Most sárgával már jelzi, és indításonként írja hogy "szerviz esedékes", és csökkem a Km. (kb 1 hónap múlva el éri a 0-át) Kíváncsi leszek mi történik ha el éri a nullát, mert még akkor mindig több mm betét lesz...
Km leinformálásban tudna segíteni vki?,mert tavasszal mikor vettem nem érdekelt semennyire,most meg úgy vagyok vele,h ha garantáltan valóban ilyen kevés,akkor értékét is növelheti akár Azzal együtt,h kívűl 100% sérülésmentes,belűl megkímélt 3-4évesnek felel meg.
a lényeg,h 2005 04-i az autó ami 2007 04-én kerűlt magyarországra szervízkönyv szerint 39000km-rel,az egyetlen magyar orvos tulajdonosához,és innen már garantáltan 1 helyen,trükk nélkűl lett szervízelve.
Szóval ha tekergették akkor csak kint vagy közv. behozatalkor tehették.
Mint mondtam egy helyen lett szervízelve itt már,ami ki is van nyomtatva nekem dátum-km szerint sorrendben mi lett csinálva az autón.
Többek között 2013 03-án 131000-nél generátor és kipufogó könyök csere
Van ötlete valakinek mi okozhatja az alábbi hibajelenséget?
2004 525d E60 (nincs navi, tehát nincs benne dvd, csak egy sima cd lejátszó)
Ráadom a gyújtást, a fedélzeti komputeren ha el van némítva a hang (mute) mindent tudok állítani a menükben, tök jól működik, viszont ahogy ráadom a hangot (tehát a radio, vagy a cd megy) max 1 percen belül el kezd akadozni, pár mpre teljesen elnémul, majd megint szól, majd megint néma.. és a menüben is alig tudok navigálni, olyan mint amikor egy számítógép nagyon be van lassulva.
Ha leállítom, majd egy nap múlva ráadom a gyújtást, vagy beindítom, ugyanez a helyzet: ha előző leállításkor nem volt lenémítva, akkor mindenre nagyon lassan reagál, még a menükben lépkedni is alig lehet, viszont ahogy sikerül lenémítanom, onnantól kezdve minden oké, ilyenkor következő indításnál sincs probléma, amíg rá nem adom újra a hangot..
Ha már a kulcsnál taartunk akkor a hagyományos kulcsot ki lehet cserélni bicskakulcsra házilag? Youtubon láttam videót róla de azt nem tudom hogy kerül át a maga a fém nyelv.
Igen,ha már erősen repedt akkor kormos a motortér bal fele,,,,25-30d-nek egy jól ismert tipushibája ez,35d-nél már lehet más a helyzet,azt nem ismerem.
egyébként ez már nem öntvény mit az e39 ötös bmw-n,hanem gyengébb lemez
Hello, Olyan kérdésem lenne, hogy valaki találkozott-e már olyan problémával, hogy bejön az utastérbe a kartergáz, vagy kipufogógáz. Merre keressem a problémát? Kartergáz szűrő cserélve lett olajcserénél. Válaszokat előre is köszönöm (2005 e61 535d-ről van szó.)
hát Ati!,pont úgy szívtam be,ahogy attól féltem,ezekkel a lengőkarokkal.
a két első ALSÓ gyárit 32ezer forinttal kedvezőbb áron adtad volna ,én meg,hogy ne veszítsem el a jelenlegi szerelőmet is,és,h mindenkinek jó legyen megrendeltettem inkább vele(nem szeretik ha viszem az alkatrészt).
a lényeg,h vmivel feszesebb lett a kormány/eleje de ugyanúgy dübög/kopog tompán vmi rossz úton mintha 21" felnik lennének rajta,szakadnak le a kerekek....
most cserélhetem a fölsőt is,,és ha ugyanúgy dübög majd?!ááá😡😡
Ááá,,az enyém már több mint fél éve csinálja,h csak nagyon közel(max.1méterről) és inkább a vezető felöl nyit-zár,,és ha jobban visszaemlékszem eleinte még 5-10m-röl is nyitott-zárt sokszor,ezért is gondoltam akku/elemre de hogy a másik karcmentes kulcs is detto igyanúgy csak 1m-ről nyit,így elbizonytalanodtam.
futóműben(esetleg hátúl is) mi szokot még tönkremenni hamar e60-ba ami kopoghat rossz úton?