Keresés

Részletes keresés

Grimbi Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9820
Ha freemailos a címed, lehet, hogy azért, vagy esetleg megtelhetett a postafiókod.
Előzmény: DrTr (9761)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9819
Traffic! Csatlakoznék Tupolevhez. Köszönet a lehetőségért!
tupolev Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9818
traficc!!
Szeretném én is megköszönni, hogy segítségeddel eljuthattunk erre a bemutatóra, ha nem is lettünk túl vidámak utána, érdekes volt.
pt95 Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9817
Üdvözletem!

Lenne egy hatalmas problémám! Ez a következő: Autó és Autóbusz gyártás Aradon témában házidolgozatot KELL leadni Péntekig, de a Neten eddig sehol sem találtam anyagot róla. Ha valaki tud valami javaslattal szolgálni, mielőbb írjon a bear666@freemail.hu e-mail címre!

Előre is köszönöm!

ntfsxp Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9816
Kengyi!

Köszi az állománylistát!

Válasz ment mailben!

Üdv,
ntfsxp

Előzmény: Kengyi (9776)
tupolev Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9815
"Arra szeretnélek kérni benneteket, hogy a holnapi kirándulás során megkülönböztetett figyelemmel kísérjétek az alábbiakról:"

Itt van pár kép az Agorák részleteiről, a kék üléses jön a BKV-hoz. Van benne Protokon jegyautomata is:)

Előzmény: moszkvicsslusszkullcs (9762)
tupolev Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9814
Nem volt. 412 sem. Csak a 412T #704.
Előzmény: ntfsxp (9812)
ntfsxp Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9813
Na azért nem 1-2 fanatikus van, ahol van Magyarországon 417-es, ott általában szeretik, máshol (így pl. Budapesten) sokan nem szeretik, már eleve a 412-essel szerzett tapasztalatok miatt...
Előzmény: moszkvicsslusszkullcs (9811)
ntfsxp Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9812
Volt kiállítva 417-es is?
Előzmény: tupolev (9808)
moszkvicsslusszkullcs Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9811
"Igazából a 417-est sajnálom.. ":

Úgy gondolod, hogy 30 év múlva (1-2 fanatikuson kívül) valaki is vissza fogja sírni a 417-eseket?

Előzmény: Abrantes (9805)
tupolev Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9810
Az E95-öt tényleg ne sirassuk, egyszerűen arról van szó, hogy feltünt nekünk, hogy nem esett róla szó és ki sem volt állítva. (Viszont hasonló kategóriájú Renault Ares volt).
Előzmény: Dtomesz (9785)
tupolev Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9809
Az E94-esek esetében optimista a kép, 2 db is ki volt állítva.
Előzmény: ntfsxp (9801)
tupolev Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9808
"Igazából a 417-est sajnálom.. "
Én is. Összehasonlítottam az Agórával, ez utóbbinak semmivel nem jobb a belső elrendezése + csak 50% alacsonypadlós.
A 12 méteres Agora miatt 412-est sem állítottak ki, pedig Fehérvárott ott rohangál egy vadi új.
Előzmény: Abrantes (9805)
moszkvicsslusszkullcs Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9807
"... mivel az ikarusbusnak a magyar piacról jelenleg nincs megrendelése, s rövidtávon nem is remélhet, ... ":

Aki tudja interpretálja (fordítsa le nekem magyarra) ezt a kijelentést, léccci.

M.

Előzmény: chrta (9778)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9806
Köszönöm.

És a 417? Az megfelel a "nyugati" normáknak?

Előzmény: Abrantes (9805)
Abrantes Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9805
Bonjour!
A C80 és a C83 egy kicsit más konstrukció (pl. motorelhelyezés), ez utóbbinak a padlószintje is alacsonyabb. Valószínüleg a C83-ast kisebb ráfordítással tudják az előírásoknak megfelelővé átdolgozni. Igazából a 417-est sajnálom..
Előzmény: Törölt nick (9804)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9804
Az nem probléma, hogy pl. a c80-83-nak magas a padlója? Mert minden másban szvsz relatíve koreszerű vagy legalábbis szükség esetén feljavitható. Vagy nem?
Előzmény: Abrantes (9802)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9803
mail
Előzmény: ntfsxp (9801)
Abrantes Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9802
"ikarusbus jelenlegi termékskálájából a külföldön eladható járműveket - például a csuklós- és trolibuszokat - választják majd ki;"
A csuklósok közül nem fogják többé gyártani a C80-as, mert nem felel meg az EGB 36 előírásainak, maximum kevésbé igényes országok megrendelésére készíthetnek még belőle. A csuklósok közül csak a C83 jöhet számításba, ezt a típust fejlesztik majd tovább. A C56-ot is átdolgozzák hamarosan.

Remélem, hogy Elios Pascual úr egyszerűen csak kifelejtette a felsorolásból az E95-öst, óriási hiba lenne ezt a bevált tipust valamelyik Renault miatt kihagyni a gyártásból, a jelenlegi helyzetben ekkorát nem hibázhatnak!
Egyébként a kiállított buszok közül nálam egyértelműen a 13.5 méteres E94 volt a favorit, amely hamarosan elindul bemutató körútjára, a helyszínekről és az időpontokról később lesz infónk.

