Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stones Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14396

a www.mol.hu ajánlata Thaliaba:

1. helyen: MOL DYNAMIC Star 0W-40 ACEA A3-02

 

mzdude Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14395
Eredeti Elf? Van nem eredeti is? :-)
Előzmény: bezsi1 (14394)
bezsi1 Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14394

Ja, és nagyon baráti áron adták volna az olajat, szó szerint:

 

" Nagyon jó minőségű olajat teszünk bele, eredeti Elf-et, nagyon jó áron tudjuk adni, mindössze 11.972,-Ft-ért! "

Előzmény: mzdude (14393)
mzdude Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14393
Hát azt, hogy finom legyek, b@sszák meg.
Előzmény: bezsi1 (14392)
bezsi1 Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14392

Az előbbi hzszból lemaradt a lényeg:

 

A szervízt felhívtam, hogy milyen olajat tesznek bele;a válasz:

 

Elf olaj 10W30 félszintetikust!

 

bezsi1 Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14391

A múltkor T*coban láttam, de az érdeklődésemet a MOL Dynamic Synt keltette fel (5w40 ) szintetikus 12.xxx környékén volt! Ezt az olajat Ukrajnában megvettem 5050,-Ft-ért.

 

Más:

 

A levegő és olajszűrőt nem a kereskedésben vettem,  azt hiszem kb 3xxx Ft.környékén volt.

 

Mindent egybevetve a 30.000 szervizem max 9.000,-Ft-ba került, és még az ablakmosó tart.is feltöltésre került. Nem márkaszervízben lett elvégezve!

Előzmény: stones (14389)
kukucs33 Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14390

Boszi

 

Szerintem a Clioval kevered, annak dönthető osztottan a hátsó üléstámlája. A Thalicsé (sajnos) sosem volt olyan.

 

kukucs33 (Phase I., 2001-es évjárat)

Előzmény: boszi70 (14371)
stones Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14389
mennyibe kerülnek kiskereskedésben a tháliás 30ekm-t kibíró Mobil 5W/... szintetikus olajok?
Előzmény: nádithalicska (14386)
stones Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14388

a risztók figyelik a feszültség esét is.

Egy (hosszabb) út után leálláskor az akkummulátorban akár (fél) óráig is eltarthat a kémiai "rendeződés" , ami fesz. csökkenéssel jár.

Előzmény: czoki (14384)
gabocsiga Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14387
Osztom a véleményed... mindent én viszek
Előzmény: nádithalicska (14386)
nádithalicska Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14386

haló Thalisok!

Én a helyedben vinném az olajat,meg olajszűrőt mert azzal is lenyúlnak.Nekem az ősszel 21.000 ft számláztak ki a sima mobil olajra.

Üdv:

       Nádi

gabocsiga Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14385
Nekem csak hátrafelé fogott, ha előre mentem észre se lehetett venni hogy levált a betét. Csak nem volt már garanciás....:(( Ez volt az egyetlen meghibásodás ami pénzbe került..
Előzmény: Törcsi (14367)
czoki Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14384

Nekem ugymond gyári riasztóm van az autóba, ennek ellenére,- vagy ezért,-

már nem egy esetben a garázsban parkolás közben is megszólalt. Kb. 1 éves kora után kezdte.

Egyszer visszavittem e miatt a szervízbe, ahol az érintkezők tisztításán kivül nem tudtak mit kezdeni a dologgal.

 Olyan zárt egység a riasztó, hogy "állítólag" nincs rajta állítási lehetőség.

 Az előző -Off Opelemben az utólag beépített riszatón tudtak

érzékenységet állítani On. Ennél nem. Lehet, hogy a Te riasztód is kezd

önállóskodni.

Előzmény: Zsolta dCi (14381)
KorI Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14383

hallo,

 

nekem is halkan cincog a utastér-ventillátor nagy hidegben. béna. de inkább nem kérem garanciális javítását, mert csak elrontják....

