47-48 liter volt a rekord eddig, amit belenyomtam, akkor már 30-40 km óta 0-t mutatott megtehető útnak.
Nem érdemes ennyire kifogyasztani az üzemanyagot, komoly meghibásodás lehet a következménye! A sárga lámpa felvillanásakor az első kútnál érdemes tankolni.
Szóval, kb. igazak a műszaki paraméterek, 50 literes a tank, ami nem nagy, viszont kicsi :S
Ez még 8 literes fogyasztással is megvan 600 kilométer, ennél többet úgysem menne az ember egyhuzamban.... Nem látom én ezt akkora problémának....
---
Igen, nyűg a tankolás, és nekem is csak egyféle kútnál lehet.
2-300 km után mindig rövid pihenőket tartok, de nem feltétlenül tankolás miatt szeretnék megállni.
Mivel 10 liter környékén kigyullad a lámpa, ezért nekem a ~6,7 literes (és nem 8) fogyasztással 600 km-nél már világít.
Ilyenkor kb. 10 lityi lehet még a tankban (~70 km megtehető utat szokott mutatni), de ki szeret figyelmeztető lámpával közlekedni.
Amikor 0-ra csökken a megtehető km-ek száma, még mindig van benne kb. 5 liter (kezelési is írja asszem).
Ha ezzel megyek még 40 km-t, még mindig majdnem 3 liter maradt. Ebből nem hinném, hogy probléma lesz (egyébként nem szoktam ennyire kicentizni).
50-60e km-t megyek egy évben, ezért is fáj egy kicsit, hogy gyakrabban megyek a kútra a kis tank miatt.
Imádom az iskolai napokon történő dugózást! A fiam sulijánál 20 liter körül volt az átlagfogyasztás indulástól, a munkahelyig lement 12,5 körülre. Mondjuk legalább nem nagy távolságokon fogyaszt ennyit, meg most már ritkán járok ilyenkor kocsival.
Köszönöm az együttgondolkodást. Az általad leírtakból egyedül a tulajdonjog magyarázkodás volt jelen, mivel bemutató autó volt.
Egyébként én arra jutottam, hogy ez az árkategória már olyan magas, amire nincs pénzük az embereknek. HA van, akkor rádobnak még egy kicsit és újat vesznek - szerintem. Az egyik érdeklődő azt kérdezte, hogy a már így is alacsony árból mennyit engedek... 4,6 -> 4,4 -> 4,2 -> 4 -> 3,9 így mentem le az árral. Szerintem a korrekt reális ára 4,1-4,2 körül lett volna, de elfogadom a tényt, hogy az autó annyit ér, amennyit megadnak érte...
Milyen gumik vannak rajta: marka/meret/ sulyindex/ sebessegindex?
Szerintem a kolléga a kemény rugózásra panaszkodott.
A súlyindexnek és a sebességindexnek mindenesetre semmihez semmi köze, az autó menettulajdonságaiban tényleg semmi érzékelhető különbség nincs egy T-s és egy W-s, vagy egy 91-es és 94-es súlyindexű gumi között.
Tetel ma ra turbot, T5-os lendkereket, uj injektorokat, csippet- ne sporolj egy csapagyon. Lehet hogy nem 250e-s a nyero, de legalabb a 100eurost vedd meg.