ebbe az évjáratba bőven 300.000km felett van ha nincs tekergetve.
---
Ezt írtad,
nem módosítottam, nem hagytam ki szövegrészeket, nem ragadtam ki eredeti környezetéből.
Ez, így, egy megfellebbezhetetlen(nek tűnő) kijelentés, én csak arra szerettem volna rámutatni, hogy
nyilván sokat mennek ezekkel az autókkal, de nem flottaautók ( Passat, Focus, Mondeo, Insignia, stb), tehát lehet belőlük olyan példányt találni, ami kevese(bbe)t futott.
Lehet, hogy ez az autó is egy óraállítgatott szarkupac, nem tudhatjuk.
De azt kijelenteni ilyen határozottan, hogy egy 2007-es 535D-ben bőven 300.000 km fölött van, nem állja meg a helyét.
Dynamic Drivenál vegyük a legrosszabb esetet, vagyis ha tönkremegy a szervómotor, akkor az nem lesz hatással arra, milyen magasan fekszik az autó. Akkor csak annyit érzékelnél, hogy kényelmetlen lenne vele kanyarodni.
Tegnap vettem észre, hogy az autóm jobb eleje kb 2,5 cm- el lejebb van, mint a bal ( 2005 530D E60 ). A héten viszem futóműátvizsgálásra, de kíváncsi lennék, hogy valakinek volt e hasonló problémája.
kijelentéseket:" ha 2007-es, tutti 300 fölött futott". Mivel én is nézegetem az 535-öket, így nem esett nehezemre egy kis leválogatás: szerinted az alábbi 100 eladó, Németországban mind hazudik ???
tegyük fel, tényleg 155k km-rel, magyar okmányokkal. Új ára - saccperkábé - 18 Mio HUF. Most árulják 12.000 EUR-ért, mennyiért kéne adják, szerinted?
Nézz már körbe német használtautós oldalakon, hogy odakinn mennyiért mennek az ilyenek, azt - gondolatban - helyezd itthon forgalomba és nézzük meg az eredményt ....
Te magad csináltad? Mi kell hozáá? Klímabox kompletten, vízcsövek szelepekkel, kábelezés... Milyen szenzorok? A régi klímacsövek jók az új klímaboxhoz vagy az is csere?
1. A számláló dinamikus, tehát nem úgy működik, hogy 50-től visszaszámol pont 50k km-t és bejelez, hanem ha sokat autópályázol, akkor felmegy akár 80-ig (nekem ennyi volt a max), de ha kimész a Hungaroringre vele, akkor a 80 egyből lecsökken 17-re.
2. A tárcsán belül is van betét, amit nem látsz, a kocsi azonban asszem figyeli és nem törvényszerű, hogy egyenletesen kopik a betétpár.
Én úgy tudom, hogy a kopásjelző amikor bejelez az már nem sárga jelet ad hanem pirosat a műszerfalon. Már ha nem hackelt-ék meg a rendszert. Az-az fékbetét és kopásjelző csere után visszaállított km számláló szépen csökken, figyelembe véve a vezetési stílusodat, meg még a fene tudja még mit. Ha ez lemegy 5000km alá, sárga jelet ad a műszerfalon, pirosat majd a kopásjelző ad.
Na igen! Ezt én sem értem, ha egyszer be van szerelve egy pár ezer Ft-ba kerülö kopás jelzö, akkor az most mit jelez ???
Mert hogy nem azt amikor cserélni kell az biztos!!! Nyilván azzal hibáztunk hogy nem lett 50.000-re visza állítva a számláló, de ezek szerint ha nem rakjuk be a kopás jelzöt, csak az órát állítjuk és az 0-ra ér akkor cserélem a betétet, és sporoltam a kop.jel. árát :)
Egyébként meg el várnám ha nem lett vissza állítva és közben csere, akkor hozzá igazodik, a számláló a kop.jel.-höz, ha már egyszer computer-hez van kötve...
Vagy nem? (nyilván én vagyok a hülye, mert a logikát keresem... :) )
srácok...nem írja a könyve hogy mennyi a minimum vastagsága a BETÉTEKNEK amivel már nem kellene használni a kocsit? Nekem nem BMW-m van (bocs ha off) , de gyárilag írja a féktárcsák minimum vastagságát (2mm-t kophatnak elöl hátul az újkori méretéből), és írja a fékbetétek minimum vastagságát is amivel már nem kellene használni..(elöl 5mm hátul 4mm a minimum vastagság)... tudom, ezzel el lehet menni még 30-40 ezret ha nem állat módon közlekedik az ember, de ekkor már el kellene gondolkodni a cserén...
Amúgy nem értem hogy miért nem lehet olyan kopásjelzőt beépíteni egy BMW-be ahol is ténylegesen jelzi ha a betét a biztonságos szint alá kopott..(csak mert más márkában ezt elektronikus úton a fékszerkezetnél megoldották)...a km-re való jelzés eleve hülyeség, max a gyári betéteknél használható..
Van egy 2009 - es e60 - am, mostanában ha a távírányító a közelben van akkor a központi zár ki be nyit illetve zár. Ha a távirányítót messzebbre viszem akkor nem csinálja a ki be zárást. Az autó kb fél évig állt a hiba előtt, 2 szer le is merült az akksim. Az autó gépre lett kötve, hibák törölve lettek, de ez a jelenség továbbra is megmaradt. Mi okozhatja ezt, hogyan lehetne orvosolni?