Ez nekem azért is érdekes, mert én először 1 éves szervizen voltam 4000 km-nél, utána első kocsivá lépett elő, ezért 24000 km-nél vittem, akkor 20 ezres protokollt csináltak. Most viszont 44000 km-nél esedékes a következő, azaz túl fogom lépni (ill. már megtörtént) a 40ezret, mire gyertyát cserélnek.
Remélem számolnak az ilyen nem egyenletes használattal is, és ez nem fog gondot okozni...
Menj vissza a kereskedésbe, tárd szét szomorúan a karod és mondd azt, hogy ez a részlet túl sok. Nem állnak kapcsolatban esetleg más bankokkal?
Akkor a dealer találni fog 2-3 másik bankot is. Első körön azért nem emliti őket, mert azoktól kevesebb jutalékot kap.
Ugyanigy kérdezd végig a CASCO ajánlatokat is, azok is jelentős szórást mutathatnak. CASCO esetén érdemes egy 10 % vagy 100 ezer önrészt bevállalni. Sokszor a bank 30 % vagy 500 ezer önrészt ír elő a CASCO-s hitel folyósításához. Az ilyen CASCO pár ezer forintot jelent mindössze, ez viszont garantáltan az ablakon kidobott pénz: egy koccanásnál, ahol keletkezik 300 ezer Ft kár, nem kapsz egy fillért sem.
Ha 10 % befizetésével veszed meg a kis kedvencedet, készülj rá, hogy az első néhány évben az autó értéke kisebb lesz, mint a rajta lévő tartozás. Hallottam a héten olyat, hogy vagonerpluszt akartak beszámolni egy új kocsi árába: a kocsi 1.2 M Ft-ot ér, viszont van rajta 1,5 M hitel. Hát, ez szívás...
Ami viszont a Jazz mellett szól: még mindig nincs belőle sok, made in Japan, és pár év múlva sem várható, hogy valamelyik kelet-európai banánköztársaságba telepítsék át a gyárat és féláron árulják az új kocsit, letörvén a használt árát (pl. Astra G).
Mint a tegnapi sajnálatos eset is mutatja, CASCO nélkül tényleg nem szabad hitelre vásárolni.
2005-ös modellnél a specifikációk--tervezési előirások címszó alatt az L12a1, L12a3, L12a4 motorokhoz 1339ccm -t ír. lehet elírás is mert ezt írja az L13-as motorhoz is. A másik ami feltűnt a fékeknél első tárcsa a hátsóra dob féket ír ami megint sántít, nekem elöl hátul tárcsa van.
Én úgy veszem ki ,hogy az L12 az 1,2 ,L13 az 1,4 ......de találtam benne dieseles adatokat is!A motorkódok is benne vannak (Japán,Brazilia,Thaiföld,Malaysia,Kina)
Együttérzek veled, mert belegondolni is szőrnyű, hogy bármelyikünk így járhat. Persze addig amíg velünk nem történik ilyen addig azt gondoljuk , hogy ez csak mással esik meg. Remélem minél előbb megtalálják az autót és újra boldog Jazz tulaj leszel. Én a rablásgátló mellett döntöttem 3 hete amikor vettem az autót, mert a kulcs így még kevés nekik. Sok sikert a megtaláláshoz, én is nyitott szemmel járok, hátha valahol meglátom. Elég sokat járok a városban.
Sziasztok ! Szeretnék venni a csomagtartóba peremes gumitálcát!Ha lehet méretpontosat.
http://www.cegkom.hu/autoszonyeg.htm ez a Főnix honlapja nagyon szép tálcák vannak még olyan is van aminek a közepére filc van ragasztva így nem olyan csúnya gumi! Csak annyi a baj hogy Jazz-hez nincs méretpontos!!!
Ha valaki vett ilyet légyszi írja le hol és mennyiért! Tudom van gyári is!nekem az drága! Köszi előre is ! Sziasztok Joni
Én egy City-s vagyok, félig meddig "Jazz"-es és én örülök, hogy ennyi ember hasonlóképpen és legalább autók terén reálisan gondolkozik.
Hála az égieknek egyre több a Jazz tulajdonos!
Szerintem ne legyen szégyen, hogy mint két motoros vagy két buszvezető jelt ad egymás felé, úgy két Jazz-es vagy akár félig meddig "Jazz"-es jelt ad a másiknak! Már csak meg kellene beszélni egy egyezményes jelet, hátha elterjed...
