Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.05.11 0 9 104202

Minden reményem szerint mindkét szolgáltató július közepéig megkezdi a 20-20 forgalmi járművel Cinkotán (csuklós MB Conecto) és Zách utcában (szóló Modulo m108d) a szolgáltatást. 

Előzmény: 18-09 (104199)
gorex Creative Commons License 2016.05.11 -1 0 104201

Ha jól értelmezem az előterjesztést, akkor a 110 solaris úgy jön ki, hogy a 60 db conecto forràsàt, illetve jövő évi kötöttpàlyàs forrást jelöl meg fedezetnek. Ez akkor vélhetően azt fogja jelenteni, hogy sem conecto szóló, se pkd szóló nem fog érkezni a közeljövőben. Ez rossz hìr. A szólóknàl még közel 200 db 260+415 van àllomànyban, a 412-esekről nen is beszélve. Nem sok jóval kecsegtet ez a jövőre nézve. :(

mc figyelo Creative Commons License 2016.05.11 0 0 104200

Honnan veszed, hogy eldöntött a 110 Solaris?

Olvasd el az előterjesztésben a b) határozat változatot?:

http://infoszab.budapest.hu:8080/akl/tva/Tir.aspx?scope=kozgyules&sessionid=6781&agendaitemid=91475

Előzmény: Törölt nick (104179)
18-09 Creative Commons License 2016.05.11 0 0 104199

Lacus, rendelkezésre tartási szerződéssel mi a helyzet? 

Előzmény: Törölt nick (104198)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.11 0 5 104198

Állítólag az off VTA-nak volt egy C2-ese ami áprilisig az év minden üzemnapján kint volt, de még annál sincs meg a 22/98

Előzmény: Törölt nick (104196)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.11 0 2 104197

azt pedig Varga miniszter úrnak (vagy súgóiknak) is tudni illene, hogy ha Csaba leszállít 40 db új, Modulo csuklóst a metró pótlás kezdetéig majd pedig lazán odamutat a BKV garázsok sarkaiban álló roncshalmazokra, hogy a többit oldjátok meg azokból, az nem csak a főváros vezetőinek fejére fog vissza szállni.

A fejlett világban sok beszerzés nélküli évet megéltünk... Visszahullott ez valaha valakinek a fejére?

Előzmény: trizs77 (104191)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.11 0 2 104196

Azok a csuklósok lehetnek kiegészítők, segítők, de nincsenek olyan állapotban, hogy másfél évig, 98% fölötti rendelkezésre állással nyomassanak 22 órás üzemidőket, szünet nélkül.

Tessék mondani, létezik ilyen busz, ami a 98%-is rendelkezésre állást tudja napi 22 órában szünet nélkül? Én azért most mosolyogtam egy jót.

Előzmény: trizs77 (104191)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.11 0 4 104195

Utolsó lennék, akinek a 'KK-t védenie kell/szabad, de ez így nem igaz.

A működési költségeink fedezve vannak időben és térben.

A hitelfelvétel az egy teljesen más kérdés, mint az elmúlt napok eseményeiből látszik.

Előzmény: Humarci (104193)
Humarci Creative Commons License 2016.05.11 0 2 104194

tény hogy rosszabb a besorolása, de azért a jobb besorolású busz nem tiszta levegőt fúj ki...

csak annyi jobban elégeti, apróbb szemcsékre, ami aztán lehet még rosszabb

Előzmény: Zahnrad (104182)
Humarci Creative Commons License 2016.05.11 -3 1 104193

múltkor leírták világosan a K a V-nek nem fizet időben, hanem jócskán csúsztatva

míg ugye a magáncégeknek egyből perkál, mert az nem állna ki másnap...

Előzmény: Dante001 (104165)
Lucky76 Creative Commons License 2016.05.11 0 0 104192

00-61... :((

Előzmény: Tofa (104189)
trizs77 Creative Commons License 2016.05.11 -3 7 104191

Jó, hogy Varga pénzügyminiszter úr nyomja Csaba cégét a Moduloval.

Ez is a dolga.

 

De rábaszarintás akkor lesz ha, Tarlós begurul és holnap azt javasolja a közgyűlésnek, hogy :

 Ok. A kormány nyert.