 

:)

 

 

Előzmény: Zsolta dCi (14381)
emecs Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14382

nekem sokáig volt opelom mindig egy szerelő szerelte amikor kereskedőt váltott mentem utána.mindig abbol a hordoból volta az olajom amit használtak csak nem szerviz árába került hanem harmadába.a szerelő is jól járt meg én is.beszélni kell velük ,hogy lehetne olcsobb olajhoz jutni,és ugy lesz feltüntetve a számlán "hozott olaj".ezres borravalót megért.

Előzmény: Laja73 (14377)
Zsolta dCi Creative Commons License 2005.03.10 0 0 14381

Sziaasztok :) üdv minden új

 

Régen írtam, már csak azért is mert no problem 20.000km

jó aprók vannak de csak ennyi kb:

-kicsit nyekereg/ciripel hidegben az utastér venti

-kicsit zörög a műszerfal bizonyos fordulatokon (gyanúsan a rádió lesz az) kicsit zavaró csak

 

eddig minden elismerésem az autónak :)

 

pedig gyilkolom rendesen minden nap szegényt :( kint parkolok, ráadásul panel előtt szal hideg is betesz neki 2-3 perc bemelegítés max utánna meg gyia :). 100-130 1/3 út autópálya 2/3 főút kibebujkálos fékezgetős egyszerre 4-5 autót előzős néha tök izgi, de gondolom ezt még meg fogja bosszulni szegényke nem erre való,sajnálom is nagyon :( de eddig szó élkül teljesít mindent! :)

 

hiába a lágy rugózás, egyszerűen be lehet fejezni még akár egy be-rántással is egy előzést 120-130 (persze megfelelő visszatartással a végén) (mondjuk mostanában már inkább nem megyek bele ilyen előzésekbe, főleg mióta téli gumi fent van:) jó-jó rázza a fenekét nagyobb sebességnél de kordában tartható, egyszer sikerült elbambulnom 0-áson, belső sávból 3-as sávváltásos (kanyarodóba ki) fékezős 100nál elég meleg volt :)) biztos anyázhattott az aki előtt keresztűlvágódtam de nem csúszott meg semmi pedig féken is eléggé álltam (enyhe csikorgás :)

 

aki sárvédőn gondolkodik: szerintem az ne vegyen gyárit tökéletesen elég a a*chanos univerzális 1600 ft volt tavaly 4db azon kicsi faragás, meg fúrás a MŰANYAG! sárvédőkőn, és teljesen korrekt NEM RÖVID! (pl mint gyári) sárvédőd van 10-ed áron

 

aki pedig alufelnin: inkább vegyen lemezfelnit :) magyar utakra alufelni elég gáz sajna :( a régi audinkon nagyon szét volt már ütve és horribilis árakért akarták javítani

 

helyre annyit hogy : 178cm/130kg :) kényelmes

 

Alpesi dízel start: én egyszer tankoltam teli vele a tankot nagy hidegben, kb miután elfogyott a fele utánna jött ki a fogafehérje, érezhetően finomabban és jobban megy (bnőm is megjegyezte) ha sok pénzem lenne csak ilyet használnák :D

 

amiért igazából írtam/olvastam: ma este panel előtt megszólalt a riasztó vágtattam le a kocsihoz, de mire odaértem addigra elhallgatott, körbejártam sehol semmi (macskalábnyom szokott néha rajta lenni) viszont a jobb hátsó ablkanál (ugye ketté van osztva) kicsit meg volt bontva vagy bomolva a gumi a választék tetjénél, vagy a menetszél kezdte ki, vagy valaki! Ezen filózok, valakinek szétjött már ott a gumi? de tényleg nem találtam rajta semmit, kamu riasztást pedig nem szokott csinálni kis ütésre pedig a riasztó csak csippan 3at figyelmeztetés képp, szal úgy még a macska se lehetett nagyon kiváltó

 

casco van, riasztó és váltózár is, de még mindig itt aggódok, nehogy valaki kinézte a drágaszágot magának :( aludni se tudok :) na jó most még lenézek 1x körbejárom aztán fexek :)

Törcsi Creative Commons License 2005.03.09 0 0 14380

Én még azt sem mondhatom ,h. hidegben tartottam, garázsban állt egész éjjel.