Előzmény: chrta (9791)
ntfsxp Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9801
És a helyi üzemű E94-esekre még van esély? E97/E98/E99 gyártását támogatták?
Előzmény: Dtomesz (9798)
Carpy Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9800
En - az orok opimista - ezt ugy ertelmezem, hogy "ha nincs hir, az jo hir".
Előzmény: Dtomesz (9799)
Dtomesz Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9799
Sajna az E95-ről semmit sem hallottunk! Inkább ez a baj! Halgattak róla, mint sz*r a fűben!
Előzmény: Carpy (9797)
Dtomesz Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9798
Röviden: az IRISBUS vezére felvázolta, hogy mely típusokkal látja megoldhatónak az Ikarus túlélése. Ebben a francia típusok mellett az EAG gyár midi (E91), és a helyközi (E94) típusok "kaptak zöld lámpát". Ezeket a típusokat állították is ki! Ebben nemszerepel az E95!
Előzmény: HPD-152 (9796)
Carpy Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9797
Homalyositsatok mar fel, mert en nem ertem, hogy miert bucsuztatjatok az E95-ot. Amit ide beirtatok, abbol nem azt vonom le, hogy az E95 gyartasa megszunne. Esetleg ilyet hallottatok ott?
HPD-152 Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9796
Egy E95el fogom eltorlaszolni a fehérvári gyár bejáratát bosszúból :) Kéretik még min. egy 200 -s sorozatú, és egy igen tisztel faros sorstárs csatlakozzék hozzám, hogy a többieket már ne is említsem...
Előzmény: Dtomesz (9795)
Dtomesz Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9795
Sajna csak reménykedni tudok! Egy-két topic tag indulatában különböző "polgári engedetlenség" kategóriájába tartozó cslekvéseket helyezett kilátásba, ha megszüntetnék a gyártását! ;-))
Előzmény: Ekornél (9794)
Ekornél Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9794
Na ezt firtatom én is! MI LESZ AZ E95 SORSA?
Ezt a gépezetet nagyon eltalálták, szerintem méltó utódja az Ikarus 256-nak (még ha konkrétan nem is az), az Ikarus hírnevének gyakorlatilag az egyik legjobb öregbítője a jelenlegi választékból. (Lásd Dtomesz által írt skandináviai buszok.)
OFF
Gondolom a svédek meg a finnek vannak olyan igényesek, hogy kétszer is meggondolják, milyen buszt vegyenek, és ha meg vannak elégedve az E95-el, az jelent valamit.
ON
Szóval mi lesz veled E95?
Előzmény: Dtomesz (9792)
Dtomesz Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9793
Azért a VOLVO, ha jól tudom egy kicsit más konstrukció miatt került be az országba. A cikk, amit a VEKE fórumra írtál, jó! Így lehet egy kicsit a sorok között is mazsolázni, és nincs semmi félreérthető dolog.
Előzmény: Ekornél (9790)
Dtomesz Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9792
Nem a közgazdasági és politikai környezet miatt írtam, amit írtam. Az EAG-nak az E95-ös a legsikeresebb terméke. Ezt számokkal lehet alátánasztani. Magyarországon szinte valamennyi Volán cég rendelkezik e típussal. Bejárt, jó konstrukció, többféle alvázzal (RÁBA, SCANIA, VOLVO) és motorral készült. Ezenkívül külföldön, főleg a skandináv államokban vitézkedik. Az EAG-osoktól szerzett infók szerint most is van megrendelésük (igaz nem hazaiak) erre a típusra. Ezért furcsáltam, hogy ebben a kategóriában (távolsági, nem turista) nem ezt a típust preferálják. Úgy nézne ki a dolog, hogy azokat a termékeket fogják a jövőben gyártani, amik most is jó, megbízható, versenyképes buszok. Az E95 ebbe a kategóriába tartozik, és még csak meg sem említették!
Előzmény: chrta (9791)
chrta Creative Commons License 2002.12.10 0 0 9791
- az ikarusbus a forint erős árfolyama miatt jelenleg nem versenyképes a külföldi, elsősorban a brazil és a török gyártókkal szemben a külpiacokon.
- a problémák forrása nem az egyedi járműgyár, azt fejleszteni akarják.
- az ikarusbus jelenlegi termékskálájának egy része nem versenyképes, a magyar megrendelők által igényelt darabszám pedig kevés új járművek tervezéséhez és gyártásához.
- a jelenlegi helyzetből való kitörés érdekében az irisbus termékskálájából kell kiválasztani azokat a korszerű és versenyképes termékeket, amelyek leginkább megfelelnek a magyar piac igényeinek. azokat, a helyi sajátosságokat figyelembe véve, magyarországon gyártják majd, az ikarusbus jelenlegi termékskálájából a külföldön eladható járműveket - például a csuklós- és trolibuszokat - választják majd ki; az ikarusbus és az egyedi autóbuszgyár szakmai munkájára és termékeire alapozva pedig új termékskálát fejlesztenek ki. a járműveket magyarországon gyártják majd, mégpedig a teljes irisbus csoport számára.

K.

Előzmény: Dtomesz (9785)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!