Nem veszünk Solarist.

Veszünk Modulot.

150 db-t a metrópótlásra.

Amikor megjött a 150.-k Moduló indulhat a metró pótlás.

A közgyűlés meg megszavazza.

 

 

------------------------

 

Na akkor mikor indul a metró felújítás.

2018 végén, 2019 elején?

 

Mert bármennyire nem szeretjük (soxor okkal) Pista bácsit, abban azért igaza van, hogy a BKV leselejtezett és fél-egy évre leállított/félretett huszon- harminc éves csuklósaira metrópótlást alapozni nem lehet.

Azok a csuklósok lehetnek kiegészítők, segítők, de nincsenek olyan állapotban, hogy másfél évig, 98% fölötti rendelkezésre állással nyomassanak 22 órás üzemidőket, szünet nélkül.

 

----------------------------

 

azt pedig Varga miniszter úrnak (vagy súgóiknak) is tudni illene, hogy ha Csaba leszállít 40 db új, Modulo csuklóst a metró pótlás kezdetéig majd pedig lazán odamutat a BKV garázsok sarkaiban álló roncshalmazokra, hogy a többit oldjátok meg azokból, az nem csak a főváros vezetőinek fejére fog vissza szállni.

 

Ennyit azért Varga pénzügyminiszter úr autóbuszügyi tanácsadói is felismerhetnének.

 

 

 

 

Előzmény: MCA-001 (104190)
MCA-001 Creative Commons License 2016.05.11 0 1 104190

Mi lehet még itt a háttérben?

http://index.hu/belfold/2016/05/10/tarlos_belengette_csuszhat_a_metrofelujitas/

 

Akár csúszhat is a 3-as metróvonal felújításának novemberi kezdete Tarlós István főpolgármester szerint, ha a rekonstrukció ideje alatt szükségessé váló járműpótlást nem buszvásárlással, hanem szolgáltatásmegrendeléssel oldanák meg.

 

Tarlós István a kormányhatározatra úgy reagált: megszületett, ők tudomásul veszik, hogy nemzetgazdasági érdekre hivatkoznak, de magyar buszgyártás jelenleg nincsen

A főpolgármester kijelentette: ha a kormány ad május 31-éig garanciát, hogy az árkülönbözetet megtéríti, akkor akceptálják a kérését, ha nem, akkor egy olcsóbb, időben biztonságosabb és munkahelyeket megvédő döntést fog hozni a közgyűlés.

Tofa Creative Commons License 2016.05.11 0 0 104189

cinkotán  kiosztásra kerültek a nagy S betűk. a cím birtokosai: 0061, 0109,0125,0126,0132,0174,1221,1255, 1992,1996 és még néhány 412 is.

Pavatomi Creative Commons License 2016.05.11 0 4 104188

Legalább lesz fotótéma ha visszakerülnek a kivont csuklósok a metrópótlóra. Az kurv@ élet, hogy már csak azért is el fogok menni utazgatni néhányszor, hogy nosztalgiázzak a régi BKV-s időkben, amikor csak a zöld Ikarusok (435-415) és a "régik" (260-280) voltak a város jellemzői :) Mai napig jobban tartják a menetidőt mint néhány alacsonypadlós széria, de sokszor ki lett ez már beszélve.

49-es villamos Creative Commons License 2016.05.10 -1 0 104187

Igen. Miért?

Amit írtam az nyilván megtörténik, csak jóval kisebb koncentrációban (ez kimaradt!)

Előzmény: FLR-700 (104186)
FLR-700 Creative Commons License 2016.05.10 -4 0 104186

DPF szűrőről hallottál már?

Előzmény: 49-es villamos (104185)
49-es villamos Creative Commons License 2016.05.10 -3 3 104185

A régiek nyilván több szénmonoxidot köhögnek ki magukból, az újak viszont olyan kis pici ultrafinom részecskéket bocsájtanak ki, hogy az könnyebben jut le a tüdő mélyére, mert az emberi orr se képes megszűrni...

