:-)))
De szerintem jobb lenne, ha ok inkabb valamelyik sarga 260-asukat vinnek, egy olyat, amire feldobtak nehany kek csikot, de megmaradt a fakosarga alap.
Sajnos nem talaltam meg a honlapodon azt a kocsit, amelyikre gondoltam. Azt hiszem BRS-5xx a rendszama. Nem biztos, hogy ontapados tapeta, de messzirol nagyon ugy nez ki. A dijnyertes barna-szurke-sotetszurke kombinaciot mutatja, es az egyik szinvaltas a diszlec felett kb. 30 centire van.
Bár nem vagyok valami tipus ismerő inkább kamion
no de ti biztos tudjátok régen a Vb-nek is volt(vagy van), de tavaly láttam Mátra volánnál láttam ilyet.
Nos 200-as szeria ,lől közép ajtos középen 4-be nyiló harmonika ,löl 2-be nyiló harmonika ajtó, far motor alacsonyabb padló szint első kerék dobnál magasan voltak az ülések és f***án(bocs )lennget az egész gép.
Majd keresek valami képet is valakinek a honlapján.
Epp elgondolkodtam, hogy ha mar az utcara viszik ezeket a kerdeseket, akkor erdemes hozza a latvanyt megtervezni. Mivel valoszinuleg lesz tudositas a Hiradokban, eredemes odaallni a leglepukkantabbnak latszo buszokkal. Ti melyik buszokat valasztanatok ki erre a celra?
Szerintem ugy altalaban a meg nem arculatozitott 266-osok a legalkamasabbak. A Pannon Volantol a piros-barna csikosak, a Kapostol pedig az ontapados tapetaval fenyezettek :-). A Jaszkun Volannak valamelyik csuklos Volvojaval kellene megjelennie, a Matra Volannak pedig Karosaval. Ha az uzemkeptelen, johet a Csepel Union is. A Balaton Volannak valamelyik NDK-s akvarium buszat lenne erdemes felkuldenie, lehetoleg olyat, amin meg a nemet fenyezes nyomai latszanak. (A lokharitorol minden esetben le kell szedni a ket "gumikockat"!) Akinek van Credoja, azt is hozhatja, nem logna ki a sorbol :-)
Zalaban mar nincs 266-os, sot mar talan 100-as sorozatu Setra sincs, pedig milyen jol megtette volna e nemes celra. Viszont a Vasiak mehetnenek a sajatjukkal. Igaz, ok barmivel mehetnenek, odaillene :-)
A velemenyem a kovetkezo:
Altalaban nem szeretem a sztrajkokat es a sztrajkolokat. Most azonban ugy tunik, Budapest kivert a kormanybol 35 milliardot. 5 videki varos, - ahol nem Volanok vegzik a helyi kozlekedest - kivert 3,2 milliardot. Ekozben a Volanok vezerigazgatoi szinten - nyilvan egzisztencialis okokbol - meg se mukkannak. Ilyen korulmenyek kozott tulajdonkeppen nem rossz, hogy a szakszervezet/dolgozok vannak annyira tokosek, hogy a talpukra allnak, es egyenlo elbanast kernek.
De a dolgokat nem az utcan kell elrendezni. Szemelyszallitasi torveny kell, es akkor nincs szukseg ilyesmire.
Errol van szo:
http://www2.mno.hu/index.mno?cikk=117317&rvt=2
Csütörtökön demonstrálnak a volánosok
2002. december 2. 15:31
Az ágazat dolgozóinak tarthatatlan bérnívója miatt csütörtökön demonstrációt tart a tulajdonosi jogokat gyakorló ÁPV Rt. székháza előtt a 24 Volán társaságot tömörítő Közúti Közlekedési Szakszervezet (KKSZ). A volánosok keresete tizenegyezer forinttal marad el a nemzetgazdasági, 30-40 ezer forinttal pedig a szakmai átlagtól.
