Keresés

Részletes keresés

pajaci Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70586

Egy fénykép többet ér ezer szónál.

Előzmény: <Tycoon> (70585)
<Tycoon> Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70585

sziasztok. A fürdőszobai csap falból kijövő része csepegett. én meghúztam a csapot de félbetört a falból kijövő rész. Mit lehet vele kezdeni le kell bontani a csempét vagy kiszerelhető a falból valahogy?

sjohn Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70584

5 éve használom, mint a schaffhausen.

Előzmény: G.b.Reload (70582)
pajaci Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70583

Még -:)

Előzmény: G.b.Reload (70582)
G.b.Reload Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70582

kapcsolni jól kapcsol.. :)

Előzmény: sjohn (70581)
sjohn Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70581

Hát persze, ezért nem használjuk:-)

Inkább a Beryl!

Előzmény: G.b.Reload (70580)
G.b.Reload Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70580

 Kellemes Karányonyfát mindnekiknek!

 

Hozott a Jézuska, Angyalka, Buddha bá, Grincs egy időjárásállomást ( http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=672455 ) ilyent ni!  

 

Feltettem a termosztát mellé, és rendszerint 1-1,5 fokkal többet mutat. Minden  Q7-es termosz (kettő is van a vezetékest csak hőmérőnek használom, a rádiós vezérel) mellett megvan ez az eltérés. 

 

Más tapasztalta hogy csal a Q7?????????????

einohyl Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70579

 Közben a WC-ém elromlott töltőcsapjára meg nem kapok megoldási javaslatokat.

 Tehát már vagy fél éve nem folyik rendesen a WC tartályba a víz. Csak csepeget, így nagyjából fél óra mire megtelik.

 A szelep nehezen hozzáférhető ezért nem  baszkuráztam eddig.

 

 A dugulás vajon hol lehet ?

   1. a úszóálétal elzárt szelepnél  ?

 2. a sarok szelepnél ?

 

3. valahol a csőben?

  hogyan állapítsam meg ?

 

 

 szelők ajánlkoznának általában 15 eft atarifa, annyit meg nem ér az egész.

 Marad a vödörrel való leöntés !!

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70578

Jogos.

Most egyelőre kényelmetlen és kicsit durván fogalmazva ,értelmetlen a használata.Rokonom vett idén egy vadonatúj kis Toyotat mindennapos használatra 5.5mill-ért,hogy majd az lesz az első számú szaladgálós autójuk a háromból,hát az lett  a 3-dik ,ami ott porosodik a garázsban,mert ha úgy használja mint a többit,(nem lejtőn és csak gurulva,kizárólag otthonközelben)képes 8-10litert enni.Meg ugye egyébként is keményen leadott a toyota minden tekintetben az utóbbi években.

Előzmény: zozomax (70576)
halaloszto Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70577

egy mai hibrid fogyasztasa normal hasznalatban nem alacsonyabb mint az azonos kategoriaju takarekos dizelautok fogyasztasa. 

 

Vajk

Előzmény: Törölt nick (70575)
zozomax Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70576

A hibrid valóban zsákutcának tűnik sok szempontból, de azért van értelme fejleszteni. Városi forgalomban a zaj és légszennyezés miatt ma is van értelme, akár ha viszonylag keveset is tudsz menni egy töltéssel. Azon kívül az olaj véges. Mire odaérünk az olajkorszak végéhez, addigra jó volna, ha lenne egy kész alternatíva. A hibrid pedig az út a tisztán elektromos, akkumulátoros hajtás felé. Mint minden bonyolult problémára, úgy erre sem lehet egy perc alatt kiforrott megoldást találni. Tehát akik ma szélmalomharcot vívnak a technológiával, azoknak a munkájára és áldozataira szükség van, hogy megszülethessen majd egyszer az alternatíva. Azokra is szükség van, akik megveszik és élesben tesztelik a gyermekcipőben járó technológiát, elviselik a korlátait, mellesleg a pénzükkel is támogatják a fejlesztést.

Ma két akadálya van annak, hogy az elektromos-akkumulátoros hajtás el tudjon terjedni és használható legyen. Az egyik az akkumulátorok energiasűrűsége, ára, élettartama, újratölthetősége problémaköre.

Szerintem ez hamarosan meg fog oldódni, folyamatosak a bíztató hírek erről a területről.

Sőt, igazság szerint ez már meg is van oldva jó pár éve, én tudok olyan projektről, amelyiket már nem a technológiai korlátai, mint inkább a következő probléma akadályozza:

A nagyobb gond: honnan vegyünk majd annyi energiát, hogy a tömegesen elterjedő elektromos hajtást ki tudjuk szolgálni villamos árammal?  Jelenleg ugye a villamos energia túlnyomó része is fosszilis energiából származik.... Ilyen járművek tömeges elterjedését nem bírná kiszolgálni a jelenlegi villamos infrastruktúra.


