Keresés

Részletes keresés

-Zéé- Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50591
Kamionmakettes Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50590

Keleti átalakítások. A csomagtartó elég kemény a tetején:

http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p54764685.html

 

Itt pedig az ablakok beépítése elég érdekes:

http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p54613459.html

Kamionmakettes Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50589
FAV 20 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50588
A széles aluminium diszlécek a városi ikarus 66-osokon is megtalálhatóak voltak. De szerintem a 200-dik darabtól el is hagyták. A fővárosi autóbusz üzemhez 4 féle ikarus 66-os került. Ezeket a farosokat mindig fejlesztették. Van még egy illető akit ismerek. Ő az Uhri testvéreknél dolgozott,késöbb az ikarusnál. Az első farosra ő készítette a kopoltyút a tetejére. Mondta,hogy nem volt jó a busz hűtése,és nem terveztek eleinte a tetejére semmit.Késöbb a pótkocsis buszok hátsó ívelt részeit készítette,mert nagyon ügyes volt,és sokan nem tudták jól megcsinálni. De kicsit el is kanyarodtam a témától. Meg az alumínium ablakkeretek is innen származnak,és tettek ebből 620-ra 60-ra,de még pótkocsira is.
Előzmény: krepsz_zoltan (50583)
FAV 20 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50587
12. oldal BKV-s Gyűjtemények. Megtalálod.
Előzmény: jázminapja (50585)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50586
Még két MÁVAG A19 fotó. Az elsőn gyári állapotban egy kiállításon, a másodikon már a szervizautós korszakban, a Kálvin téren. Mögötte MASZOVLET "lajstromos" Ikarus 30, a kép jobb oldalán a 74-es T265 psz. Ikarus 60T trolibusz kanyarodik, útban a Curia utca felé.

Előzmény: FAV 20 (50580)
jázminapja Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50585
Off:A Harcsa irányjelzőt nem akarod elajándékozni?:) Legalább egy képet tehetnél be róla...on
Előzmény: FAV 20 (50579)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50584
Ikarus 303, Finta László tervezés, kísérleti széria, légrugózással. A Budapesti Ipari Vásáron mutatták 1959-ben, de nagy sorozatban nem gyártották. Hogy érezd a különbséget, az Ikarus 620/630 is ebből az időszakból való... :-)
Előzmény: FAV 20 (50578)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50583
MÁVAG A19 van a képen, és nem a 30-asok, hanem inkább a 60-asok örököltek tőle néhány stílusjegyet. Luxus járműnek számított, rövid ideig közlekedett Ferihegyre, aztán egy szerelő vállalathoz került amolyan műhelykocsinak. Jó kérdés, hogy mi lett vele...
Előzmény: P.stephenson (50581)
Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50582
Előzmény: FAV 20 (50580)
P.stephenson Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50581

IK A30(?), a 30-asok egyik ős-prototípusa volt.

 

P.s

Előzmény: FAV 20 (50580)
FAV 20 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50580
Erről ki tud valamit? Szervízkocsiként is üzemelt.
FAV 20 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50579
Ezzel a Bácsival a bogarazás hozott össze. Autó szerelő,és 83 éves. Dicsérte a vaskályhályát,hogy milyen jó meleget ad neki télen. És most figyeljetek,mert kezdődik a történet. Látom a sok papírt a kályha mellett,és kérdezem ezzel gyújt be? Persze monja nekem. 1958-as autó motor újságok,és közötte ikarus prospektusok. Mondom neki Józsibá nem adja nekem. Vigyed fiam,ment a válasz. Elkeztünk beszélgetni,hogy honnan vannak,és mondta,hogy az ikarusnál dolgozott. Ő járatta be a buszokat,tesztelte a prototipusokat. Ment az NDK-ba meg vissza. Mondta,hogy a 303-as olyan gyenge volt,hogy nem ment fel a hegyre! Ez nem jó semmire.Telefonon jelezte ezt ,és nagy szava volt az öregnek, mert mire vissza ért, elkezdték szétbontani a meglévő 303-as ikarusokat. Ez a rövid történet amit hallottam tőle. Sokmindent megmentettem, PL: 557-es ikarus gyári leírás mindenről.70 darabot adtak ki belőle. A könyv hátulján olvasható. ik 66 csapágy és szimering leírás 3db -ot adtak ki és gépelve volt.(akkoriban ez így ment).Ezt elajándékoztam a Tatai találkozón,egy faros tulajdonosnak. Sok autó motor újsághoz jutottam hozzá,és egy karos irányjelzőhöz,ami egy harcsa autóbuszon volt,és ő szedte le annak idején. Sok MOGÜRT-ös képhez leíráshoz is sikerűlt hozzájutnom.
FAV 20 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50578
Köszi a gyors választ. Erről is tudsz valamit? Én nagyon jót hallottam,és megosztom veletek.
Előzmény: P.stephenson (50577)
P.stephenson Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50577

