Nem vagyok benne otthon, majd az okosabbak biztos megmondják az összes navis 607-eshez jó e. Az én 2005-ös autómhoz szereztem egy európa packot (2008) software cd-vel együtt. Szépen működik is és eddig a legkisebb faluval se volt gondom rajta volt minden.
Sziasztok!A minap elkápráztattam én is magam egy 607 2,2-el(2001.08).Örülök,hogy nagyjából mindenki meg van elégedve a saját szekerével!Segítséget kérnék tőletek!Honnan lehet hozzájutni egy becsületes navi szoftverhez?Előre is köszönöm az infót!
ezt tudom énis hogy ha 607-et veszek tuti hogy bukni fogok rajta.de ez van ezt kell szeretni. persze hogy szeretem a bx-eket.addig ameddig nem agyal a hidr rendszer.ha jó minden akkor iszonyú jó auto. te amugy szegedi vagy?ha igen egyszer bemutathatnád a gépet.minden nap bent vagyok szegeden a dorozsmai uton a pennyivel állatal ott szerelem a kamionokat.
ez így van.külön árulnak digitális km.óra állító progikat csatival.csak elfelejtik,hogy van olyan okosság is,hogy ki lehet olvasni a korrektet.persze ezt nem reklámozzák nem véletlenül.
Mivel az enyém márkaszervízben volt szervízelve, gondolom ott rögzítették a km óra állásokat, így nem lehet meglepi :-)
Annak idelyén amikor a 607-est vettem ez volt az egyik indok amiért megvettem, mert én úgy tudtam nem lehet (a BSI miatt). Ezért S80-asakat és 607-eseket néztem...aztán ez lett a befutó. Őszintén nagyot nőtt a szemembe a peugeot. Most azért nem a faceliftes lett a következő, mert 2005- től még elég drágák (nemtom miért) és 5 körül már azért van A6-os is :-) Talán azon kevesebbet bukok majd 3 év múlva, mint a 607-esen (aminél esélyes még 2008-ig, hogy kijön a 608-as és akkor zutty 2,5misi bukta 3 év alatt)! Az A6 meg fog állni 1,5-ből 3 év alatt.
Szerintem....
Bxzole, Te szereted a bx-eket? Most éppen itt vagyok szegeden és rengeteget látni itt. Faternak volt egy 1.6 TZI autómata Ő nagyon csípte én kevésbé. Mindig alattam állt le:-( Fater meg szidott, hogy biztos szét rángatam (automata). Az tény, hogy nagyon kényelems autó. Mis Sajti-hoz vittük vásárhelyre, de nem mindig boldogúlt vele.
ezeket a kilométeróra tekergetős embereket becsuknák és körberaknám a falat kilométerórákkal.a vevőnek nagyon rossz,az eladónak meg nagyon jó. akkor azt fogom csinálni hogy elmegyek a tulajjala forgalmival egy peugeot szalonba és mondjanak nekem valamit.
Sajnos lehet ennek is az óráját csavarni nyugodtan. Kint ezt előszeretettel teszik minden gyanúsan kevés kilóméteres olcsó 607-esnél. De mint írtam alvázszám alapján simán kibuktatható. Ugyanez Renaultéknál is játszik. Párszor volt alkalmam látni különleges kilóméteróra állásokat.
Nem azon múlik hogy hány sebességes a váltó. A régi 4 sebességessel is lehet váltani akár 1500-as fordulatnál is (most természetesen benzinesről beszélek). Az ősrégi autómaták valóban adott fordulaton (kb 3000-nél) váltottak, de a 607-esekben már adaptív automata van ami azt jelenti nagyjából, hogy megtanulja a vezető szokását, tehát ha már elindulásnál nem forgatod le, akkor a többi sebességet is hasonlóan váltja. Azonban bármikor átáll a sportosabb üzemre ha jobban akarod pörgetni. Mindent a kick down bowdennel tudsz szabályozni. Azon kívül pedig ott van a manuális váltási lehetőség is.
Az én autóm 2/3-a is a lombardé, CHF alapú hitel. Úgy emlékszem azt mondták, ha a forint romlik, 3 havonta küldenek különbözeti számlát (meg is tették január-február-március után; +8.000), "de ha viszont" javul az árfolyam nem fizetek kevesebbet.
Én az eladóval bementem egy délelőtt elintéztek mindent (Szegeden). A törlesztő kb. 20%-val kevesebb, mint kereskedésen keresztűl.
