Koszi mindenkinek,holnap megprobalom kiszedni. Ha vizszerelot hivnek, kb. mibe kerulne ennek a javitasa? Kecskemeti szerelo nincs koztetek, v. tudnatok ajanlani egy megbizhatot? Koszi
egy kombinált fogót nyomjál bele kb. egy centire, húzd szét amilyen erővel tudod, és kezd el tekerni balra.....ha szerencséd van és megmozdul, akkor már könnyen kijön....
A falban a cső végén van egy belső menetes csésze, abba van becsavarva ez a törött elem valamilyen menettömítéssel (kóc vagy teflon). Ezekkel a koncentrikus illesztő idomokkal lehet beállítani a két kiállás közötti távolságot, hogy a csapodhoz éppen jó legyen. Vagy kibontod kicsit körbe, vagy mondjuk flexelj bele szemből egy 2-3 mm mély hornyot aztán valami lapos vassal + nagyobb fogóval mondjuk ki tudod tekerni. Csak hogy az újat mivel tekered bele...? Mintha nagyon bent lenne. Talán mélyre került a cső, vagy vastag lett a burkolás... ezért is szakadhatott le, csak kevés menetet fogott a hollander. Szóval sztem a normál méret túl rövid lesz, kelleni fog valami hosszabb, vagy hosszabbító karmantyú...
Hát egy kúp végű vasdarabra vagy vésőre és egy fogóra lesz szükséged. Beütöd óvatosan, majd a fogóval a vasdarabot csavarod. De óvatosan mert ha nem akkor tényleg bonthatod. :)
sziasztok. A fürdőszobai csap falból kijövő része csepegett. én meghúztam a csapot de félbetört a falból kijövő rész. Mit lehet vele kezdeni le kell bontani a csempét vagy kiszerelhető a falból valahogy?
Feltettem a termosztát mellé, és rendszerint 1-1,5 fokkal többet mutat. Minden Q7-es termosz (kettő is van a vezetékest csak hőmérőnek használom, a rádiós vezérel) mellett megvan ez az eltérés.
Most egyelőre kényelmetlen és kicsit durván fogalmazva ,értelmetlen a használata.Rokonom vett idén egy vadonatúj kis Toyotat mindennapos használatra 5.5mill-ért,hogy majd az lesz az első számú szaladgálós autójuk a háromból,hát az lett a 3-dik ,ami ott porosodik a garázsban,mert ha úgy használja mint a többit,(nem lejtőn és csak gurulva,kizárólag otthonközelben)képes 8-10litert enni.Meg ugye egyébként is keményen leadott a toyota minden tekintetben az utóbbi években.
A hibrid valóban zsákutcának tűnik sok szempontból, de azért van értelme fejleszteni. Városi forgalomban a zaj és légszennyezés miatt ma is van értelme, akár ha viszonylag keveset is tudsz menni egy töltéssel. Azon kívül az olaj véges. Mire odaérünk az olajkorszak végéhez, addigra jó volna, ha lenne egy kész alternatíva. A hibrid pedig az út a tisztán elektromos, akkumulátoros hajtás felé. Mint minden bonyolult problémára, úgy erre sem lehet egy perc alatt kiforrott megoldást találni. Tehát akik ma szélmalomharcot vívnak a technológiával, azoknak a munkájára és áldozataira szükség van, hogy megszülethessen majd egyszer az alternatíva. Azokra is szükség van, akik megveszik és élesben tesztelik a gyermekcipőben járó technológiát, elviselik a korlátait, mellesleg a pénzükkel is támogatják a fejlesztést.
Ma két akadálya van annak, hogy az elektromos-akkumulátoros hajtás el tudjon terjedni és használható legyen. Az egyik az akkumulátorok energiasűrűsége, ára, élettartama, újratölthetősége problémaköre.
Szerintem ez hamarosan meg fog oldódni, folyamatosak a bíztató hírek erről a területről.
Sőt, igazság szerint ez már meg is van oldva jó pár éve, én tudok olyan projektről, amelyiket már nem a technológiai korlátai, mint inkább a következő probléma akadályozza:
A nagyobb gond: honnan vegyünk majd annyi energiát, hogy a tömegesen elterjedő elektromos hajtást ki tudjuk szolgálni villamos árammal? Jelenleg ugye a villamos energia túlnyomó része is fosszilis energiából származik.... Ilyen járművek tömeges elterjedését nem bírná kiszolgálni a jelenlegi villamos infrastruktúra.
