A szélvédőjén jól kivehető, hogy magassága 4000, szélessége 2500, hosszúsága 15000 mm.
Ezért értetlenkedtem, hogy a japán honlapon ezek az értékek miért mások? (3790, 2490, 14990 mm)
Különösen a magasságon értetlenkedek. 21 cm hibádzik. Ekkora eltérés nem eredhet csak a légrugó szintszabályozójának piszkálásából. Japánban más lenne a megengedett legnagyobb magasság, ezért lecsíptek volna az utasterek magasságából?
Amúgy nekem is teccik. Túristabusznak ideális. Menetrend szerinti járatként azonban Magyarországon nem látom jövőjét az emeletes buszoknak.
Köszi Carpy.
Bár kristoof kérdezte, hogy hol lehet kapni a Városi Közlekedést, de azért köszi. Legalább így tudom hol keressem, ha annyira akarnék egyet venni. :-)).A kaposvári könyvtárban mindenesetre megtalálható, ott szoktam művelődni e témában.
Más
Somogyban ma nagyon síkosak az utak az ónos esőtől. A buszok sokat késnek. Egyik kollegám mesélte, hogy munkába jövet látta, hogy Somogyvárnál egy busz az árokba csúszott. Kaposba visszajövet több mint fél órát késtem én is. Remélem komolyabb baleset nem lesz.
A tervek szerint 2005 végére, 2006 elejére végig megépül a Budapest-Rijeka autópálya - nyilatkozta a Világgazdaságnak Csillag István gazdasági és közlekedési miniszter, horvátországi tárgyalásait követően.
dm/dv:
Új buszpályaudvar épülhet bankkal, postával, üzletekkel Mars tér és Bakay utca
Elképzelhető, hogy a Bakay Nándor utcában épít új buszpályaudvart a Tisza Volán Rt. a helyközi és távolsági járatai számára, a Mars tér a helyi buszok központja marad.
Volán-sztrájk január 6-án Szegeden döntött a közlekedési szakszervezet elnöksége
A kért béremelésnek csupán töredékét ajánlotta a Volán-társaságoknak a tulajdonos ÁPV Rt., ezért a szakszervezet január 6-ára sztrájkot hirdetett.
Nagy a titkolózás a KV rt.-nél az ügyben hogy várható-e jövőre csuklós autóbuszbeszerzés
KV rt.=
Kapos Volan, vagy Kisalfold Volan, vagy Koros Volan, vagy Kunsag Volan? Nem mintha tudnam a valaszt, de jo lenne kicsit pontositani a kerdest :-)
Eddig megoldási javaslatok
MB Citaro
Hungarobusz
Neoplan
A megoldas Ikarus 412, német exportból visszamaradt.
Ezzel szeretném példázni, hogy sokmindent tud az Ikarus, amit más gyár nem. Sokminden egyedi kívánsága lehet a vevőnek. Rugalmasak. Ha azt vesszük alapul hogy funkció nélküli dobogók vannak a miskolci M.A.N-ekben, pedig dobogó nélkül szerették volna.
2 db E94 állt forgalomba múlt előtti hét szombatján. Mindkettő Rába-alvázas és eléggé rossz állapotban van.
Össze-vissza közlekednek az Etele tér, Sasadi út, Déli pályaudvar végállomásokról a maradék 3 db VT-transmanos IK-263 mellett.
Rendszámaik: G??-395, G??-396
Szervusztok!
Nagy a titkolózás a KV rt.-nél az ügyben hogy várható-e jövőre csuklós autóbuszbeszerzés, és ha igen akkor milyen tipus?Így a ti segítségeteket szeretném kérni ezzel az üggyel kapcsolatban. Ha valaki tud valami bővebbet akkor írja meg!
Előre is nagyon köszönöm mindenki segítségét!
3 kategóriába sorolja be az autóbuszokat. Nagyjából ezeket tartalmazza: az autóbuszok padlómagasságát, járóköz szélességét, emelkedési szögét, lépcsők és dobogók szélességét mélységét, ülések osztástávolságát, kapaszkodók méretét elrenezését. Mindezeket különböző ellenörző sablonokkal ill. egyszerű mérésekkel vizsgálják.
Haha, korábban volt egy fejtegetésem a tenderekkel /és azok tisztaságával/ kapcsolatban. Sajnos ez van ... :-(.
A pályázat eredményét már jogilag megtámadták..... remélem nem eredménytelenűl.