Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2014.05.22 0 0 19294

Egyébként mi az oka az FSJ-LYM cserének? Ott van pl a ZVR-103, 1-2 évvel biztosan öregebb, mint az LYM, annyival tovább tart a T100-as vizsgája. Egy cserét simán megért volna.

Előzmény: setra415HD (19292)
setra415HD Creative Commons License 2014.05.22 0 0 19293

LYY-308

LOY-020

MNN-39?

Előzmény: kem0001 (19290)
setra415HD Creative Commons License 2014.05.22 0 0 19292

Ez egy jó kérdés.

Talán a hétfő reggel Kaposvár és Pécs, a csütörtök és péntek délután Pécs és Kaposvár, valamint péntek délelőtt Pécs és Baja között lesz szoros.

Vasárnap délután van a Zala mellett Szeged és Pécs között egy meghirdetett Tiszás "másodrész", illetve Baja és Pécs között egy Bácsos harmadrész, és mivel a 3 kocsin jellemzően 110-130 utas utazik szorgalmi időszakban, ott biztosan nem lesz gond.

 

Ha csütörtökön és pénteken Pécsen minden Kanizsai utast átküldenek a Lenti kocsira, akkor talán ott sem.

 

Kérdéses még a csütörtök, pénteki Szeged-Baja szakasz is. Az elképzelhető, hogy a pénteki Szeged-Baja Tiszás rásegítőre így már csütörtökön is szükség lesz iskolaidőszakban.

 

Ami érdekes egyébként, hogy a Pécs-Szeged vonalon a tavalyi nyár utasforgalmi szempontból elég erős volt, többször tapasztaltam olyan szombati, vasárnapi napot, hogy az FSJ közel 100%-os ülőhely kihasználtsággal érkezett Bajára, és indult tovább Szeged felé. 

Előzmény: MBman (19288)
kbn Creative Commons License 2014.05.22 0 0 19291

A többin meg Tempo100 sincs...

 

Én egyértelműen lecsökkenteném pihenő nélkül 2:35-re.

Előzmény: setra415HD (19287)
kem0001 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 19290

Melyik az a 3? LYM-227 gondolom az egyik.

Előzmény: setra415HD (19287)
MBman Creative Commons License 2014.05.22 0 0 19289

Gondolom zárva is van a WC mindhárom kocsiban :)

Előzmény: setra415HD (19287)
MBman Creative Commons License 2014.05.22 0 0 19288

Nem fog hiányozni az a 10 ülőhely, amivel több van az FSJ-ben?

Előzmény: setra415HD (19283)
setra415HD Creative Commons License 2014.05.22 0 0 19287

A 3 fordakocsin van WC.

Előzmény: kbn (19286)
kbn Creative Commons License 2014.05.22 0 0 19286

Keszthelyről - bár kicsit rövidebb az út - nem nagyon szokott rá igény lenni.

 

De amúgy van olyan Zalás busz a vonalon, amiben nincs WC?

Előzmény: setra415HD (19284)
kbn Creative Commons License 2014.05.22 0 0 19285

Helyeslem.

 

FSJ-t kitenném Szentgrótra, LBH menne a számára ideális Keszthely-Budapestre, JWC meg a KKA helyére.

 

 

Előzmény: setra415HD (19283)
setra415HD Creative Commons License 2014.05.22 0 0 19284

Én is pont így számoltam.

Ebből levezetve az lehet a következő kérdés, hogy egy 2 óra 35 perces menetidejű járatnál, vajon szükséges-e pihenőt tartani?

Előzmény: kbn (19280)
setra415HD Creative Commons License 2014.05.22 0 0 19283

Azt csiripelik a madarak, hogy marad is azon a fordán. :)

Előzmény: MBman (19282)
MBman Creative Commons License 2014.05.22 0 0 19282

LYM-227 ma a szegedi fordán van.

zmagix Creative Commons License 2014.05.22 0 0 19281

Jómagam a Zala Volán esetében talán kétszer éltem át Budapestre érkezve kését. Mindkét esetben baleset-terelés miatt következett be. A VB esetében egy teljesen csendes októberi szombaton, bármilyen akadály nélkül is össze tudott szedni késéseket. Akkor is papíron megvolt ez az 5 perc vagy esetleg 10 differencia.

Előzmény: MBman (19271)
kbn Creative Commons License 2014.05.21 0 0 19280

A reális menetidő 2:35 körül van - így a Volánbuszé laza, míg a Zaláé pihenővel épp reális.

Előzmény: MBman (19274)
M62,306 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 19279

Remélem élvezed a gittrágást...

Előzmény: MBman (19274)
kem0001 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 19278

Mivel volt benne WC, így akkor gondolom inkább 53 van benne. 

Előzmény: MBman (19276)
MBman Creative Commons License 2014.05.21 0 0 19277

Ez azt erősíti, hogy egerszegi különjárat lett...

Előzmény: 4MOTION: (19273)
MBman Creative Commons License 2014.05.21 0 0 19276

Érdekes kérdés, mert a Tourismo Long verzió kétféle székezéssel rendelhető, 52 és 57 ülőhellyel.

A 416 GT HD-ra pedig 55 férőhelyet ír a katalógus, szóval elvileg még igaz is lehet, amit írsz. Viszont a 416-osban ha van WC, akkor szerintem csak 5+7+14+(1)= 53 vagy 6+6+14+(1)=53 hely van benne.

Előzmény: kem0001 (19275)
kem0001 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 19275

Jól látom, hogy a Tourismo L és a 416 GT-HD kapacitása között csak 2 ülés különbség van gyárilag?

MBman Creative Commons License 2014.05.21 0 0 19274

Szóval a 10 perces pihenővel akarod magyarázni az 5 perc menetidő különbséget? :)

Előzmény: M62,306 (19272)
4MOTION: Creative Commons License 2014.05.21 0 0 19273

Ma a LYM-227: Ex. Lenti-Budapest járat Setrája dolgozott a ex. JOP-499 Pécsi fordáján.

 

M62,306 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 19272

Meg amiatt, hogy a Zala megáll a százas pihenőnél 10 percre, a Volánbusz nem.

Előzmény: MBman (19271)
MBman Creative Commons License 2014.05.20 0 0 19271

Ez az 5 perc különbség még akár a két volánstársaság közti eltérő menetidő számítás miatt is lehet.

Előzmény: mark0905 (19270)
mark0905 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 19270

De ha jól megnézed a T-100-nak a menetideje 2:40, míg 16:00 2:45 ha csak 6-7 km/h-val kevesebbel jön azaz 93-at akkor kb 10-15 percel lesz több a menetidő. 

Előzmény: M62,306 (19269)
M62,306 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 19269

Oké, akkor csak lovagoljál ezen... De ha megnyugtat, a forda Pest felé menő járata a menetrendek.hu-n is T100-as ;-)

Előzmény: MBman (19268)
MBman Creative Commons License 2014.05.20 0 0 19268

Miattam lehet, de a menetrend nem jelzi annak :)

Előzmény: M62,306 (19267)
M62,306 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 19267

Maradjunk annyiban, hogy az T100-as, oké? :-)

Előzmény: MBman (19266)
MBman Creative Commons License 2014.05.20 0 0 19266

Fogalmam sincs, de a menetrend nem jelzi T100-asnak.

Előzmény: M62,306 (19265)
M62,306 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 19265

7:45 nincs, 7:40 van.

Egyébként a 16:00 miért nem T100?

Előzmény: MBman (19264)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!