Imádja, hogy semmit nem kell gépészkedni, beül - indul; Kiszáll - élesedik. Egyszer felejtette itthon a feltanított mobilt és nem jutott el az első keresztutcáig. nekem kellett utána vinni a telefont.
(megjegyezte egy életre)
Nekem meg SMS-ben küldte a jó hírt a cucc, hogy jogosulatlan használat!
Hát a szivargyújtó viszonylag kevés autóban működik ma már. A többségében az utastéri szivargyújtó a gyújtás levételével inaktívvá válik. Onnantól aztán dughatod... :-)
"Aki már rakatott be, mennyire szépen szedték szét, rakták össze a kocsit?
Ez az első 0 kilométeres autóm, és kicsit parázok még, hogy mennyire fognak repedni a műanyagot, törni a patentek, és ennek köszönhetően nyikorogni, recsegni-ropogni az autó..."
Nézd, a jobb védelmi rendszerek sava-borsa a motortérbe kerül. Bontani ott is fognak, de az nyekeregni nem fog.
Az utastérben csak a legszükségesebb bontást kell elvégezni a szerelésnél. Pont a hozzád hasonló 0 km-es ügyfelek miatt nem szeretik, ha jelen vannak! :-D
Ha valamelyik rendszernél azt ígérik, hogy utastéri bontás nélkül beteszik, akkor szólaljon meg benned a vészcsengő!
Rendes szerelőnél nem fog nyekeregni! Ha mégis, akkor gyanakodj, ott nagyon kóklerek dolgoztak, lesz más probléma is!.
Én is riasztót keresek az új autómhoz, a listámon már eddig is volt néhány lehetséges fajta, de többek között a fórum hatására felkerült a car-őr is. Ha jól értettem az utóbbi néhány oldal hozzászólásait, vannak itt többen is akiknek ilyen van vagy szerelnek ilyeneket, így kérdeznék néhányat.
A Car-őr honlapja alapján több csomagban is lehet venni/szereltetni. Viszont ahogyan nézem az opciókat, van egyáltalán értelme a legfullosabb csomagon kívül bármelyik másiknak? Mert az azért már nem annyira olcsó, a 220+áfa...
Igazából ha nem kérem a csak az IQ csomagban elérhető opciókat (automatikus ki-be élesítés, OBD tiltás, GSM blokkolás érzékelése), akkor pont azokat a funkciókat hagyom ki, amitől ez a megoldás több, jobb lesz, mint pl. egy Gorilla, vagy egy Blue16. És a Blue16 100ezerrel olcsóbb, és ennyiért már hajlandó vagyok annyi kompromisszumra, hogy hozzá kelljen nyomni egy érzékelőt az ablakhoz, mielőtt kinyitom kilinccsel az ajtót...
Vagy valamit félreértettem? :)
Egyébként aki ilyen riasztót használ, neki mennyi a havi/éves sim kártya használati költsége? Értem én, hogy ezt a gyártónak kell fizetnem, hanem magamnak, de ha ez éves szinten 50-100e Ft, akkor ezt szeretném előre látni.
Láttam a honlapon videót, mikor egy Mini-be építik be, ezek alapján nekem úgy tűnt, hogy elég rendesen szét kellett szedni a kocsi belsejét. Aki már rakatott be, mennyire szépen szedték szét, rakták össze a kocsit?
Ez az első 0 kilométeres autóm, és kicsit parázok még, hogy mennyire fognak repedni a műanyagot, törni a patentek, és ennek köszönhetően nyikorogni, recsegni-ropogni az autó...
A biztosíték táblát még nem néztem, pedig jó gondolat. Kiépített vezetékről nem tud a tulaj (a bátyám), csomagtérben nincs szivargyújtó. Holnap reggel megpróbáljuk a CD-n keresztül megtáplálni, nagyon remélem, hogy ez lesz a megoldás, ha mégsem, akkor hétfőn felhívjuk a blue16-ot, hogy ilyenkor mi a teendő, mert a kézikönyvben nincs erről leírás amit adtak...
Nem ismerem a H Astra elektromos rendszerét, de az utastérben biztos van olyan hely, ahol normál esetben (akkumulátor a helyén) állandó tápfeszkó van.
Ide kell csatlakozni.
Az utastéri biztosítéktáblán vagy máshol. A biztosítékok leírása megvan? Ha hozzáférsz a hangrendszer (ezek szerint CD) tápcsatlakozójához, abban jól mondták, biztosan van ilyen. Arra kell 12V-ot adni, amíg a BLUE16 feléled.
Egyes típusokon van szivargyújtó a csomagtérben, ami gyújtás ráadása nélkül is működik.
A motortér zárhoz általában kiépítenek egy mentő vezetéket, ami megkerüli a védelmi rendszert. ennek végére 12V-ot adva a motortérzár elenged. A tulajdonos nem tudja hol van ez? Vagy nem akarod blamálni magad előtte?
Egy H Astra az alany. Töltőre akartam rakni a gyengélkedő akkumulátort, ki is vettem, lecsuktam a motorháztetőt, de fogalalmam nem volt róla, hogy biztonsági relé van benne és most nem tudom felnyitni... Járt már így valaki és tud adni valami tippet? Blue16 beépített védelem van. Azt mondták Valahogy 12V-ot kellene adnom neki, de eddig legjobb ötlet, hogy valahogy szivargyújtóról próbáljam meg vagy a CD lejátszó tápjáról. Kölcsön autó ezért nem tudtam, hogy ez ilyen szívással jár.... :)
Olyan problémám lenne, hogy kaptam egy Caesar CT-207U tipusú autóriasztót.
A neten viszont egy darab bekötési útmutatót sem találtam hozzá.
Ha valaki tudna egy bekötési útmutatót vagy egy kapcsolási rajzot küldeni vagy legalább egy linket ahol találok ehhez a riasztóhoz valami leírást azt nagyon megköszönném.
Örülök, ha nektek is bejött! Szerintem tudásban és árban a Car-Őr elől jár most a piacon. Ami még különösen szimpatikus, hogy az összes kérdésemre türelmesen és érthetően válaszoltak. Nem volt ez mindenhol így...
Ismételten köszönöm Minit mester precíz és áldozatos munkáját, pozitív hozzá állását. Immáron harmadik autómat csináltattam a Kovi Alarmal és azt hiszem rengetegen példát vehetnének róla. Így tovább!
De jó hogy erre jártam és így eszembe jutott hogy megkérdezzem:
Eladom a négykerekűt, mert kb 2 hét múlva érkezik meg az új. Van lehetőség az általad beépített rendszert az újba átszerelni, ugyanis a régit sajnos elég nyomott áron tudom csak eladni, és így nem hagynám benne.
Éjszakánként zárt kapun belül, mozgásérzékelős lámpa alatt.
Viszont a Zasszony sokat soppingol és a Multik parkolóiban az se tűnik fel, ha flexszel, népszava kalapáccsal helyben bontanak szét egy üvöltő járgányt.
A nejem technikai antitalentum, már egy okostelefon, egy távirányító is képes kifogni rajta. A kulcsnélküli nyitás, indítás KELL neki!
Szia! Mi szereljük a Blue16 ot, és ha gondod van nyugodtan hívj, megbeszéljük mit lehet tenni.
Sőőt ha kell át is programozzuk, ugyanis neked mint új tulaj, célszerű lenne egy másik azonosító beállítása hogy a régi tulaj se férhessen hozzá.. pl. Illetve ha valami miatt nehézkes az eddigi azonosítás akkor állítunk egy jobbat.