Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

*Krombi* Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37339

a telókat  párban cseréljük ha jól tudom...szóval...

Előzmény: psyche83 (37330)
psyche83 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37338

Ha szereted sz_patni magad, akkor megveszed :)

Előzmény: ssik (37320)
gabesz977 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37337

Túlléptem :)

Előzmény: kiss_atti (37335)
psyche83 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37336

Egyébként aki dízelt vesz, az magának keresi a bajt.

kiss_atti Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37335

ebbe az évjáratba bőven 300.000km felett van ha nincs tekergetve.

---

 

Ezt írtad,

 

nem módosítottam, nem hagytam ki szövegrészeket, nem ragadtam ki eredeti környezetéből.

Ez, így, egy megfellebbezhetetlen(nek tűnő) kijelentés, én csak arra szerettem volna rámutatni, hogy

nyilván sokat mennek ezekkel az autókkal, de nem flottaautók ( Passat, Focus, Mondeo, Insignia, stb), tehát lehet belőlük olyan példányt találni, ami kevese(bbe)t futott.

 

Lehet, hogy ez az autó is egy óraállítgatott szarkupac, nem tudhatjuk.

De azt kijelenteni ilyen határozottan, hogy egy 2007-es 535D-ben bőven 300.000 km fölött van, nem állja meg a helyét.

Mert lehet, hogy mégsem.

 

Részemről az ügyön túllépnék ...   :-)))))

Előzmény: gabesz977 (37328)
psyche83 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37334

Nem ott van a probléma.

 

Dynamic Drivenál vegyük a legrosszabb esetet, vagyis ha tönkremegy a szervómotor, akkor az nem lesz hatással arra, milyen magasan fekszik az autó. Akkor csak annyit érzékelnél, hogy kényelmetlen lenne vele kanyarodni.

 

Annak darabja 80 ezer.

01Gyurmi Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37333

Dynamic drive van benne. Remélem nem ott van valami probléma....   Bár nem igazán vagyok 100 % tisztában a ennek a rendszernek a működésével.

 

Majd jelzem mi volt. 

Előzmény: psyche83 (37332)
psyche83 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37332

Majd írd meg mindenképp itt.

Előzmény: 01Gyurmi (37331)
01Gyurmi Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37331

Igen, gázos.  Köszönöm a segítséged.  Kíváncsi vagyok a szervíz milyen ajánlatot fog majd adni... 

 

Előzmény: psyche83 (37330)
psyche83 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37330

Gázos? Mert akkor 1db kengéscsillapító csere lesz. 85 ezerre számíts munkadíjjal együtt.

Előzmény: 01Gyurmi (37329)
01Gyurmi Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37329

Sziasztok

 

Tegnap vettem észre, hogy az autóm jobb eleje kb 2,5 cm- el lejebb van, mint a bal ( 2005 530D E60 ).  A héten viszem futóműátvizsgálásra, de kíváncsi lennék, hogy valakinek volt e hasonló problémája.

 

  

gabesz977 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37328

Bocsi lehet az én hozzáállásommal van baj ,végignéztem az oldalt, legyen igazad és egy 7-8éves német vagy belga autóba tényleg csak 130-160e km van.

Szerintem nem reális.... ezt írtam és nem hogy tuti nem annyi van benne.

Vásárlás előtt diag aztán kiderül érdemes-e foglalkozni vele. 

Előzmény: kiss_atti (37327)
kiss_atti Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37327

Bírom ezeket az "ex cathedra"

 

kijelentéseket:" ha 2007-es, tutti 300 fölött futott". Mivel én is nézegetem az 535-öket, így nem esett nehezemre egy kis leválogatás: szerinted az alábbi 100 eladó, Németországban mind hazudik ???

:-))))

 

http://tinyurl.com/ppbmno7

 

 

Előzmény: gabesz977 (37326)
gabesz977 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37326

A km nagyon nem reális ennyi idős autóba, ebbe az évjáratba bőven 300.000km felett van ha nincs tekergetve.

Előtte mindenképp elvinném diagra.

Előzmény: ssik (37320)
kiss_atti Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37325

2007-es 535D,

 

tegyük fel, tényleg 155k km-rel, magyar okmányokkal. Új ára - saccperkábé - 18 Mio HUF. Most árulják 12.000 EUR-ért, mennyiért kéne adják, szerinted?

Nézz már körbe német használtautós oldalakon, hogy odakinn mennyiért mennek az ilyenek, azt - gondolatban - helyezd itthon forgalomba és nézzük meg az eredményt ....

Előzmény: Jancsika0222 (37324)
Jancsika0222 Creative Commons License 2015.10.25 0 0 37324

ssik, nem ismerem de ennyiért nem is csodálkozom hogy még árulják...

Előzmény: ssik (37320)
gabesz977 Creative Commons License 2015.10.25 0 0 37323

Komplett klima boxra és a beltéri panelre gondolsz?

Ehezz kellenek még akkor vizszelepek plussz szenzorok ugye?

Előzmény: szokes83 (37322)
szokes83 Creative Commons License 2015.10.25 0 0 37322

van vezérlőm is és boxom eladó állító motorokkal...

Előzmény: gabesz977 (37321)
gabesz977 Creative Commons License 2015.10.25 0 0 37321

Hello!

 

Te magad csináltad? Mi kell hozáá? Klímabox kompletten, vízcsövek szelepekkel, kábelezés... Milyen szenzorok? A régi klímacsövek jók az új klímaboxhoz vagy az is csere?

