Szép, szép, csak egyszerűen nem sikerül regisztráltatnom magamat. Minden egyes esetben a végén kiírja, hogy a regisztráció sikeresen befejeződött, a jelszavamat a mélcímemre elküldték. A postafiókomban meg semmi :(
Már vagy tíz alaklommal próbálkoztam, eltérő nick-el és mélcímmel is...
Ha december 12-ig a tulajdonos ÁPV Rt. nem ad megfelelő választ a Volán-buszvezetők jövő évi bérfejlesztési igényére, akkor január 6-án hajnali fél öttől kétórás országos sztrájkot tartanak.
Megjegyzés az el?z? hozzászólásomhoz:
Mindenki, akinek bármilyen panasza, kérdése, ötlete van a Tisza Volán buszközlekdésével kapcsolatban, az keresse fel nyugodtan a fórumaikat! (Válaszolnak a panaszokra!)
Ugyanez igaz, az SZKT-ra is. De (természetesen) az egy másik (web)lapra tartozik.
A telítettségükről nem tudom nyilatkozni, de csodálattal láttam, hogy a hajdúszoboszlói E95-ös szeghalmi másodrésze egy 3 tengelyes hosszú busz volt. Sajnos azt nem láttam, hogy melyik, mert én kocsival mentem velük szembe, de elégedetten állapítottam meg, hogy a 3 tengelyeseket kezdik arra használni, amire valók (távolsági járatokon sok utas esetén).
Ezek szerint mások nem voltak annyira elégedettek...
Ebben a hidegben nem lehetett kellemes, ha valakit otthagynak a megállóban.
A Tisza Volánnál úgy látszik utasellenes hétvége van, a Mars téri pénztáros arra a kérdésemre, hogy van-e már új menetrend azt válaszolta, hogy nincs, de ha lesz, hál Istennek akkor sem fogják ők árulni, mert a pénztárban nem szokott lenni. Kérdeztem, hogy akkor hol lesz, mert a csomagmegőrző, ahol eddig árulták most pénztár lett. Erre azt mondta, hogy azt ő nem tudja, de nem is érdekli.
Nem az ISO szabvány szeriont minősítettem magamban...
Ma este vártam valakire a szegedi Budapesti körúti megállóban Békésről. Elvileg az 1501/614 (H.szoboszló-Szeged), vagy a másodrészével a 626 sz. (Szeghalom-Szeged) járattal érkezett volna, de nem jött. Kb. 60 perces várakozás után bejött a Körös Volán csuklós!!! Rábája Szeghalomból, amin már rajta volt ismerősöm, és elmesélte, miért késett.
Ő és diáktársai a Békés, városháza mh.-en várakoztak a 16:15-ös járat(ok)ra, de mindkét járat lassítás nélkül, pár perc különbséggel elhúzott előttük. Az első zsufi volt, de a második már kevésbé. Nem tudom az ilyet megérteni! A Tisza volán Rt., amelyik olyan büszke szolgáltatásának színvonalára, hogy engedhet meg ilyet magának?!
Azért a bosszankodáson kívül volt egy érdekesség is: DZA-035, háromajtós TV Rt. Ik-435-ös busz Tiszafüred-Szarvas-Szeged gyorsjárati táblával!
Szombathelyi buszok. Sikerült kipróbálnom egyet szombaton.
Szóló busz. (Közepesen alacsony padlóval: a' la 415/435) Végig 2+2 üléselrendezés?, de a 2. ajtónál a bal oldalon nagy állórész van. Az ülések végig egy nem túl magas dobogón vannak.
Ha valaki ki akarja próbálni, ne felejtse az övet becsatolni! :)
"Gondolom most is MSZP-és önkormányzati képviselő. "
Úgy tudom, hogy nem indult a választásokon, egyébként meg tök mindegy, hogy kinek milyen színű párttagkönyv dobog a szíve felett a zsebében.:-) A hülyeség pártfüggetlen, ahogy takilaci mondaná.:-) A Pannon Volán munkavállalói körében jóval népszerűbb, mint a jelenlegi vezér, aki viszont vitathatatlanul rutinos szakember.