De a jövő érdekében szükség van rá és respektálni kell azokat, akik időt és pénzt áldoznak a fejlesztésre, még ha ezt nyilván nem is önzetlenül teszik.

Előzmény: Törölt nick (70575)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70575

Vezettel te mar hibridet?Nagyon durvan meg kell tanulni vezetni ahoz hogy ertelme legyen hogy hibrid!mi az hogy kit erdekel az alacsony fogyasztas?pont kizarolag azt a reteget akiknek kitalaltak a hibridet!

 

ugyhogy ezt most jol osszehordtad itt,!,inkabb ne irtal volna semmit!

Előzmény: halaloszto (70574)
halaloszto Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70574

mi az hogy meg kell tanulni vezetni? az automatat is meg kell tanulni vezetni. es akkor mi van? megtanuljak es kesz.

 

az meg hogy bucsu az alacsony fogyasztasnak mekkora vicc mar? kit erdekel az alacsony fogyasztas? akit az alacsony fogyasztas erdekel, az 10. gazos suzukival jar, meg szivodizel astraval. 

 

Vajk

 

Előzmény: Törölt nick (70554)
zozomax Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70573

Csak azt nem értem, miért csinálnak egy bonyolultabb három részből álló konstrukciót, ami ráadásul nem is jól működik, mikor egy szimpla olcsóbb megoldás is megtenné... Ez azért nem jellemző az iparra, de nem látom értelmét ennek a megoldásnak.

Előzmény: zozomax (70572)
zozomax Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70572

Sziasztok,

 

Közben meglett, hogy mi a baja az alább látható Johnson Controls mintájú, kínai 3 járatú szelepemnek... Eléggé nagy gond, hogy konstrukciós hiba miatt képes arra, hogy mindkét ágat elzárja :-(. Nem tudom hogy az eredeti márkás cucc is ilyen-e...

 



A belsejében tulajdonképpen egymás alatt-felett van kettő darab szelepülék. A kettő között egy tengelyre építve mozog a gumi záróelem. Alaphelyzetben egy rugó húzza a tengelyt felfelé, a felső ülékhez szorítja a féldomború gumi záróelemet. Amikor a  motor áramot kap a tengelyt lefelé mozdítja, a záróelem is lefelé mozdul és a felső járat felszabadul, az alsó lezár.  Normális esetben.
A gond az, hogy a tengelyre rögzített záróelem három részből áll. Egy féldomború fémbetétes gumi, alatta egy zégergyűrű, majd egy vékony alátétlemez, majd egy másik féldomború, betét nélküli gumi, az egész alatt pedig megint egy zégergyűrű.
A baj az, hogy a felső gumi elemet lefelé irányba semmi sem kényszeríti együtt mozogni a tengellyel. Fel tud ragadni a felső szelepülékbe, a tengely meg szépen viszi magával az alsó elemet és lezárja az alsó átfolyást is. Ez elég buta dolog.

Szóval vagy összeragasztom a két felet, vagy a felső elem fölé is kellene applikálni egy ugyanolyan apró zégergyűrűt, mint amilyen alatta van... majd kitalálok valamit. 
Kellemes Karácsonyt mindenkinek !

Tízenhármaska Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70571

Szia!

 

A rajzon is láthatod,ez a termosztát nem igényli a nullát,csak a fázist (A) és a kapcsolószálat(B) kell bekötni. A leírásában nem szerepel a háttérvilágítás funkció.

 

Nekem a nappaliban van egy 907-s,csak a hőmérsékletet méri,megnéztem,annak van háttérvilágítása.

Előzmény: hun005 (70561)
kendu Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70570

Na, közben jobban szemügyre vettem a két szelepet, mármint azt amelyik párban van, a gyári pár radiátorszelepet. Egyrészt szemmel láthatóan jobban nyit a torló, másrészt szabad szemmel láthatóan nagyobb a belső keresztmetszete. Jó, lehet csak egy milliméterrel, de nagyobb.

 

Tulajdonképp azt kellene megtudnom, hogy egy adott nyomáson, mikor folyik át kevesebb (vagy több) víz: ha egy helyen van fojtva, vagy ha két helyen van fojtva?

Előzmény: kendu (70569)
kendu Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70569

Ha csak az egyik radiátorszelepet cserélem ki golyós csapra, akkor csökken a radiátor össz ellenállása ezáltal növekszik az átfolyó víz mennyisége?

Van két kiszerelt csapom, ugyanazon típusból egy torló és egy előremenő radiátorszelep. A torlót 5 1/4 környit lehet kinyitni, a másikat meg csak 4 környit. Sajnos azt nem tudom, hogy ez más zárást is jelent, vagy csak más a menetsűrűség a csapokon belül.