Előzmény: BU 20-26 (104181)
49-es villamos Creative Commons License 2016.05.10 -2 0 104184

Gyanítom, hogy az a 10 nem jön egyelőre, mert nem érkezett válasz pár napja ilyen irányú kérdésemre. (Vagy ki tudja? Hallgatás, beleegyezés? Bár úgy lenne!)

Előzmény: Törölt nick (104174)
BU 20-26 Creative Commons License 2016.05.10 0 2 104183

Eddig ok, csak a félig virágnyelven íródott hozzászólásod kissé követhetetlen volt.

Előzmény: Zahnrad (104182)
Zahnrad Creative Commons License 2016.05.10 -3 1 104182

Az van, hogy a régi buszok, az újaktól jobban szennyeznek.

Előzmény: BU 20-26 (104181)
BU 20-26 Creative Commons License 2016.05.10 -3 1 104181

Ezt most nem értem... A régi buszok szennyeznek, vagy az újak miatt lesz sok a tüdőrákos, vagy mivan?

Előzmény: Zahnrad (104176)
Lucky76 Creative Commons License 2016.05.10 0 4 104180

Szerintem tökéletesen beleillik a "Közlekedésfejlesztés Magyarországon 2016-ban" témakör színvonalába és komolyságába. 

Előzmény: Zahnrad (104178)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.10 -5 3 104179

De érdekel. Örüljünk már annak, hogy kap a BKV 110 db vadonatúj Solarist, és nem alvállalkozónak adják a metrópótlást. 

Nyilvánvaló volt, hogy kellenek majd az ideiglenesen kivont 280/435-ek. Mivel járatok sűrűsödnek, hosszabbodnak, metrópótlás, és tartalékok. 

 

A levegő szennyezésről annyit, ezért kéne a dugódíjat bevezetni, és korlátozni a belvárosban az autós forgalmat (mint Londonban). Nyugodj meg nem a + 40 db Ikarustól nem lesz több tüdőrákos Magyarországon. Gondolom sok Ikarus a metrópótláskor a teljes vágányzár alatt este 8, és reggel 5 óra között fog járni, hogy inkább azokat amortizálják le. 

Előzmény: Zahnrad (104176)
Zahnrad Creative Commons License 2016.05.10 -5 2 104178

Na, ez marhára kellett ide.

Előzmény: kristoof (104177)
kristoof Creative Commons License 2016.05.10 -10 2 104177

#lacusveddmeg  :-) :-D

Zahnrad Creative Commons License 2016.05.10 -6 4 104176

Végülis ezt úgy is lehet értelmezni, hogy a felújítást, buherálást végző cégeknél a gyártó cégnél is nagyobb haver ül, valahol. Ha tudta előre, hogy két sikertelen tendere is lesz a BKV-nak.

 

A felújítás is költség, a PKD elmaradása miatt szükségtelenné vált szerelők kirúgása is, bár a kohószökevényeket is kell üzemeltetni.

 

Az persze senkit nem érdekel, hogy egy óriási szennyező forrás jelenik meg a város közepén, hogy ezt az új forrást minimális szinten tartsa, új buszokkal. Elő kell szedni a roncsokat, kevés még a tüdőrákos, b+. http://hvg.hu/itthon/20150204_A_tudorak_okozta_halalozasban_meg_mindig

 

Ilyenkor hol vannak a Paksi kapacitásfenntartás ellen tiltakozó úgynevezett ,,zöldek"?

Előzmény: gorcher (104161)
Lucky76 Creative Commons License 2016.05.10 0 0 104175

És ezek után még szerencsétlen félre is áll...10-66-ot pótolta a 10-59. :)

Előzmény: Lucky76 (104173)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.10 0 0 104174

elvileg lehívás alatt van 10 szóló PKD már egy ideje

Előzmény: Törölt nick (104172)
Lucky76 Creative Commons License 2016.05.10 0 6 104173

Laza 50 perces lyuk a 46-oson Palotán. 17:43 - 18:33. 

 

Belefér egy félórázó járatnál 20 perc késés? - tulajdonképpen majdnem egy indulás kimarad. 

 

Ráadásul olyan viszonylat, amelynek részeiben igen, egészében nincs értelmes alternatívája. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!