Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Toko Cs344 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 41977

Hát jó! :-)

Előzmény: mandras79 (41976)
mandras79 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 41976
Szlejer!Elárulnád,hogy milyen TOYOTÁD van?
Lassujármü Creative Commons License 2012.11.05 0 0 41975

Persze, én se vagyok common-rail fan, de van olyan mai dízelmotor, ami nem az? Állítólag az új Isuzu D-Max igértes, mert egyszerű, amennyire ma egy autó lehet. Egy rövidke úton vezettem, de elég meggyőzően robosztus volt, és "letisztult" (alias faék).

Előzmény: Lassujármü (41974)
Lassujármü Creative Commons License 2012.11.05 0 0 41974

Nem, sajnos nem a PSA közös fejlesztésről van szó, hanem a francia kishaszonokba Ford motorokat tesznek (ócsóbbak). Attól vannak az új Boxereknek, Jumpereknek problémáik. Egy jó HDI még mindíg elmegy a világ végire. :-)

Előzmény: spapda (41973)
spapda Creative Commons License 2012.11.04 0 0 41973

A sok elektrónyikát leszámítva jó motorok még most is vannak, csak azokat nem a Ford gyártja! :)

 

Ugorj be egy motorfelújító műhelybe vagy turbószervizbe, és kérdezz körbe, miből jár feléjük sok. Meg hallgasss bele pl. a 2.4-es TDCi Transitosok beszélgetésébe! Mondom ezt úgy, hogy nem a Fordot akarom sarazni, régebbi Tranyót én is hajtottam, és az elpusztíthatatlan volt. A legújabb Ford dízel motorokról pedig mindent elmond, hogy a franciákkal (PSA) közösen fejlesztették őket.

Előzmény: fúrómester (41972)
fúrómester Creative Commons License 2012.11.04 0 0 41972

Namost, mivel a jó autók lassan elfogynak, kénytelenek vagyunk a szart is optimizmussal kezelni, hátha nem a szívbaj visz el, hanem az éhhalál a sivatag közepén.

 

Elvégre, ha már meg kell dögleni az utolsó élmény legyen jó. :-)

Előzmény: spapda (41971)
spapda Creative Commons License 2012.11.04 0 0 41971

A kis optimista!

Én alapvetően nem vennék olyan gyártótól motort, aminél előfordul pl. tervezési hiba a kenési rendszerben. Jó, nem kimondottan a Defi Pumájáról van szó (pontosabban nem tudom, hogy ott is olyan markánsan fennáll a jelenség, mint a kisebb lökettérfogatú példányoknál), de te nyugodtan feküdnél be egy vakbélműtétre olyan sebész kése alá, aki ugyan a vakbelekkel általában nem bakizik, de vesekő műtétnél hullanak a keze alatt a páciensek? :)

Viccen kívül: eleve common rail. Az meg az ördögtől való. Amire abból terepjárót csinálsz - értsd: mechanikus adagolós, mechanikus vezérlésű (DBC) motorrá alakítod-, már sokat szívtál, meg pénzed is sok áll a dologban. Mert amúgy szívás lesz vele. Kérdezz meg Mondeós vagy Transitos ismerőst, valószínűleg a többség tudna róla mesélni. Most a 2.2-es Pumáról beszélek. Eleve sokat elárul a konstrukcióról, hogy ugyanaz került szgk-ba, tgk-ba és terepjáróba. Meg az is, hogy a Defender kapcsán megemlítik: "The engine's lubrication and sealing system has been adapted for use in wet, dusty conditions and to maintain lubrication at extreme angles in off-road use." LOL. Jó kiindulási alap lehetett...

Előzmény: fúrómester (41969)
fúrómester Creative Commons License 2012.11.04 0 0 41970

"4-5 spriccolót 200.000,.-ért,"

 

Bocsánat de minap lett kitárgyalva, hogy aki nem hurkatöltővel játszik, és rendes terepjárós, az évente rákölt ennyit a tragacsára. :-)

Előzmény: fúrómester (41969)
fúrómester Creative Commons License 2012.11.04 0 0 41969

Merthogy?

 

200-300.000-nél vesz bele 4-5 spriccolót 200.000,.-ért, meg hord magával egy tarcsi compot, oszt béke.

Előzmény: spapda (41968)
spapda Creative Commons License 2012.11.04 0 0 41968

Te haragszol rá, hogy TDci motorral kínálod? ;)

 

Előzmény: fúrómester (41966)
fúrómester Creative Commons License 2012.11.04 0 0 41967
Előzmény: fúrómester (41966)
fúrómester Creative Commons License 2012.11.04 0 0 41966

Veszel egy Defendert, abba most passzol az 5 hengeres Ford 200 lóval, ráadásul, ott alaphelyzetből osztják hozzá az automattát.

 

Egyéb kérdés?

 

Ja, és ezt, bár még friss, mégis mindenki rak bele plussz 50 lovat. HüJeangolok. :-)

Előzmény: mandras79 (41964)
fúrómester Creative Commons License 2012.11.04 0 0 41965

Nem vészes.

 

Mivel nem a Misi ECO contact van rajta, hanem az XZL, így nem 18 litert, hanem 20-at fogyaszt. Zsebpénzből kifussa.

