Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9881
Na ez az. A teszkó-holnap nem is írja a zeg-i áruházat...

Mondjuk a Zala Volán honlapján se látok túl sok 88-ast, de lehet hogy csak régen néztem.

Előzmény: Törölt nick (9880)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9880
Az viszont érdekes, hogy vidéken hol van ingyenes járat, hol nincs... Példa Zala megye: Zalaegerszegen a 88-as helyijárat megy a teszkóhoz, tudtommal fizetős. Nagykanizsán viszont van ingyenes teszkójárat, melyet a Zala Volán végez, mint szerződéses járatot.
Előzmény: Törölt nick (9876)
Carpy Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9879
:-)
Előzmény: Törölt nick (9878)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9878
Kösz a tippet:)
Ha lecsesznek, majd rádkenem:)))
Előzmény: Carpy (9877)
Carpy Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9877
A Tesco-jaratokra kerdezz ra a Varosi topicban, es mindent megtudsz roluk :-) HaBe honlapja is segithet.
Előzmény: Törölt nick (9871)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9876
Akkor ennyi. Én szerencsére az vagyok, de csak 1-2-t tudok.
Előzmény: Törölt nick (9873)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9875
Nekem egyiken sem tetszik. A 263-ast a szombaton a Déli pu.-nál láttam.
Előzmény: Törölt nick (9872)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9874
A teszkó-holnapon ugyanis nem csak ez nincs rajta hanem még nagyon sok minden, kalap sz*rt nem ér.
Előzmény: Törölt nick (9871)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9873
Sajnos ebben nem tudok segíteni. Szerencsére nem vagyok budapesti :-) A teszkós E94-est is véletlenül láttam szombaton.
Előzmény: Törölt nick (9871)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9872
Valahogy a 263-ra jobban illett, nem?
Előzmény: Törölt nick (9868)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9871
Tudnál nekem segiteni abban, hogy összeszedjem az összes budapesti áruházhoz (mármint tesco) közlekedő ilyen ingyenes járat útvonalát, megállóit, menetrendjét?
Előzmény: Törölt nick (9868)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9870
Ha jól tudom a padlómagasságra vonatkozik az EGB 36.
Előzmény: torqmatic (9865)
gyurmosz Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9869
Ma találtam az egyetemen egy Metro újságot, amiben azt írták, hogy az Agora mellett a távolsági Areswt is gyártani fogják. Ez jelent valamit? (E95, ilyesmikre gondolok...)
Előzmény: atinform (9858)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9868
Talán holnap már illusztrálni is tudom :-) Mit mondjak, gyönyörű az teszkómintás festés...
Előzmény: Törölt nick (9867)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9867
"2002. december 1-jétől a Volánbusz Rt. közlekedteti a Budaörsi TESCO-hoz az
autóbuszjáratokat."

Ez tök jó! Épp a napokban láttam ott egy teszkó-színekre befestett E94-est! De tudtam, hogy "csalás", mert az elejére ki volt írva: VOLÁNBUSZ RT., BUDAPEST :)))

Carpy Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9866
Ezt nem tudom, talan mas.

Moszvics:
Azt mondod: "A szakember nem vész el, csak elmegy oda, ahol megbecsulik/megfizetik" ?

Előzmény: torqmatic (9864)
torqmatic Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9865
A csuklósok közül nem fogják többé gyártani a C80-as, mert nem felel meg az EGB 36 előírásainak
Ez az EGB 36 előírás tulajdonképpen mit takar?
Előzmény: Abrantes (9802)
torqmatic Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9864
A Volán-tenderen az MAN SL 223/283 lett az első.

Mintha korábban valami olyasmit olvastam volna, hogy az az egyik feltétel, hogy a jármű min. 50%-ban magyar legyen.
Ez igaz-e és ha igen, akkor az MAN-eknél ez hogyan nyilvánul meg?
Kb. mennyi a jármű vételára?

Előzmény: Carpy (9725)
Törölt nick Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9863
Köszönöm!
Előzmény: Gasolin (9854)
moszkvicsslusszkullcs Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9862
"Az IKARUS szellemi tökéje pontosan úgy fog járni mint a GANZé.":

Én azért nem lennék ilyen pesszimista.
Nem véltek összefüggéseket felfedezni:
- Mátyásföld elhalása és a Hungarobusz létrejötte,
- Mátyásföld elhalása és a NABI fejlesztőbázis létrejötte,
- a RÁBA visszavonulása és a Kravtex fejlődése
között?