 

De ha ugyanannyira engedik is át a vizet fullra kinyitva, ha csak az egyik van leszűkítve és a másik golyóscsap, szinte zéró szűkítéssel, elképzelhető, hogy az átfolyó víz menniysége növekszik? Vagy itt is az érvényes, hogy a rendszer (adott setben egy radiátor) ellenállása akkora, amekkora a legnagyobb ellenállású alkatrész ellenállása? 

nap50 Creative Commons License 2013.12.25 0 0 70568

Van  toyotás ismeretségem aki rálát erre.

Mi nem terjed el a hibrid? Valóban mivel lassan mindegyik villany lesz.

Előzmény: Törölt nick (70559)
j-e-l-a-d-ó Creative Commons License 2013.12.24 0 0 70567

Résnyire nyisd meg a legfelső hollandert, tegyél alá edényt, ki fog menni a levegő belőle.

Előzmény: CSABUSZ (70557)
j-e-l-a-d-ó Creative Commons License 2013.12.24 0 0 70566

Ez egy régi Hajdu lapradiátor, nem volt rajta.Tehető rá, kiveszel egy dugót és helyette betehető egy kicsi kézzel  tekerhető légt.szelep.

Normál esetben nem kell, ugy csinálták annak idején, hogy a cső emelkedjen és a levegő magától kiment belőle.

Előzmény: CSABUSZ (70564)
CSABUSZ Creative Commons License 2013.12.24 0 0 70565

Az enyémen sincs.

 

Előzmény: Varek1 (70562)
CSABUSZ Creative Commons License 2013.12.24 0 0 70564

Lefényképeztem az én radiátoromat:

 

1oldal:

 

 

2oldal:

 

 

Előzmény: t.zsolti (70560)
CSABUSZ Creative Commons License 2013.12.24 0 0 70563

Ilyen nincs a radiátoromon.

 

Csak az egyik oldalon a két cső, a radiátor és a cső között egy egy csap.

Semmi más.

Előzmény: Lacivill (70558)
Varek1 Creative Commons License 2013.12.24 0 0 70562

"Minden radiátornak van légtelenítő szelepe az egyik felső sarkán, ami a kerek záródugó közepén található. Egy jó szerelő ad kulcsot ezeknek a csonkoknak a használatához, de ha nincsen ilyen kulcsunk bármely barkácsboltban vehetünk."

 Lehet így van a modern radiátoroknál. Nekem a 20 éveseken sajnos ilyen nincs, sőt a szerelő se szólt róla.

 Kidobni ezért csak nem fogom !

Előzmény: Lacivill (70558)
hun005 Creative Commons License 2013.12.24 0 0 70561

Kellemes Ünnepeket mindenkinek!

Jelenleg egy ilyen van feltéve

http://www.eberle.setem.fr/cariboost_files/EBERLE_THERMOSTATS_CARRE...m.html

Az 1-es Barna
2-es Zöld-Sárga
4-es Kék

Így van bekötve.

Egy ilyen lenne helyette
http://www.webenergia.hu/media/catalog/cat_57.pdf
Mit hova kell kötni?
Használ valaki ilyen CM707-et mert egy videón azt láttam hogy van benne háttérvilágítás de ebben csak a helye van meg és nem világít.Lehet bele tenni valami led égő szerűséget?


köszönöm

t.zsolti Creative Commons License 2013.12.24 0 0 70560

és az a radiátor hova van felszerelvemert azt nem látom?

az simán le van véve és eddig a sarokban volt?

Előzmény: CSABUSZ (70557)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.24 0 0 70559

Hát te honnan tudod,hogy mennyi akkut kellet cserélni priusokba országszerte okoska?Soha nem lesz a hibrid annyira elterjedve mint az automata váltó!A kutyának nem kell!

Előzmény: nap50 (70555)
Lacivill Creative Commons License 2013.12.24 0 0 70558

http://gazor.hu/hasznos/radiator-legtelenites.html

kulcs nélkül egy csavarhuzó is segithet ha van ilyen a radiátoron

 

Előzmény: CSABUSZ (70557)
CSABUSZ Creative Commons License 2013.12.24 0 0 70557

Üdv Mindenkinek!

 

Segítséget kérnék radiátor légtelenítésében.

 

Ilyen radiátorunk van.

 

Az egyik oldalon alul-felül 1-1 cső van rácsatlakoztatva.

 

Légtelenítő szelepet sehol nem találok rajta.

 

1 éve elzártam mindkét csapot (radiátort és csöveket köti össze), most szeretném, ha lenne ott is fűtés.

 

 

 

Mit kellene tennem?

 

Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!