Előzmény: Viking 81 (41962)
mandras79 Creative Commons License 2012.11.04 0 0 41964

Hát ,ha nincs nagyon középút mert feleslegesen nem akarom szétszakítani akkor marad minden a régiben.Hozzátenném ha le van felezve akkor igazán semmi bajom a dinamikával csak hosszúban zavar a lenti nyomatékszegénység.

Köszi mindenkinek.

zoliee81 Creative Commons License 2012.11.04 0 0 41963
Üdv Urak!

Lenne egy egyszerű kérdésem: van egy 77' Daihatsum, adott bele egy OHV 1.6 motor, még a 4.000 fordulatot elviseli.
Probléma: nem megy 65-70 nél többet közúton, a 4 sebességes váltónak itt a vége.
Van kiszerelve gy tartalék váltó+terepváltó, igaz öntöttvas, és úgy 60 kiló, de tudom vinni bárhová.
Hogy lehetne átépíteni a 4. sebességet úgy, hogy kicsit többet mejnen közúton?
Viking 81 Creative Commons License 2012.11.03 0 0 41962
lexus81 Creative Commons License 2012.11.03 0 0 41961

A diffi áttétel rövidítés csodákat művel.

 

A Merciben a 4.88-ról 5,3-ra cserélte(tte)m és a szívódízel is használható lett, 33-as kerékkel.

Az még jobb, ha egy haverod esetleg gyorsítani akar az autóján,mert akkor csak a csere árát kell fizetni.

 

/ így aztán felkerült rá a 37-es :D /

 

 

Előzmény: patopal (41960)
patopal Creative Commons License 2012.11.03 0 0 41960

Ahogy Szlejer kartács mondja, az a legolcsóbb megoldás. Aztán lehetne a váltót vagy a végáttételt rövidíteni, vagy motort cserélni. 

Előzmény: mandras79 (41958)
Szlejer_ Creative Commons License 2012.11.03 0 0 41959

Ne akarjál vele "combosan menni".

 

Ülj be egy 2.5 szívódízelbe, menjél egy kört, szörnyülködj, ülj vissza a TD-be, örülj neki, hogy megy.

 

Előzmény: mandras79 (41958)
mandras79 Creative Commons License 2012.11.03 0 0 41958

Vmi középút?

Előzmény: patopal (41956)
mandras79 Creative Commons License 2012.11.03 0 0 41957

Én utána kötöm,de akkor arra menjen amerre én akarom!!És ha odaszólok induljon meg velem:O)

Előzmény: asasin (41954)
patopal Creative Commons License 2012.11.03 0 0 41956

Kisebb turbó vagy geometriás segítene, de ha ennyire leviszed a fordulatszámot valami törni fog. Előbb vagy utóbb, de inkább előbb. 

Előzmény: mandras79 (41953)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.03 0 0 41955

ha halgattál volna,bölcs maradtál volna!

Előzmény: asasin (41954)
asasin Creative Commons License 2012.11.03 0 0 41954

Utána kötöd egy TLC-nek és nem lesz vele gond:)

Előzmény: mandras79 (41953)
mandras79 Creative Commons License 2012.11.02 0 0 41953

Lenne egy  kérdésem,Uraim:

A BMW 2,5TD motor 1600-1800ig egy fos.Gyakorlatilag hosszú egyben rá kell lőni a kuplungot ha combosan akarok menni vele illetve bármelyik sebbeségben ha ez alá megy a fordulat halál.Na most ugye mechanikus adagolós lett az én kis szemem fénye.Hogyan tudnám az erőt előcsalogatni ,hogy kb.min 1000-1200től vagy tőlem 600-tól is meglegyen?!:O)

Csak a változó geometriájú turbó jöhet szóba?Ötleteket várok mert ezt így nem hagyom.Erő gyere elő!!!!!!!!!!!!!

Ja és LandRoverem van:O)Ami szar azt tudom nagyjából,engedelmetekkel most először a JÓ ötleteket várom ha az megvan lehet szívni a vérem,bírom.

 

Szlejer_ Creative Commons License 2012.11.01 0 0 41952

Én már minden sarokban álltam, tanárbácsi kéérem!

Viszont V8-at azt tucatnyi alkalommal szereltem ki/be mindenféle autótípusba, hibátlanul !!!

 

http://youtu.be/b9XAC-BvUyo

Előzmény: fúrómester (41950)
Krinnyi Creative Commons License 2012.11.01 0 0 41951

Nme én voltam, nem én voltam!!!! :-)))

 

Előzmény: fúrómester (41950)
fúrómester Creative Commons License 2012.11.01 0 0 41950

Melyik akar a sarokba állni?

Krinnyi Creative Commons License 2012.11.01 0 0 41949

És megmagyarázza bazzeg!!! :-DDDDDDDD

Előzmény: Tie (41947)
Szlejer_ Creative Commons License 2012.11.01 0 0 41948

Oké, legközelebb csak annyit írok, h "hazudol kötsög". :-))

 

Hány hónapja mozgásképtelen az a csodás V8? Vagy már volt varázslatos feltámadás?

Előzmény: Tie (41945)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!