Megtaláltam a másik komlói Mercit is, mindkettő bent állt délelőtt a pályaudvaron. A PT Rt-nél megszokott mátrix kijelző nélkül sokkal rosszabbul mutat, és pannonos festéssel is szokatlan egy kicsit.
FOMA:
Mi a baj Szirmai Csabával? A PT Rt-nek kifejezetten használt, hogy ő lett a vezér, a pannonnál meg azóta is visszasírjék.
Azért ne feledkezzünk meg a párt tagsági könyvecskéjéről se, így van hova rajzolgatni a városnak tett intézkedések pirospontocskáit. Gondolom most is MSZP-és önkormányzati képviselő.
De szerintem a kis klubkártyája nélkül ő se jutott volna sokkal messzebbre.
Ami pedig a kozári, pogányi, stb. tervezett járatokat illeti, a PT Rt-én kívül nem sokan járnak jól. Az utasok biztos nem.
A sofőr kb 30-35 éve buszvezető volt, túl nagy hiba lenne tőle nekimenni a már kereszteződésben lévő villamosnak. Azt vizsgálják nem lett-e kanyarodás közben rosszul.
A 3. visszapillantó -tükörnek az a szerepe, hogy a busz elejénél alacsonyabb tárgyakat vagy személyeket (jelesül:kisgyerek) a tükörben megláthassa a vezér. Sajnos, nem egy gyermekgázolás történt már úgy, hogy a busz előtt szorosan álldogáló gyereket (200 -as IK -nál akár kisebb termetű felnőttet) nem vette észre a vezér, és keresztülment rajta, mint a bulldózer a régi budin. :o(((
Mert ha arra, hogy tengelyen balrakanyarodáskor, a centizésnél lássa a busz sarkát, akkor nem lenne ésszerűbb a bal oldali tükörre szerelni? A sofőr arca úgyis balra van fordulva ilyenkor.
Elgondolkoztam, hogy ez a történet miért is ismerős, közben rájöttem:
Ilyen 3db 2:1 arányú helyi MAN-vásár már nemrég Békéscsabán a Körös volánnal is megtörtént... (bár ha jól tudom, akkor ott B.csaba:Körös 1:2, itt meg Sz.hely:Vasi 2:1:))
:-)))))
A mai Vas Népe szerint: Három új autóbusz helyi járatos autóbusz (MAN) állt forgalomban Szombathelyen. Kettőt az önkormányzat, egyet pedig a Vasi Volán vett. Ezzel a húsz év feletti buszok száma 17-ről 14-re csökkent. (Ezekszerint három régi busz selejteztek.)
Már az elején gyanús volt a dolog számomra. Ezt trafficcal meg is beszéltük egy korábbi hozzászólásban. Ráadásul még egy csavar a dolgon: az EAG buszai már közlekednek a Kapos Volánnál, és beváltak, emellett van tapasztalat velük kapcsolatban. Gondolom, központilag el lett döntve, hogy "nyalni" kell az újonnan beruházónak...
Az EAG is indult a Kapos Volánnál ajánlati ára 34200000 Ft. Mindeek ellenére a NABI még sosem gyártott Sc alvázas buszára esett a választás. Mi ez ha nem .... De ez várható is volt a Kapos Volántól. Kíváncsi vagyok az EAG jogilag megtámadja e a döntést. /Ennyit a döntés tisztaságáról/
Valahogy éreztem előre, hogy a Kapos Volánnál ez lesz az "eredmény". Kiváncsi lennék, az Ikarus indult-e ezen a tenderen. (Abban biztos vagyok, hogy ha indult is, legfeljebb az esélytelenek nyugalmával indulhatott, komoly ajánlattal nem) Sőt, adódik a kérdés: a Volán tenderen indult egyáltalán?