Befagyásról szó se lehet!

Előzmény: mzdude (14375)
Törcsi Creative Commons License 2005.03.09 0 0 14379

Sajna ez titok nem akarok senkit se kellemetlen helyzetbe hozni!

Szerintem mindenki egy kis odafigyeléssel meg tudja oldani. Valamint soha ne menj olyan szervízbe ahol nem lehetsz ott a szervizelés alatt, így még a szerelőt is noszogathatod (+1000) ,h. gyorsabban csinálja vagy nehogy 2-3 munkaórát írjanak rá a számládra.

Előzmény: Laja73 (14377)
Köny Creative Commons License 2005.03.09 0 0 14378

Sziasztok!

 

Eladó 4db Gradient típusú gyári Clio könnyűfém felni (15"),185/55R15 PremiumContact 82 H gumikkal (a gumik kb. 50% állapotúak).

A felnik csak jó időben voltak fent az autón, nagyon szépek és sérülésmentesek, kerékőrrel együtt, 2002-es évjáratúak. Thaliára is jók!

Írjatok ide, ha valakit érdekel, biztos megegyezünk!

 

Üdv.

 

Köny

Laja73 Creative Commons License 2005.03.09 0 0 14377
Szia!

Kötelező szervíz 30e Km, január : olaj, olajszűrő, légszűrő munkadíj 17e Ft

az olajat én "vittem" de az is benne van az árban

+ 1eFt borravaló az egyik srácnak.


Ez melyik szervízben volt?
Előzmény: Törcsi (14367)
kotipeti Creative Commons License 2005.03.09 0 0 14376

 

Üdv Mindenkinek!

 

Most regisztráltam magam, de már év eleje olvasom ezt a topicot. A Thalia clubba is regisztráltam már, sajnos szünetel a honlap frissítése. Első Thaliankat (ThaliaI 1,4 LOOK ) 2002 04. 02.-án vettük, amit most január 31-én akcióban 1,4 ThaliaIII Statusra cseréltük. A "régivel" 43000 km-t tettünk meg. Ez idő alatt az alábbi hibák fordultak elő: tompított fényszóró izzók 2X is kiégtek természetesen mind két oldalon, csomagtartózár nem záródott csak kulcssal: vezeték szakadás a szervíz szerint típushiba mivel rövid a csomagtartófedélből kijövő vezeték. Az új autóban most 1400 km van, de már melegen "ciripelő" hang hallható a motortérből a generáror környékéről. Lehet, hogy nem kellett volna cserélni, továbbra is meglettünk volna légkondi nélkül?      

mzdude Creative Commons License 2005.03.09 0 0 14375
Ez tényleg komolytalan. Nálam is, ha áll pár napot a hidegben, beragadnak a hátsó fékbetétek, vagy mik. Ilyenkor mindig jó nagy csattanással indulok el. Csak nehogy én is így járjak, mint te. Mert hogy biztosan jót tesz neki.

Természetesen a régi autómmal ilyen soha nem volt.

És akkor még vedd meg a "gyári" alkatrészt, mert az húdefasza. Aha.
Előzmény: Törcsi (14374)
Törcsi Creative Commons License 2005.03.09 0 0 14374
Az rendben is lenne ha elkopna de az azért nevetséges ,h. az egész leválik a fém hordozoról. Ettől még a régi skoda 120L-esem alkatrészei is strapabíróbbak voltak.
Előzmény: boszi70 (14370)
boszi70 Creative Commons License 2005.03.09 0 0 14373
Szóval akkor erősítenem kell memóriában :..((((
Előzmény: HGaabor (14372)
HGaabor Creative Commons License 2005.03.09 0 0 14372
A Thaliáknak sajnos sosem volt osztottan dönthető háttámlájuk. Az enyém 2001-es, és annak sincs, de nézzétek csak meg miért nem. A kasztni merevítése a tornyok között, ha most így jól emlékszem elég vaskos, és emmiatt nem érdemes két nyílást kialakítani. Vagy lehet, hogy nem ezért, de akkor meg azért, hogy olcsóbb legyen, azt slussz passz.
Előzmény: boszi70 (14371)
boszi70 Creative Commons License 2005.03.09 0 0 14371
Most komolyan! Én emlékszem úgy, hogy a régebbi szériák 2/3+1/3-ban voltak dönthetők, vagy már öregszem, és a memóriámmal kezd baj lenni. 2003-as, és előttiek jellentkezzetek!
Előzmény: tocsesz (14369)
boszi70 Creative Commons License 2005.03.09 0 0 14370