Kérdés, hogy a Hungarobusz és a Kravtex megmarad-e, vagy rövid időn belül behalnak ők is.

Előzmény: kristoof (9839)
Carpy Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9861
Igen, 3 "oszlop" ules van benne, es kozottuk folyoso. Na ez igy tulzas, mert jarhato folyoso csak az egyik helyen van, a masik 2 ules kozott kb. 20 centi hely van. Tovabba joval ritkabban vannak a sorok, az ulestamlak egesz jol donthetoek (kb. 45 fokra), van felemelkedo labtamasz es lehajthato uleshuzat-bevonatu labtarto, hozza papucs, audio rendszer, alul-felul sines fuggony, es egyebek.
Előzmény: moszkvicsslusszkullcs (9860)
moszkvicsslusszkullcs Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9860
"ejszakai kivitelu (1-1-1 uleselrendezesu)":

????

Előzmény: Carpy (9859)
Carpy Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9859
Meghibasodashoz: mivel a busz Tokioban kezdi a napot, es 3 par jarat elvegzese utan estere oda is er haza, elkepzelhetonek tartom, hogy meghibasodas, vagy karbantartas eseten valamelyik emeletes, ejszakai kivitelu (1-1-1 uleselrendezesu) kocsit fogjak bedobni. Azok ugyis altalaban egesz nap csak deglenek Tokioban. Igaz, kb. ugyanannyi ules van bennuk, mint egy "nappali kivitelu" (2-2 uleselrendezesu) egyszintes buszban.
Előzmény: Carpy (9857)
atinform Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9858
Szervusz!
Meg tudnád írni hogy mikor fog megérkezni budapestre az új IKARUS AGORA?
Előzmény: chrta (9779)
Carpy Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9857
- miért csak 2490 mm széles? (A proto nem 2550 mm-es volt?)
- miért csak 3790 mm magas, emeletes busz létére?
- kicsit arcpirítónak tűnik, hogy hasznos terhelésnek nem egészen 5 t-t adnak meg.

Ugy latszik, errefele alacsony, keskeny es konnyu emberek utaznak, keves csomaggal :-))) Ez egyebkent igaz is.
Ugyanakkor az ulestavolsag a jelenleg kozlekedo hagyomanyos buszokban nagyobb, mint az otthon megszokott 50 uleses E95-osokben. Ez a joszag 84 szemelyes, azaz pont duplaja a jelenleg kozlekedo 42 szemelyes buszoknak - melyekbol 4 ulesnyi helyet vesz el a WC.

(Amugy, latom egesz jol olvasol japanul. :-)Szerencse, hogy az adatok felsorolasanal arab szamokat hasznaltak :-))

Az előre megtervezett karbantartáson kívül nem lesz meghibásodás?

Figyelni fogom. :-)

Előzmény: moszkvicsslusszkullcs (9855)
tupolev Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9856
"Ha nem csal emlékezetem akkor valóban gyárt már a Karosa is Agorákat."

Csak nézz vissza 9822-es hozzászólásomhoz, rögtön az első kép egy Karosa Agora.

Előzmény: kristoof (9836)
moszkvicsslusszkullcs Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9855
Szia Carpy!

A Neoplan Megaliner oldalt nézegetve néhány kérdés felmerült bennem:

- miért csak 2490 mm széles? (A proto nem 2550 mm-es volt?)
- miért csak 3790 mm magas, emeletes busz létére?
- kicsit arcpirítónak tűnik, hogy hasznos terhelésnek nem egészen 5 t-t adnak meg.

" ... megirva azt is, hogy melyik indulasokat vegzi az uj, emeletes, 15 meteres busz....":

Ha megírják, akkor úgy is lesz? Az előre megtervezett karbantartáson kívül nem lesz meghibásodás?

Előzmény: Carpy (9847)
Gasolin Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9854
EURO0 1990
EURO1 1993
EURO2 1996
EURO3 2001. október 1. (Ny-Europa, Magyarország 2002. július 1.) új forgalombahelyezés
EURO4 várhatóan 2005. október 1.
EURO5 várhatóan 2008. október 1.
Előzmény: Törölt nick (9687)
Grimbi Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9853
Majd meglátjuk:-)) Ez nekem egy régi szálka a szemembe, halálra keresek egy régi hozzászólást ezzel kapcsolatba:-))
Előzmény: FOMA (9852)
FOMA Creative Commons License 2002.12.11 0 0 9852
Így meg túl könnyű.:-)
Előzmény: Grimbi (9851)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!