Vigyázz a fószerrel, mert a szomszédban(megane topic) épp arról értekeznek, hogy valószínű az ő ötlete után mekkent meg valakinek az autója. Ha viszont nagyon kell, a tel. számát meg tudom adni...
Sok néven volt már itt is...(suhanórozsda, rozsdás bratyó, stb.)
Az enyémen ahogy emlékszem ez egy csúszó érintkező, tehát nem tudod rosszul rakni, mert forog körbe és úgy érintkezik. Az, hogy a szaki milyen drótot hova dugdosott és miért azt nem tudom.
Igen olajszint kijelző,de nekem csak akkor jelenik meg ha megnyomom a KM nullázó gombot mig az a felirat van,hogy oil ok.Igaz a enyém 2002. Fogy a olajad,mikor volt cserélve?Lehet ereszt a leeresztőcsavarnál jobb esetben,vagy elkezdte enni a olajat a motor,rosszabb esetben.
Volna egy 2009-s Thalia 1,4 Privilege amivel az lenne a kérdésem,hogy amikor a gyújtást ráteszem akkor kijön a műszerfalon 6 kis kocka eredetileg,de nekem már nincs annyi ,mit jelent,egyszerű olaj szint vagy szerviz mutató?Én vagyok az első tulaja és a kötelező szervizek meg voltak és azóta is van vigyázva rá,87 ezer körül van a kilométer.
Gondoltam rá én is, csak azon agyalgatok, hogy mikor szaki mérte, akkor ő egy dróttal valamit összekötött és úgy méricskélt. A szerelést illetően mit lehet elrontani? Gondolom a szalagnak középállásban kellene lenni mikor beszerelem, hogy ha jobbra-balra tekerődik a kormánnyal, akkor legyen útja amin mozog. Ezt viszont nem tudom, mi a középállás... Lehet jó ez a gondolatmenet? G.
Adott egy 2004-es 75 lovas thalia, aminel olyan jelensegek keletkeznek, hogy nincs klima, de egyidöben nincs radio se (beall egy bizonyos frekire es slussz), illetve ilyenkor nincs müszerfal vilagitas sem (biztositekok at lettek nezve...). Illetve ezeken kivül, ha ralepünk a feklampara, felgyullad egy csomo ikon a müszerfalon. Mit kellene megneznünk, mihez nyuljunk hozza hazilag?
Történt pár évvel ezelőtt, hogy fűtőradiátort cseréltünk a Thaliaban (K7J700, 2001, 1.4) és összerakás után kis idő elteltével a kormánylégzsák átvezető szalag elszakadt, az ikon világítani kezdett a műszerfalon. Elvittem szakihoz, aki azt mondta, elszakadt. Most ki szeretném cserélni, viszont tanácsot kérnék, hogy mire kell odafigyelni összeszerelésnél illetve, hogyan tudom kimérni otthon, hogy valóban szakadt-e a mostani illetve, hogy nem szakadt a bontott, amit majd veszek?
Fontos lenne, ha tud valaki légyszi segítsen. Előre is köszi. G.
Sziasztok! Kérdésem az lenne, hogy hol találom a központi zár vevőjét? Nem akarom jobban szétbontani mint amennyire muszáj. Ugyan is bedöglött az ajtónyitós kulcsom és vettem egy 9000 Ft-os komplett zárrendszert. A nyitó mágnesekkel nincs baj így azt nem akarom egyenlőre cserélni. Ha tud valaki segíteni az tegye már meg. Előre is köszi. Renault Thalia 2001-es 1,4 16V
A linkelt eladó jó cég rendeltem már sok dolgot tölük, mindig rendben volt az ügy.
Azért ne legyenek illúzióid, javarészt ők is kínaí cuccokat árulnak :D
A patent a legáltalánosabb renault cucc ennek ellenére sokan a szerelők, tulajok között nem tudják-akarják szabályosan kivenni, inkább szétbarmolják csavarhúzóval. Negyed fordulatot kell fordítani egy belevaló csavarhúzóval, kiemekedik a rögzitő eleme majd ha van patentkiszedő akkor azzal, v kézzel a középrészt kihuzni, ezután kivehető a patent.