De a jövő érdekében szükség van rá és respektálni kell azokat, akik időt és pénzt áldoznak a fejlesztésre, még ha ezt nyilván nem is önzetlenül teszik.
Vezettel te mar hibridet?Nagyon durvan meg kell tanulni vezetni ahoz hogy ertelme legyen hogy hibrid!mi az hogy kit erdekel az alacsony fogyasztas?pont kizarolag azt a reteget akiknek kitalaltak a hibridet!
ugyhogy ezt most jol osszehordtad itt,!,inkabb ne irtal volna semmit!
mi az hogy meg kell tanulni vezetni? az automatat is meg kell tanulni vezetni. es akkor mi van? megtanuljak es kesz.
az meg hogy bucsu az alacsony fogyasztasnak mekkora vicc mar? kit erdekel az alacsony fogyasztas? akit az alacsony fogyasztas erdekel, az 10. gazos suzukival jar, meg szivodizel astraval.
Csak azt nem értem, miért csinálnak egy bonyolultabb három részből álló konstrukciót, ami ráadásul nem is jól működik, mikor egy szimpla olcsóbb megoldás is megtenné... Ez azért nem jellemző az iparra, de nem látom értelmét ennek a megoldásnak.
Közben meglett, hogy mi a baja az alább látható Johnson Controls mintájú, kínai 3 járatú szelepemnek... Eléggé nagy gond, hogy konstrukciós hiba miatt képes arra, hogy mindkét ágat elzárja :-(. Nem tudom hogy az eredeti márkás cucc is ilyen-e...
A belsejében tulajdonképpen egymás alatt-felett van kettő darab szelepülék. A kettő között egy tengelyre építve mozog a gumi záróelem. Alaphelyzetben egy rugó húzza a tengelyt felfelé, a felső ülékhez szorítja a féldomború gumi záróelemet. Amikor a motor áramot kap a tengelyt lefelé mozdítja, a záróelem is lefelé mozdul és a felső járat felszabadul, az alsó lezár. Normális esetben. A gond az, hogy a tengelyre rögzített záróelem három részből áll. Egy féldomború fémbetétes gumi, alatta egy zégergyűrű, majd egy vékony alátétlemez, majd egy másik féldomború, betét nélküli gumi, az egész alatt pedig megint egy zégergyűrű. A baj az, hogy a felső gumi elemet lefelé irányba semmi sem kényszeríti együtt mozogni a tengellyel. Fel tud ragadni a felső szelepülékbe, a tengely meg szépen viszi magával az alsó elemet és lezárja az alsó átfolyást is. Ez elég buta dolog.
Szóval vagy összeragasztom a két felet, vagy a felső elem fölé is kellene applikálni egy ugyanolyan apró zégergyűrűt, mint amilyen alatta van... majd kitalálok valamit. Kellemes Karácsonyt mindenkinek !
A rajzon is láthatod,ez a termosztát nem igényli a nullát,csak a fázist (A) és a kapcsolószálat(B) kell bekötni. A leírásában nem szerepel a háttérvilágítás funkció.
Nekem a nappaliban van egy 907-s,csak a hőmérsékletet méri,megnéztem,annak van háttérvilágítása.
Na, közben jobban szemügyre vettem a két szelepet, mármint azt amelyik párban van, a gyári pár radiátorszelepet. Egyrészt szemmel láthatóan jobban nyit a torló, másrészt szabad szemmel láthatóan nagyobb a belső keresztmetszete. Jó, lehet csak egy milliméterrel, de nagyobb.
Tulajdonképp azt kellene megtudnom, hogy egy adott nyomáson, mikor folyik át kevesebb (vagy több) víz: ha egy helyen van fojtva, vagy ha két helyen van fojtva?
Ha csak az egyik radiátorszelepet cserélem ki golyós csapra, akkor csökken a radiátor össz ellenállása ezáltal növekszik az átfolyó víz mennyisége?
Van két kiszerelt csapom, ugyanazon típusból egy torló és egy előremenő radiátorszelep. A torlót 5 1/4 környit lehet kinyitni, a másikat meg csak 4 környit. Sajnos azt nem tudom, hogy ez más zárást is jelent, vagy csak más a menetsűrűség a csapokon belül.
De ha ugyanannyira engedik is át a vizet fullra kinyitva, ha csak az egyik van leszűkítve és a másik golyóscsap, szinte zéró szűkítéssel, elképzelhető, hogy az átfolyó víz menniysége növekszik? Vagy itt is az érvényes, hogy a rendszer (adott setben egy radiátor) ellenállása akkora, amekkora a legnagyobb ellenállású alkatrész ellenállása?