Nagyon kedvesek vagytok. Azt gondoljuk, akik itt összegyűltek a Jazz aprópóján, igazán remek társaságot alkotnak. Jó érzés, hogy segíteni szeretnétek, nem hiszem hogy egyetlen másik autótípusnak lenne ilyen összetartó csapata. Mindent megtettünk, amit lehetett, keressük az autót, több csatornán. Most van kölcsiben egy off barna Maruti nálam, azzal fogok járni. Ezt azért írom, hogy azért integessetek nekem... :-))) A fejleményekről írok majd. Köszi még egyszer Mindenkinek.
Mindenképpen keressél meg több kereskedést szerintem, néhány emilt nagyon megér a dolog, hiszen sok pénzről van szó. A Honda honlapján megtalálod összegyűjtve a kereskedéseket. Ahonnan pedig nem is válaszolnak, az már eleve jelent valamit, hogy hova ne menj autót venni.
"Ami fontosabb, hogy 10 ev hosszu ido. Biztosnak kell lenni benne, hogy MINDENKEPPEN birja fizeni az emberfia a havi ~50ezer auto koltseget...+benzin persze."
IGENIGEN, ez nagyon megfontolandó. Tucatszor is gondold át, hogy mekkora hitelt vállalsz fel, mert én most a forint gyengülése miatt (devizahitel) már nem tartom olyan jó ötletnek, hogy inkább nagyobb havirészletet választottam a rövid futamidő javára. Legutóbb több mint 7e forinttal volt nagyobb a törlesztőrészlet az első hónapokhoz képest (kb 1 éve fizetem). Nagyon remélem, hogy nem fog a gazdaságunk ilyen lendületben alászállni, mert a 3 éve 1 fillér fizetésemelést sem kaptunk... Szóval vedd számításba hogy mi van akkor, ha a rosszul kezdenek alakulni a körülmények. (Én 2-3 évig pluszmunkával még ki tudom korrigálni a jelenlegi többletterhet, de arra jelenleg esélyem sincs, hogy a tervezettnek megfelelően esetleg hamarabb letudjam a hitelt - nekem ez volt a "tartalékom").
Ó, szegény, öszinte részvétem! Ha vmiben tudok segíteni így ismeretlenül (pl, a környék átfésülése stb,), szólj, nagyon szívesen (keress meg mailben laszlo.prekop-kukkac-gmail.com és egyeztetünk). (Én is figyelni fogom az autódat, én az Orbán tér/Istenhegyi út környékén járkálok általában - lehet, hogy nekem is ideje lenni plusz óvintézkedéseket tenni)
Ha valaki konkrét beszerelő címet tud az említett rejtett, elektromos rendszer megszakító kapcsolót illetően, postolja be lécci (az se baj ha több is bekerül).
Köszi, a tolvajoknak pedig azt kívánom, hogy egyik napról a másikra a hirtelen támadt lelkiismeretük legyen a legfontosabb kényszer az életükben...
Nagyon sajnálom, ami Veletek történt! Nagyon remélem, hogy meglesz a kocsi, illetve nem jöttök ki rosszul a Casco-s mizériából. Az a tény, hogy még aznap visszajöttek, talán azt a verziót erősíti, hogy nem rendelésre csinálták (akkor szinte biztosan szétszedik), és inkább a környéken garázdálkodtak (később, valahol, valamikor meglesz). Kívánom az utóbbit, minnél előbb!
Igen, kellenek ezek szerint a kütyük. Viszont sajnos az emberi tényezőt sajnos ebből sem szabad kifelejteni. Ki számítana rá, hogy az ember saját házába bejönnek és onnan viszik el a kocsit? (ilyenkor én inkább annak örülnék, hogy a családomban senki torkát nem vágták el... :( ). A kütyüket meg az ember egy idő után pl. a saját garázsában, otthonában, házában elfelejti "beélesíteni", és Murphy szerint pont akkor jönnek a betörők/tolvajok is. Köszönjük, hogy leírtad, mindenki nyitva tartja majd a szemét és levonja a tanulságokat a leírtakból (NB: CASCO nélkül hiteles kocsit SOHA!)
1400-zal lenne kevesebb, ha az én kondícióimat kapnád meg. (Budapest Autófinanszírozás, 3 héttel ezelőtt.) Még alkudhatsz egy kicsit. Már persze ha nem alkudtál rá túl sok extrát...
Ismerősöm német rendszámú Merci 220 Cdi-jét hasonlóképpen lopták el. nála a forgalmit is vitték a kulcs mellé .... Jó hat hónap múlva, itt -ott horpadtan, nyakig koszosan egy mindössze 10 km-re fekvő településről került elő a kocsi rutinellenőrzés során. Egy fehér Astra rendszáma volt rajta, folyamatosan használták addig...addigra a német biztosító korrektül fizetett, tehát neki találták meg a kocsit.