Nagyon elégedett vagyok vele. Nekem is hátsó lökhárítónál illetve a motorháztető alatt a díszmaszkot tartják többek között, mivel a szervó pumpa csere után meglepett pár kötegelővel az autószerelőm. (Még véletlenül sem szólt volna, hogy elvesztek, vagy megette, amikor szépen ki lehetne csavarni őket) De hát kis hazánkban az igényesség valami sci-fi filmben van esetleg.
Eltört a hátsó lökhárítóban lévő két műanyag patent, amik csak a csomagtartó felnyitásakor látszódnak. A motortérben is tört el már pár darab belőle, kérdésem az lenne, hogy honnan tudnék szerezni a thaliához való patenteket, akár netről is. 2003 as 1.4 8 szelepes.
Van ! Nekem 20.000km -nél tartanak,és köszönik szépen jól érzik magukat szerintem,mert az emlitett km megtétele után is 5-8ml-es résolajat produkálnak.
igy van sorolhatnánk, pl 1-s bmw motorbeli csuszka horror áton müanyag darab, mint régen a zsiguli láncfeszítő, vagy skoda lengőkarok csak egyben a legolcsóbb is 70 e Ft stb.stb :)
Peugeotnál olcsóbb egy ilyen szívócső, csak 9 ezer volt a gyári, viszont a kipufogó jóval drágabb, 180 ezer a hátsó dob és 130 ezer a középső dob :-). Csak gyári létezik!
Hibakódból nem sokat lehet megtudni, csak annyit szokott adni, hogy égéshiba valamelyik hengernél. Legyen szerencséd, hogy csak rossz üzemanyag okozta. Valószinűleg valamelyik trafó kezdi megadni magát. Nekem több mint 10 éve csinálja néha. Főleg párás hidegebb időben, beindítás után. Kis gázfröccs és elmúlik.
Mint minden márkánál vannak érdekes árak, a renault még visszafogott is.
A gyári cső nem véletlenül ilyen drága, mint minden gyári alkatrész sok sok rárakódott tudás és gyártói díj mellett még készletezés is van, nem ugy mint a beszereltekkel, amik a mai időkben egyenesen a gyártóktól időre érkeznek meg stb. Szóval nem olcsó, de gyári.
Néhány érthetetlen pénlda amiket és ellenőriztem, mert kellett a kocsijainkra:
Ezt a terméket nem tartjuk készleten, egyedi megrendelés esetén szerezzük be, a várható szállítási idő: 1-4 munkanap Gyári alkatrész RENAULT Kisker ár: 14 714 Ft
Lényegében a zajcsökkentő és a légszűrő, motor közti cső egyben, ára a márkaszervizben 6 731 Ft, meglehetősen olcsó, ebből sincs utángyártott és bonyolult elem is, a két példa közt látható az árkülönbség :)
Köszi ez nagy segítség volt. Az alu flexi csőért meg külön hála, mert azért ez egy vicc kategória hogy kb. 50 cm-es cső 20 ezer Ft legyen. Ránézésre 1-2 ezer Ft-ra gondoltam, de látom hogy használt bontott is 4.000 Ft. A 80 mm-es flexi alucsőnek ami ide pont jó lesz meg métere 357 Ft.
Sajnálatos, hogy egy meg nem válaszolt emailból azonnal a szüleimet találod meg, akiket egyrészt nem ismersz, másrészt se jogod, se semmiféle indokod nincs, hogy bármilyen szinten akárcsak felemlegesd őket!
Eddig tőlem rosszat nem kaptál, nem is fogsz, mert nem az én stílusom, de azt nem tűröm, hogy a szüleimet minősítsd!!!
Egyébként meg arra sem adtam okot, hogy engem kóstolgass!!!