Ikarus C56;C83;Agora;Ares;Axer;Iliade típusok vannak a prospektusban.
Valamint Ik412T;E13;E91;E94F 12 és 13,5 méteres kivitelben.
Ezek közül a C83-as nem volt csak kiállítva.
Műszaki leírást mindegyikről tudtunk hozni.
Próbálok a Mercedestől (vagy Evobustól, mindegy) valamilyen termékkatalógust/brosúrát/prosit szerezni. De a holnapjukon sehol se találok utalást erre. Van ötleted? (A Setrától sikerült - légipostával küldték egy héten belül:)
2. 2002. február 6. Pár nap munka után össze is törték (nem kapott elsőbbséget egy útkereszteződésben). A javítás után valamikor március végén, április elején állt forgalomba.
Sajnos többször voltam szemtanúja, amikor kolompár szimonetták nem tudtak viselkedni a buszon. Hadd ne meséljem el nyári éményemet, mit műveletek kolompárék Pápa és Győr között a buszon... Aztán lehet, hogy én vagyok a peches, hogy mindig kifogom az ilyen utitársakat :-(
Köszi! A gyorsjáraton vagy a rendes járaton vannak többen? Azt meg tudod mondani, hogy a gyors és a rendes járaton általában milyen kocsik közlekednek?
OK, ne hegyezzük ki a problémát egy-egy csoportra. A lényeg, hogy az utasoknak néha problémái támadnak (pl: rosszullét) ilyenkor jó, ha a vezér tudomást szerez erről.
" (a legtöbbjüknek szvsz pénze sincs rá)":
Azért vegyük figyelembe, hogy lassan már több a feláras jeggyel igénybevehető vonat, mint a "sima", így a volán buszok észrevétlenül a legolcsóbb igénybevehető tömegközlekedési eszközzé válnak.
"Amíg Kolompár Szimonetták is utaznak a menetrendszerinti járatokon, addig szerintem az utasok biztonságérzetéhez szükséges, hogy a járművezető vizuálisan és akusztikusan is kontrollálni tudja a jármű utasterét"
Ez elég durva volt. SOk mindenről tehetnek, de azt ne mondd már, hogy ők okozzák a legnagyobb ilyen jellegű problémát a menetrendszerinti járatokon (a legtöbbjüknek szvsz pénze sincs rá). Az én tapasztalatom szerint sokkal inkább "hagyományos" (rossz szó, de nem akarom máshogy mondani) társaik randaliroznak. Nem "ettől" függ ez.