 

Művelet végén pedig gondolom felprogramozni

Előzmény: Bandika520D (37203)
ssik Creative Commons License 2015.10.25 0 0 37320

Üdv,

 

ismeri valaki ezt a gépet? Régóta hirdetik...http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/535/bmw_535d_automata_155.126_km-9436837

Köszi!

bylow80 Creative Commons License 2015.10.25 0 0 37319

Na van itt infó :)

 

Elsösorban, Köszönöm mindenkinek a segítséget!

 

A lényeg hogy most figyelnem kell mindent...

cam aro Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37318

 pár ezer Ft-ba kerülö kopás jelzö, akkor az most mit jelez ???

 

semmit.

egy on/off kapcsolo a szenzor.. semmi mas. 

cserenel ujra inditja a kopas szamlalot, ami szart sem er, mert nem valos erteket mutat, . hanem valami berugott Frank/Jurgen matrix tablazatot. . 

egesz addig mig aramkore megnem szakad.. mert akkor mar betet minimumon vagy. 

(ez mar valos voros jelzes. )

ennyi a haszna.. de egy samaran is ennyi volt..

a tobbi kalkulalt kopas csak a false user inform system. 

mert arra van piac. 

 

ja, es betetet hiba cserelsz, rendszer nullazashoz uj szenzor kell. 

annelkul nem tudsz betetet nullazni. 

de sot, uj szenzorral  regi betetet is nullazni tudsz,. 

buta droid., honnan tudna.. 

 

szvsz vagy uj szenzort cserelsz uj betettel.. es reset utan  sacc/kb jol jelez. 

vagy lexarod ezt a 'digit deep stick' szamitott erteket. . azt akkor csereled a betetet, amikor az valoban elkopott. 

 

Előzmény: bylow80 (37315)
Mewo Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37317

Két dolgot tennék hozzá:

 

1. A számláló dinamikus, tehát nem úgy működik, hogy 50-től visszaszámol pont 50k km-t és bejelez, hanem ha sokat autópályázol, akkor felmegy akár 80-ig (nekem ennyi volt a max), de ha kimész a Hungaroringre vele, akkor a 80 egyből lecsökken 17-re.

 

2. A tárcsán belül is van betét, amit nem látsz, a kocsi azonban asszem figyeli és nem törvényszerű, hogy egyenletesen kopik a betétpár.

Előzmény: bylow80 (37315)
s_abel Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37316

Én úgy tudom, hogy a kopásjelző amikor bejelez az már nem sárga jelet ad hanem pirosat a műszerfalon. Már ha nem hackelt-ék meg a rendszert. Az-az fékbetét és kopásjelző csere után visszaállított km számláló szépen csökken, figyelembe véve a vezetési stílusodat, meg még a fene tudja még mit. Ha ez lemegy 5000km alá, sárga jelet ad a műszerfalon, pirosat majd a kopásjelző ad. 

Előzmény: bylow80 (37315)
bylow80 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37315

Na igen! Ezt én sem értem, ha egyszer be van szerelve egy pár ezer Ft-ba kerülö kopás jelzö, akkor az most mit jelez ???

Mert hogy nem azt amikor cserélni kell az biztos!!! Nyilván azzal hibáztunk hogy nem lett 50.000-re visza állítva a számláló, de ezek szerint ha nem rakjuk be a kopás jelzöt, csak az órát állítjuk és az 0-ra ér akkor cserélem a betétet, és sporoltam a kop.jel. árát :)

Egyébként meg el várnám ha nem lett vissza állítva és közben csere, akkor hozzá igazodik, a számláló a kop.jel.-höz, ha már egyszer computer-hez van kötve...

Vagy nem? (nyilván én vagyok a hülye, mert a logikát keresem... :)    )

Előzmény: combi27 (37313)
iKereskedo Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37314

Itt hangalpu a jelzes - ha vason van csikorog :)

Előzmény: combi27 (37313)
combi27 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37313

srácok...nem írja a könyve hogy mennyi a minimum vastagsága a BETÉTEKNEK amivel már nem kellene használni a kocsit? Nekem nem BMW-m van (bocs ha off) , de gyárilag írja a féktárcsák minimum vastagságát (2mm-t kophatnak elöl hátul az újkori méretéből), és írja a fékbetétek minimum vastagságát is amivel már nem kellene használni..(elöl 5mm hátul 4mm a minimum vastagság)... tudom, ezzel el lehet menni még 30-40 ezret ha nem állat módon közlekedik az ember, de ekkor már el kellene gondolkodni a cserén...

Amúgy nem értem hogy miért nem lehet olyan kopásjelzőt beépíteni egy BMW-be ahol is ténylegesen jelzi ha a betét a biztonságos szint alá kopott..(csak mert más márkában ezt elektronikus úton a fékszerkezetnél megoldották)...a km-re való  jelzés eleve hülyeség, max a gyári betéteknél használható..

Előzmény: bylow80 (37308)
tibi0222 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 37312

Sziasztok!

 

Van egy 2009 - es e60 - am, mostanában ha a távírányító a közelben van akkor a központi zár ki be nyit illetve zár. Ha a távirányítót messzebbre viszem akkor nem csinálja a ki be zárást. Az autó kb fél évig állt a hiba előtt, 2 szer le is merült az akksim. Az autó gépre lett kötve, hibák törölve lettek, de ez a jelenség továbbra is megmaradt. Mi okozhatja ezt, hogyan lehetne orvosolni?

 

Köszi a válaszokat!

 

bylow80 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 37311

Monduk logikus :))

 

Szal, a lényeg hogy akkor most figyelni kell a betétet, és ha szemmértékre xar, akkor csere...

Előzmény: iKereskedo (37310)
iKereskedo Creative Commons License 2015.10.23 0 0 37310

Atmegy minuszba :)

Előzmény: bylow80 (37308)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!