A tervek szerint mind a 24 Volán társaságtól egy-egy autóbusz érkezik a helyi szakszervezeti tagsággal az ÁPV Rt székháza elé, a szervezők így mintegy ezer ember részvételére számítanak a demonstráción.
– A Volán dolgozók bére tavaly átlagosan 4500, idén pedig 11 ezer forinttal maradt el a nemzetgazdasági átlagtól. Ha nem változik semmi, jövőre 29.500 forintra nő a különbség – mondta lapunknak Inokai Géza.
A KKSZ elnöke szerint, ha az Országos Érdekegyeztető Tanácsban (OÉT) megfogalmazott bérajánlást egyáltalán sikerül érvényre juttatniuk, jövőre még akkor is mintegy húszerez forintos lesz a lemaradás. Inokai hozzátette: szakmai átlagban – azaz a különböző közlekedési cégek átlagkeresetéhez képest – 30-40 ezer forinttal keresnek kevesebbet a volánosok. Mindezek tükrében Inokai Géza „arculcsapásként” értékelte, hogy az állam a BKV esetében 38 milliárd forintos adósságot vállalt át és, hogy januártól tíz, a második félévtől pedig plusz öt százalékos jegyáremelést tesz lehetővé.
– Nem alamizsnát kérünk, hanem azt, hogy a mi szolgáltatásunk árát is fizessék meg. A jelenlegi jegyárak ezt nem fedezik – tette hozzá az érdekvédő.
A szakszervezet ezért olyan felzárkóztatási program kidolgozását és elfogadását követeli az ÁPV Rt.-től, amely garantálja, hogy jövőre a nemzetgazdasági átlaghoz, 2004-ben a szakmai átlaghoz, 2005-ben pedig az uniós átlaghoz zárkóztatja fel a volánosok bérét. A KKSZ hétvégi kongresszusán dönt a további lépésekről.
– Hat éve csak az ígéreteket halljuk, már nincs hová hátrálnunk – jelentette ki Inokai Géza. Mint ismert: a döntően közüzemi munkavállalókat tömörítő Autonóm Szakszervezetek Szövetsége – amelynek a KKSZ is tagja – korábban az országos bérajánlásnál magasabb béremelést követelt jövőre a közüzemi dolgozók számára.
Az OÉT pénteki ülésén a szakszervezetek azonban elfogadták a kormány 4,5 százalékos reálkereset-emelkedést előirányzó javaslatát, amely fele a korábbi szakszervezeti követelésnek. Kérdésünkre Inokai Géza úgy fogalmazott: az Autonómok elnökségi ülésén szóvá teszik, hogy az OÉT-ban kötött megállapodáskor miért nem esett egy szó sem a közüzemi dolgozók magasabb béremeléséről.
Ha valoban minden Volantol lesz ott busz, az egesz jo fototema :-) Milyen poen lenne, ha mindenki E95-ossel menne, es mondjuk nevsorban allnanak be, gondosan figyelve arra, hogy egy vonalban legyenek a buszok homlokfalai, es vagy parhuzamosak, vagy szabalyosan legyezoszeruek legyenek. Japanban a kozlekedesi szovetsegek reklamplakatjain mindig be vannak allitva a kulonbozo tarsasagok buszai egy kepre.
.... ideiglenes forgalomkorlátozást rendelek el az alábbiak szerint:
Tilos megállni 2002. december hó 05. nap 08:00 órától 13:00 óráig a XIII. ker. Újpesti felső rakparton az Ipoly utca és a Gogol utca között lévő parkolóban!
...
Indoklás:
Így intézkedtem, mert a demonstráció zavartalan lebonyolítása csak a fent foglaltak betartása mellett lehetséges.
Az utvonalkereso progira gondolsz? Az adatok nelkul nem sokat er, es a Volan adatok 4 fele adatbazisbol jonnek ossze. Szoval sajnos nem egyszeru a helyzet.