Egyébként én is manuális párti vagyok. Főleg azért, mert a régi 4 sebességes autómaták, nekem jobban engedik pörgetni a motort mitha én rakosgatnám sebességbe, ( én viláéletembe viszonylag alacsony fordulatnál váltok, így szoktam meg, ritkán megyek 3000 fölé) ez idegesített mindig. A mostani 6-7 sebességesekkel ilyen gond nincs. (DSg,Multitronic,stb.)
Két éve vettem TV tunert a verdába amit azózta is rakok bele:-) ,ott figyel a polcon.
Ha érdekelne az autó ezt is adnám grátiszba. Azt viszont tudnod kell, hogy 40 km/h-nál letiltja a képet. A kesztyűtartóba van 3 RCA csatlakozó én egyszer ide raktam DVD-t és menetközbe tiltotta.
jókat még nem hallotam a lombardrol.ittis van szegeden. miért nem szeretitek a manulis váltót?biztos kényelmes az automata. a szines navisban van tv-is?
A "Lombard leasing" -nek (ez a neve) ha jól tudom (és lehet, hogy nem) az egyik legjobb hitel konstrukciói vannak (nem csak leasing!) az egész országban!
Persze ha nem hitelre veszel autót akkor ez nem érdekel Téged. Igazad van én is addig nyújzózkodok amíg a takaró ér, a 607-est is kp.-ra vettem annakidelyén..
Mert lehet tekerni a 607-est? Tudtommal ezekben az évjáratokban a z S80-as VOLVO-k és a 607-esek ilyen szemponból megbízhatóak, mert a BSI computer is rögzíti a km-ert. Ahoz meg ember legyen a talpán aki hozzá mer nyúlni.
Ha Neked a fekete tetszik...hát nem fogom átfesteni :-) nekem speciel csak a faceliftes krómcsíkkal tetszet a fekete, ebbe az első szériában kifejezetten nem. Ízlések és pofonok...
Azért ha Kecskeméten jársz ugorj be a peug.-hoz, hidd el megéri megnézni az még semmire sem kötelez. garantálom, hogy nem hulladékot fogsz látni:-)
Nem rossz így kép alapján, de ezek a fotók sokszor csalókák. Én egy dolog miatt biztos hogy nem venném meg, mégpedig, azért mert nem automata, de van akinek nem szempont hogy automata legyen.
Ja még annyit, hogy a Kecskeméti peugeot carlionnál(ide hordtam szervízelni és most is itt van a szalonjukban bent!) ha a (asszem) lombard leasing hitelét veszed fel (ha akarsz) akkor 1 év garanciát adnak az autóra.
Amit kiegészítenék a hírdetéshez, hogy 2.4-be odadom a nagy szervízhez szükséges gyári vezérműszettet és egy teljes plusz vajbőrbelsőt a teljes elektronikákkal, ja még egy tetőcsomagtartó konzolt. ezekkel nem tudnék mit kezdeni úgysem, mert az asszonynak "off" autót vettünk amihez ezek nem jók.
Leírom akkor neked az extrákat. Először a régebbi modell extráit találod, majd a végén lesz néhány kiegészítés a modellfriss. extráit illetően.
Blokkolásgátló (ABS) elektronikus fékerő elosztóval ESP és ASR (kipörgésgátló) Vészfékezéskor bekapcsolódó vészvillogók Vészfékrásegítés Oldal- és függönylégzsákok, oldallégzsákok hátul Keréknyomás ellenőrző rendszer Parkolóradar hátul Xenon lámpák nagynyomású fényszórómosóval Riasztó
Szuperretesz
Automatikus fényszóróbekapcsolás, hazakísérő fény Elektormosan vezérelhető csomagtérfedél Elektrokróm külső és belső visszapillantótükrök Elektromos vezérlésű, változó lengéscsillapítás Elektromos, szekvenciális ablakemelők elöl és hátul Elektromosan állítható első ülések Elektromosan behajtható külső visszapillantótükrök
Esőérzékelős, automata ablaktörlő Fűthető ülések elöl és hátul Tempomat Többrétegő, hővédő, hangszigetelt üvegek!! - ez szemmel látható ha lehúzod az ablakot Tolatáskor lebillenő visszapillantótükrök Elektromos hátsó napfényroló Ülés- és tükörmemória