Keresés

Részletes keresés

gacsat Creative Commons License 2007.03.22 0 0 10576
Köszi.
Előzmény: sínbohóc (10575)
sínbohóc Creative Commons License 2007.03.22 0 0 10575

Nagyon leegyszerűsítve a dolgot: a kerék megcsúszása előtt a fékhengerben levő levegő nyomását csökkenti.

Tkp a gépkocsi blokkolásgátlójára hasonlít.

Előzmény: gacsat (10574)
gacsat Creative Commons License 2007.03.22 0 0 10574
 És hogy csúszásgátol?
Előzmény: sínbohóc (10568)
Bármikor bejöhet! Creative Commons License 2007.03.21 0 0 10573
ez a kép is volt már sok helyen..
Előzmény: bigmixeres (10570)
bigmixeres Creative Commons License 2007.03.21 0 0 10572
A cégem gépparkja :Élen az "én MAN-om A Darus szektor Képei még készülőben
bigmixeres Creative Commons License 2007.03.21 0 0 10571
Ja bocs a rendszámra kell joncentrálni!
bigmixeres Creative Commons License 2007.03.21 0 0 10570
Amerikás Magyar
bigmixeres Creative Commons License 2007.03.21 0 0 10569
Szia! Nagyon jók a videók. Kár, hogya végén nem mutatta a kötélhuzást.
Előzmény: tatrafan (10566)
sínbohóc Creative Commons License 2007.03.21 0 0 10568

A vagonok csapágyain van 1 kb 1-2 centi átmérőjű cső,de nem mindden.

Ha jellemzően a személykocsik tengelyvégére gondolsz, akkor a csapágyhoz nincs köze, a csúszásgátlóhoz tartozik.

Előzmény: gacsat (10565)
w8800 Creative Commons License 2007.03.21 0 0 10567
Régebben volt róluk szó.
tatrafan Creative Commons License 2007.03.20 0 0 10566
gacsat Creative Commons License 2007.03.20 0 0 10565
Nem. A vagonok csapágyain van 1 kb 1-2 centi átmérőjű cső,de nem mindden.
Előzmény: Sinbiciklis (10563)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.03.20 0 0 10564
Már mint az alsónak:-)
Előzmény: Sinbiciklis (10563)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.03.20 0 0 10563

Erre gondolsz?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pedig még ennek a tengelye is csapágyazva van.

Előzmény: gacsat (10562)
gacsat Creative Commons License 2007.03.20 0 0 10562
 Hát azon éppen nincs,de általában van.
Előzmény: csecsaba2 (10561)
csecsaba2 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 10561
Sinbiciklis képére gondolsz?
Előzmény: gacsat (10559)
csecsaba2 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 10560

hú .ameg!

Erre nem jöttem volna rá még 1 darabig......

Előzmény: tatrafan (10557)
gacsat Creative Commons License 2007.03.20 0 0 10559
 És miért vezet 1 cső a csapágyhoz?
Előzmény: gacsat (10558)
gacsat Creative Commons License 2007.03.20 0 0 10558
 Hát ez azért elég sok!
Előzmény: csecsaba2 (10540)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.19 0 0 10557

  1314 = 1 és pí  :) 

 

(csak egy ötlet volt, hogy hátha ez zavart meg :)

Előzmény: csecsaba2 (10553)
MALWIN Creative Commons License 2007.03.19 0 0 10556
Nem a hídon lakom:-)))
De ha bementél a városba, a lámpánál csak fel kellett volna nézned:.-DD
Előzmény: gumidani (10555)
gumidani Creative Commons License 2007.03.19 0 0 10555
A hídon kerestelek Titeket, de nem voltatok ott. Igaz, hogy hajó sem járt arra.
Előzmény: MALWIN (10552)
csecsaba2 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 10554
a külső sin kopáscsökkentésére, a belső szál mellé kerül egy segédsin, mely a belső karima külső oldalát támasztja (villamosoknál egybe hengerelt "v" profil).
Előzmény: gumidani (10548)
csecsaba2 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 10553
Mást is elírtam?
Előzmény: tatrafan (10550)
MALWIN Creative Commons License 2007.03.19 0 0 10552
Atyavilág, ott járkáltál körülöttem...
Dunaföldvár állomása egy időutazás, azt kihagytad?
Előzmény: gumidani (10533)
csecsaba2 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 10551
Vagy kézi megoldás, az 59-es felső fordulóján a sín oldala ragad a zsírtól.
Előzmény: gumidani (10548)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.19 0 0 10550
1Pi
Előzmény: csecsaba2 (10545)
gumidani Creative Commons License 2007.03.19 0 0 10549

Az szűk ívekben kopik is a sin és a kerék.

A szűk ívekben egyaránt kopik a kerék és a sin.

Előzmény: gumidani (10548)
gumidani Creative Commons License 2007.03.19 0 0 10548

Vasutazzunk tovább!

Az szűk ívekben kopik is a sin és a kerék. (1. kép: sinkopás) A külső íven futó kerék nyomkarimája hozzáér a sinkorona belső oldalához. Lehet kenni a jármű nyomkarimáját (ezt vontatójárműveken alkalmazzák), vagy a sinkorona belső oldalát. (2-3. kép: telepített sinkenő készülék) A nyomkarima lenyomja a "taposólemezt" és az működtet egy pumpát, amelyik egy csepp olajat juttat a sinkorona belső oldalára. Aztán ezt a kerekek szétkenik.  

Sinbiciklis Creative Commons License 2007.03.19 0 0 10547

Nem. Rákosrendezőn.

Előzmény: rezgaras (10538)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!