A hokisokkal sincs problem, amíg hokiznak;-) Görhoki meg ízlés dolga- el nem tucom képzelni, úgy hogy lehet, pedig vizuális típus vagyok... De manapság már mindenre van ugye megoldás:-) Én inkább a heteroszexet lájkolom. A lányaimról meg leszállni kanos banda:-))))) /vagy esetleg görhokizni, különben újra szól az ötlövetű:-D /
Először még kibontom és megnézem a csöpögés forrását.
Ha lenne ahol megcsináljam, neki esnék.. így max a szüleimnél tudom, de hidegben nem sok kedvem van... Igaz a légtelenítést nem biztos hogy meg tudnám hirtelen csinálni.
Hamár gyújtógyertyáról eset szó ki milyet ajánlana egy 1.6 literes 16 szelepes nem HDI motorhoz (nem kell sportgyertya) egyáltalán milyen van benne gyárilag (gyártó???).
Mert már simson motoros tapasztalataim szerin a most gyártott gyertyák nem érnek sokat ezért használok eredeti isolator gyertyát a simoban.
Kb én is így számoltam, csak a munkaórát nem tudtam mennyi erre a normaidő. gondolom akkor nekem is ezért csökkenhetett idővel a víz szintje, mert szépen lassan kicsöpögött...
Meg ki tudja mióta az előző tulajnál...
Még várom hogy megérkezzen a Főnix kártyám utánna viszem én is szervizbe.
Viszont jó hír hogy este ki mertem próbálni az ablakmosót és rendben működik, megúszta a befagyasztásos manőveremet.. :)
Cső csere: 10427Ft a csere mindennel együtt, ebből 4800Ft a cső az O gyűrűvel. Nem vészes.
A lábtérnél a burkolatot két csavarral le tudod venni, nézd meg, ha csöpög akkor ennyit megér, hogy ne ázzon szét.
Egy óra alatt megvan az egész, hétfőre itt az alkatrész, hétfő délre ismét minden rendben lesz.
Még valami: a hidegen alapjárat ingadozás - leállást is megkérdeztem. Folytószelep. Három út van: tisztítás, újraprogramozás, csere. Megjavulhat az újraprogramozástól is. De az első kettő ami a még szintén a nem vészes árkategória, megkértem őket, csinálják meg azt is hétfőn, kedden majd beszámolok az eredményről, hogy jelentkezik-e alapjárat ingadozás utána.
No, Zsolesz, gyere Pestre és tartunk egy minitalit itt.
Ahhoz képest, hogy már vagy 3 hónapja készülök Újhelybe még most sem jutottam el. Már nem is merem írni, hogy menni fogok, mert mindíg közbejön valami.
Mára megérkezett a beígért havazás. Nagyon jó kis hó esett, rögtön mentem tesztelni a gumákat.A városban alig lehetett mozogni mert mindenütt egy lassan haladó, pörgő kerekű verda állított meg. Ez a hó sok autóst megviccelt, de nem engem. Igaz a munkahelyen a ferdehátumbúl szedánt csinálta a hó meg a szél de egyszer nem csúszott meg.
( kb 10-15 cm hó esett amit a szél kicsit felturbózott 25-30 centire néhol )
Egy álom volt vezetni a hómacskát a kerekek tapadtak ahogy kell, csak azt sajnáltam hogy nem mertem behúzni a kéziféket. Apám annó télen állandóan rácsapott a kezemre. "ne merészeld behúzni a kéziféket mert akkor te melegíted majd ki gyufával fiam"
Ez hatott is.
Na mindegy a rigdon noném gumik nagyon jól teljesítenek, egyedül csak a menetzaja zavar de nem nagyon érdekel ha elindít a hóban.
A baj csak annyi, hogy nagyon gyorsan be kell szereznem egy haspajzsot.
Ezt csak a többi műanyaghoz lehet csatolni vagy megoldható valami szilárdabbhoz is?
Nekem is hasonló, hideg motorral kb. 20-50 méterig jó, utána rángat, lefullad, antipollation stb.
Ma a szervízben is jelentkezett, a komputer szerint a 4. hengernél rossz a kompresszió. Az ottani gyertya nagyon rosszul nézett ki, az már hétfőn cserélve lett, előtte a gyújtótrafó, úgy néz ki, ha nem független hibák, akor vitte magával ezeket... :(