pedig úton...

Most meg egy 4runner-t rugdosok időlegesen; ez is rendben van.

Szóval nem is tudom, melyiket sírjam vissza jobban.

 

Egy biztos,  Landyt nem szeretnék, mert valahogy émelygek tőle. Nem mondom, hogy szar, mert ugye láttunk mindannyian ellenpéldát.

Ez valami olyan szubjektív dolog lehet, mint az emberek fanszőrzet-preferenciája. Kinek az ásónyomnyi, egzotikus rikoltozástól fülledt dzsungel kedves, másnak meg a szépen mívelt tarló. De nyilván mindannyiunk ismer olyan jellegűt, amitől háborgó gyomorral, kezeit a szájára és a belére szorítva menekül... nekem ilyenek az angol kocsik.

Közérthetőbben, ha megengedtek némileg profánabb fogalmazást: a különbség a fent felsoroltak és a hős LR között, benyomásaimat tekintve ábrázolható egy olyan skálán, aminek egyik végpontján egy hamvas playboy-nyuszi, míg a másik végén egy fogatlan, ótvaros cigánykurva helyezkedik el.

 

Mogorva nyilván annyit mondana erre, hogy üljek csak be egyszer egy G-be és a vívódás máris a múlté. :)

Hogy a Jeep-fundamentalistákat ne is említsem.

 

(Nna, csak kiszórakoztam magam én is. Amúgy Peace!)

spapda Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41905

Miből volt az eredeti tömítés?

Előzmény: sgtbalage (41904)
sgtbalage Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41904

tuti, hogy a tömítés, mivel úgy szétmállott a szét-, összeszerelés következtében, hogy darabokban jött csak le a helyéről...
próbáltam helyette hasonlót de nem lett jó, így marad a gyári sokezerért

Előzmény: spapda (41903)
spapda Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41903

Biztos, hogy az alátét a hibás? Mióta csöpög? Nem tudom, hogyan van megoldva a Pajesznál, de azért kérdem, mert ha pl. huzamosabb használat (hosszú évek után) cserélve lett a porlasztócsúcs vagy a résolajcső, akkor előfordulhat, hogy a résolajcső felfekvő felületét kellene picit síkba csiszolni, és máris rendben lesz (találkoztam már ilyennel).

Előzmény: sgtbalage (41901)
spapda Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41902

Autókiegészítők terén gyakran van ekkora szórás. Elég csak az autógumikra vagy akkumulátorokra gondolni, ugyanazt a típust elég széles skálán árazzák a boltok. Izzóból pedig általában 1 és 2 darabos kiszerelés is létezik, konkrétan ebből is, nagyjából 15 másodperc alatt kiderül, ha felmész az osram.hu-ra.

Előzmény: asasin (41896)
sgtbalage Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41901

Sziasztok!

 

Segítségeteket kérném, abban, hogy hol lehetne olyan alátétet szerezni, ami a porlasztó és a résolajcső közt található?
2.5 td. 91-es pajerórol van szó.
Bármilyen megoldás érdekelne, lehet az gyári, buherált bármi... az enyémben megadták magukat, amit esztergáltattam nem az igazi... a folyamatos csöpögés pedig már megeszi az idegeimet, nem beszélve arról, hogy kezd hideg lenni, az autó meg nem akaródzik indulni..

 

Köszi, B.

Szlejer_ Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41900

Több problem van ezzel.

 

1. Színes szalagocskákkal körbekerített pályán nehéz jó fottót csináni (má'mint, amit én jónak tartok).

2. Ezek a csuklós traktorok, vetőgépek, vagymik szerintem rusnyák, mint a ragya.

3. Ronda dolgokat nem fotózom hobbibul. Néhány paraszt, mint mink, kimegyen a határba, nagysárba-vízbe-hóba belebassza az attót, aztán 2 órát mentik egymást, na az szép!

4. Nem iszom.

Előzmény: Törölt nick (41893)
atompyka Creative Commons License 2012.10.29 0 0 41899

Nézd meg, hogy +hány%-os, abban lehet eltérés. Talán. Meg van, ahol kettesével árulják. :-)

 

Lyukász: nekem is ezért lett nappalim, hogy ne kelljen a jó fényű, drága, kis élettartamú izzót nappal elpazarolni.

 

 

Előzmény: asasin (41896)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!