A városi 556-os helyközi/távolsági változatának az 557-esnek mérsékelt sikere miatt fejleszették ki ezt a távolsági típust.

 

P.s

Előzmény: P.stephenson (50576)
P.stephenson Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50576

IK 550:

Előzmény: FAV 20 (50575)
FAV 20 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50575
Találtam egy csomó képet ritka ikarusokról. Ki tud erről többet mondani? Én a tipus számát sem ismerem.
danti12 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 50574
Kár hogy nincs egy fityingem sem:( De amúgy gyönyörű szép!!
Előzmény: saxi1982 (50573)
saxi1982 Creative Commons License 2008.11.06 0 0 50573
Jó estét!

Eladó ez a kis H0 méretarányú, BeKa gyártmányú Bkv Ikarus dobozában, nem volt még kiállítva sem...
Ára 8000 forint, érd: saxi1982@gmail.com -on lehet.
Köszi.Üdv.
Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2008.11.06 0 0 50572
danti12 Creative Commons License 2008.11.05 0 0 50571
Egyik nap 2 is. És a harmadik asszem 1-2 nappal később az egyik buszmegállóban hátulról belement egy tehereutó. A másik fúuton frontálisan ütköztek, abusz belemnet az árokba, a 3. az utolsó amikor a busz ment bele hátulról a teherautóba. talán ez volt a legsúlyosabb.
Előzmény: KZR-283 (50567)
BPO-023 Creative Commons License 2008.11.05 0 0 50570

Nocsak, lehet még látni?:-) Vagy csak én nem veszlek észre soha.

BHM-113, Körös Volán.

Előzmény: Törölt nick (50569)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.05 0 0 50569
Szűkítsük a kört: 2007. januárjában zöldkártyáztatták a Szabolcs Volánnál és 1986 -os gyártás.
Előzmény: Törölt nick (50568)
KZR-283 Creative Commons License 2008.11.05 0 0 50567
milyen 3?
Előzmény: danti12 (50566)
danti12 Creative Commons License 2008.11.04 0 0 50566
Pár nap alatt 3 buszbaleset is történt. Ez nagyon félelmetes. És mind a3 busz kontra teherautó. :(
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.11.04 0 0 50565
Igen erről az autóról van szó, köszönöm, az a kép érdekelne főleg, ami a kiállításon készült és szépen látszik a "From IKARUS Budapest, Hungary" felirat!
Előzmény: Golaz (50564)
Golaz Creative Commons License 2008.11.04 0 0 50564
Előzmény: IKARUS Egyedi (50563)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.11.04 0 0 50563
Sziasztok!

SEGÍTSÉG KELLENE!!!

A 2001-es Kortrijk-i kiállításon volt egy E94.08-as Scanias busz, nagyon fontos/sürgős lenne, kérem aki tud küldjön róla képet az e-mail-címemre, egy holnapi prezentációhoz kell, minnél nagyobb felbontásban, igérem nem élek vissza vele de ez most tényleg fontos lenne!!!

Előre is köszönöm a segítségeteket!!!

Feri BPO-576 Creative Commons License 2008.11.04 0 0 50562
Nógrád Volánnak jók lennének - ha azt nézzük, hogy mindkét típus megtalálható az ottani flottában :)
Előzmény: trlpx (50554)
torqmatic Creative Commons License 2008.11.04 0 0 50561
Nem hiszem, hogy komolyabb problémák lettek volna velük, csak ott ezek számítanak a külföldi, kisszériás típusnak, ráadásul már benne is voltak a korban; valószínűleg már nem volt gazdaságos az üzemeltetésük.
Előzmény: IKARUS Egyedi (50551)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!