1,5 dci motornál, ha kifúj a porlasztó a tűzkarikánál és a befecskendező már szutyokban áll, van esély egyszerű porlasztó kiszedésre, vagy ne próbálkozzak házilag a tűzkarika cserével? megnéztem néhány videot róla, de célszerszám nélkül nem tudom, ki lehet-e még ilyenkor emelni.....
egyébként talán 100 km hiján 300 ezernél járok, de soha nem adalékoltam és általában lukoil meg auchan kutaknál tankolok. minden eredeti gyári, közben egy két éves kínlódás után vezérlőcserével oldódott meg egy rémes időszak, amikor látszólag delfirendszer probléma volt , de én esküdtem rá, hogy ez inkább elektromos vezérlés gond, aztán mikor már csak néhányszáz métert tudtam megtenni akkor kerestem bontott vezérlőt és szerencsére éppen lett egy 20 ezerért, azóta már vagy 60 ezret mentem és semmi gondom, 5 literes fogyasztás, húz a motor és álom vele sz autózás. most ez a tűzkarika kifújás jött elő, és nem akarok megint szerelőkkel vitatkozni, hogy nem kell más csak a tűzkarikát cserélje ki.
A céges autók MOL gázolajjal mennek, franciák is, nincs bajuk.
A dCi-vel is az a gond, hogy a kenésre érzékeny, ezért kell a 2T, de a minden tankolásnál teljesen felesleges, de ha megnyugszol tőle, akkor tedd. A dízelben minden elég, ami gyúlékonyabb, mint a víz, a gond a kéntelenítéssel és ezzel a kenés egy részének kiesésével jár, amit az adalékokkal kellene helyrebillenteni, dehát...
A mol semmit nem változtatott a gázolaján azóta sem.(legalábbis jobb biztos nem lett) A mol kúton még benzint sem vagyok hajlandó tankolni, nem hogy gázolajat!
Üdv. 2003-as dci-t hajtok, 46 e km-nél cserélték a bef.szelepjeimet. Azóta megy kopp-kopp, és most van benne 282 e. Szelepcserekor azt javasolták, hogy OMV kúton tankoljak, és adagoljak 2t olajat a gázolajhoz, minden tankoláskor egy decit. Ezt azóta is betartom. Az üa. árak miatt a Shell és az OMV úgy hallottam nem szállít már az országba, mindenhova a mol fog teríteni. Ezzel kapcsolatban lenne a kérdésem, mivel 17 éve nem foglalkoztam a kérdéssel, hogy megfelel-e már a mol-os gázolaj a dci-knek / delphi/, vagy továbbra is az OMV lenne az ajánlott. Köszi.
Sziasztok! 1.4 8V 2005 lemerult az akksi, betoltuk es tiltason porog esz nelkul. Gazbowden a helyen, fekszervo vakumcsove a helyen. Ami nekem gyanus az az alabbi kepen lathato. Mi az a cso a legszurohaz? Nem kellene oda valaminek csatlakozni? Normalis, hogy tiszta olajpara? Elore is koszi a segitseget!
Igen, mondták, hogy korábbi változatokban ott volt, de ennek, sajnos nincs. Igazából csak azért keresem mert a műszerfalon fel villan a légzsák és a Serv ikon egyszerre. Gondoltam ha ki kapcsolom akkor nem fog világítani, de ezek szerint ez nem életképes gondolat. Van esetleg valakinek ötlete a probléma megoldására?
Nincs THALIAM, de mivel a clio eleg hasonlo auto gondoltam hatha valaki itt tud nekem segiteni. Ha a CLIO 2-m (1999) benzines motraval alacsony sebesseggel haladok vilagit a kis sarga motor izzito lampa (duplahurok, a hangszignallal :). Par napja kezdte csinalni es ma eleg nehezen haladtam vele a varosban. Foleg akkor gyuladt ki a lampa amikor sebesseget valtottam, egyesbol kettesbe meg harmasba. Neha ereztem, hogy nehezebben megy. Ennek oromere kicsereltem benne az osszes gyertyat remelve, hogy csak az a gond, de nem az. Amikor nagy sebesseggel mentem vele 60 Km/h folott semmi nem tortent ment mint ahogy szokott. Alacsony fordulatszamnal viszont tovabbra is csinalja. Nincs valami otletetek arra hogyan tudnam akar en is diagnosztizalni problemat?