Egyébként mi az oka az FSJ-LYM cserének? Ott van pl a ZVR-103, 1-2 évvel biztosan öregebb, mint az LYM, annyival tovább tart a T100-as vizsgája. Egy cserét simán megért volna.
Talán a hétfő reggel Kaposvár és Pécs, a csütörtök és péntek délután Pécs és Kaposvár, valamint péntek délelőtt Pécs és Baja között lesz szoros.
Vasárnap délután van a Zala mellett Szeged és Pécs között egy meghirdetett Tiszás "másodrész", illetve Baja és Pécs között egy Bácsos harmadrész, és mivel a 3 kocsin jellemzően 110-130 utas utazik szorgalmi időszakban, ott biztosan nem lesz gond.
Ha csütörtökön és pénteken Pécsen minden Kanizsai utast átküldenek a Lenti kocsira, akkor talán ott sem.
Kérdéses még a csütörtök, pénteki Szeged-Baja szakasz is. Az elképzelhető, hogy a pénteki Szeged-Baja Tiszás rásegítőre így már csütörtökön is szükség lesz iskolaidőszakban.
Ami érdekes egyébként, hogy a Pécs-Szeged vonalon a tavalyi nyár utasforgalmi szempontból elég erős volt, többször tapasztaltam olyan szombati, vasárnapi napot, hogy az FSJ közel 100%-os ülőhely kihasználtsággal érkezett Bajára, és indult tovább Szeged felé.
Jómagam a Zala Volán esetében talán kétszer éltem át Budapestre érkezve kését. Mindkét esetben baleset-terelés miatt következett be. A VB esetében egy teljesen csendes októberi szombaton, bármilyen akadály nélkül is össze tudott szedni késéseket. Akkor is papíron megvolt ez az 5 perc vagy esetleg 10 differencia.
Érdekes kérdés, mert a Tourismo Long verzió kétféle székezéssel rendelhető, 52 és 57 ülőhellyel.
A 416 GT HD-ra pedig 55 férőhelyet ír a katalógus, szóval elvileg még igaz is lehet, amit írsz. Viszont a 416-osban ha van WC, akkor szerintem csak 5+7+14+(1)= 53 vagy 6+6+14+(1)=53 hely van benne.
De ha jól megnézed a T-100-nak a menetideje 2:40, míg 16:00 2:45 ha csak 6-7 km/h-val kevesebbel jön azaz 93-at akkor kb 10-15 percel lesz több a menetidő.