Nekem volt hasonló jelenség. Azt mondták hogy a szelepvezérlővel van valami. Ez a hang csak 2-3 percig volt hallható hidegen. Kicserélték azt az automatikus szelepállítót (nem ez a pontos neve, de sajnos már nem emlékszem hogy mi volt az), azóta tökéletes. Neked is hasonló a dolog, vagy teljesen más?
Sziasztok! A 3.0V6-os tulajok közül találkozott már valaki tompa kereplésszerű hanggal a motor felől, amire a szerelők rögtön rávágják, hogy a hidrotőkével van gond, aztán kiderül, hogy mégsem? Egy jó ideje csinálja már az autóm, de eddig senki nem tudta kideríteni az okot. Más gondja nincs amúgy, 220.000 km ellenére :)
Én Hatvan közelében vagyok és néha pesten. Ha erre jössz az M3ason akkor szólj előtte, megnézném élőbe is a kocsit. Ja és ha kell akkor el tudlak látni navi lemezekkel (szoftver + térkép).
Üdv a 607 táborban. A navi lemezeket (ha nagy színes kijelzősöd van) Properustól lehet szerintem még mindig kérni, ugyanis ő feltöltötte a 2008-as 9 lemezből álló csomagot egy oldalra, de oda kell az ő által küldött meghívó.
Nem vagyok benne otthon, majd az okosabbak biztos megmondják az összes navis 607-eshez jó e. Az én 2005-ös autómhoz szereztem egy európa packot (2008) software cd-vel együtt. Szépen működik is és eddig a legkisebb faluval se volt gondom rajta volt minden.
Sziasztok!A minap elkápráztattam én is magam egy 607 2,2-el(2001.08).Örülök,hogy nagyjából mindenki meg van elégedve a saját szekerével!Segítséget kérnék tőletek!Honnan lehet hozzájutni egy becsületes navi szoftverhez?Előre is köszönöm az infót!
ezt tudom énis hogy ha 607-et veszek tuti hogy bukni fogok rajta.de ez van ezt kell szeretni. persze hogy szeretem a bx-eket.addig ameddig nem agyal a hidr rendszer.ha jó minden akkor iszonyú jó auto. te amugy szegedi vagy?ha igen egyszer bemutathatnád a gépet.minden nap bent vagyok szegeden a dorozsmai uton a pennyivel állatal ott szerelem a kamionokat.
ez így van.külön árulnak digitális km.óra állító progikat csatival.csak elfelejtik,hogy van olyan okosság is,hogy ki lehet olvasni a korrektet.persze ezt nem reklámozzák nem véletlenül.
Mivel az enyém márkaszervízben volt szervízelve, gondolom ott rögzítették a km óra állásokat, így nem lehet meglepi :-)
Annak idelyén amikor a 607-est vettem ez volt az egyik indok amiért megvettem, mert én úgy tudtam nem lehet (a BSI miatt). Ezért S80-asakat és 607-eseket néztem...aztán ez lett a befutó. Őszintén nagyot nőtt a szemembe a peugeot. Most azért nem a faceliftes lett a következő, mert 2005- től még elég drágák (nemtom miért) és 5 körül már azért van A6-os is :-) Talán azon kevesebbet bukok majd 3 év múlva, mint a 607-esen (aminél esélyes még 2008-ig, hogy kijön a 608-as és akkor zutty 2,5misi bukta 3 év alatt)! Az A6 meg fog állni 1,5-ből 3 év alatt.
Szerintem....
Bxzole, Te szereted a bx-eket? Most éppen itt vagyok szegeden és rengeteget látni itt. Faternak volt egy 1.6 TZI autómata Ő nagyon csípte én kevésbé. Mindig alattam állt le:-( Fater meg szidott, hogy biztos szét rángatam (automata). Az tény, hogy nagyon kényelems autó. Mis Sajti-hoz vittük vásárhelyre, de nem mindig boldogúlt vele.
ezeket a kilométeróra tekergetős embereket becsuknák és körberaknám a falat kilométerórákkal.a vevőnek nagyon rossz,az eladónak meg nagyon jó. akkor azt fogom csinálni hogy elmegyek a tulajjala forgalmival egy peugeot szalonba és mondjanak nekem valamit.
Sajnos lehet ennek is az óráját csavarni nyugodtan. Kint ezt előszeretettel teszik minden gyanúsan kevés kilóméteres olcsó 607-esnél. De mint írtam alvázszám alapján simán kibuktatható. Ugyanez Renaultéknál is játszik. Párszor volt alkalmam látni különleges kilóméteróra állásokat.
Nem azon múlik hogy hány sebességes a váltó. A régi 4 sebességessel is lehet váltani akár 1500-as fordulatnál is (most természetesen benzinesről beszélek). Az ősrégi autómaták valóban adott fordulaton (kb 3000-nél) váltottak, de a 607-esekben már adaptív automata van ami azt jelenti nagyjából, hogy megtanulja a vezető szokását, tehát ha már elindulásnál nem forgatod le, akkor a többi sebességet is hasonlóan váltja. Azonban bármikor átáll a sportosabb üzemre ha jobban akarod pörgetni. Mindent a kick down bowdennel tudsz szabályozni. Azon kívül pedig ott van a manuális váltási lehetőség is.
Az én autóm 2/3-a is a lombardé, CHF alapú hitel. Úgy emlékszem azt mondták, ha a forint romlik, 3 havonta küldenek különbözeti számlát (meg is tették január-február-március után; +8.000), "de ha viszont" javul az árfolyam nem fizetek kevesebbet.
Én az eladóval bementem egy délelőtt elintéztek mindent (Szegeden). A törlesztő kb. 20%-val kevesebb, mint kereskedésen keresztűl.
Egyébként én is manuális párti vagyok. Főleg azért, mert a régi 4 sebességes autómaták, nekem jobban engedik pörgetni a motort mitha én rakosgatnám sebességbe, ( én viláéletembe viszonylag alacsony fordulatnál váltok, így szoktam meg, ritkán megyek 3000 fölé) ez idegesített mindig. A mostani 6-7 sebességesekkel ilyen gond nincs. (DSg,Multitronic,stb.)
Két éve vettem TV tunert a verdába amit azózta is rakok bele:-) ,ott figyel a polcon.
Ha érdekelne az autó ezt is adnám grátiszba. Azt viszont tudnod kell, hogy 40 km/h-nál letiltja a képet. A kesztyűtartóba van 3 RCA csatlakozó én egyszer ide raktam DVD-t és menetközbe tiltotta.
jókat még nem hallotam a lombardrol.ittis van szegeden. miért nem szeretitek a manulis váltót?biztos kényelmes az automata. a szines navisban van tv-is?