"Hibásak az alkatrészek de ezt csak csendesen."

 

Szerintem ezt már sokan felvetteték, vannak akiknek -köztük én is- már voltak ilyen jellegű tapasztalatai is. Nekem nem akarták kicserélni garanciába, mivel kopóalkatrésznek minősítették. Nagyon kedvesen közölték, hogy x összegért megrendelik.

 

"3 milla alatt nem lehet jó és megbízhaó autót venni, legalábbis szerintem"

 

Hidd el egy autó megbízhatósága nincs egyenes arányban az árával. Én tudok 26 milliós toyotáról, ami használhatatlan lett féléves korára.

 

Ami azért aggasztó, hogy ha ennyi gond van ezekkel a fékpofákkal miért nem ismerik el gyártási hibának, és kérnek visszahívást?

 

Egyébként üdv a csapatban!

Előzmény: Törcsi (14367)
tocsesz Creative Commons License 2005.03.09 0 0 14369

Szia Boszi!

 

Sajnos valóban csak egyben dönthető a hátsó ülés támlája. A múltkor döbbentem rá erre Én is, mikor egy pár db hosszú lécet akartam elvinni. Gondoltam, ha lehajtom az egyik felét,  akkor még a másik oldalra a gyermek is befér. Hát ez nem így lett.

:o( Addig a pillanatig Én is meg mertem volna rá esküldi, hogy 2/3-1/3 arányban osztva dönthető.

 

Persze a gyermek jött és a léceket hagytam ott. :o)

 

tocsesz

Előzmény: boszi70 (14365)
boszi70 Creative Commons License 2005.03.09 0 0 14368

- ules hattamla fixalasa (hatha vegre valakinek sikerul)

Na ha megcsinálják esküszöm, hogy utazok 400 km-t, mert az enyémet nem tudták megcsinálni, és miután láttam, hogy sokunknak ilyen én is beletörödtem.

- kormany ferde kb. 4-5 fokkal

Mielőtt nekilátnának kérdezzd meg, hogy megcsinálják-e garanciában nehogy a számlázáskor lepődj meg, mert nekem ráfogták, hogy kátyúztam és attól állítodott el (van vmi igazsága!), de 12,500 ft-ért megcsinálják. Egy profi futóműves 4,000-ért megcsinálta. Azóta O.K!

Előzmény: Garfield007 (14356)
Törcsi Creative Commons License 2005.03.09 0 0 14367

Hi !

Én csak 20 perce regisztráltam és szeretném megosztani veletek a tegnapi "élményemet".

Már 1,5 éve vagyok Thalia tulajdonos és tegnap reggel a kishölgy beadta az unalmast. Besatuzott a bal hátsó fékem. Az volt a szerencsém , hogy tolattam és nem 100-nál történt forgalomban. Asistance felhív , 45perc és ott volt a sárga angyal

és trailerre tették. Szervízben már mondták is, levált a ferrodol a pofákról (ragasztott), már volt itt 1 Clio pár hónapja. Hibásak az alkatrészek de ezt csak csendesen.

Természetesen a hátsó fékeket kicserélték garanciába soron kívül, ja és a dobokat is felszabályozták.

Szóval nekem jól jött az asistance mert így az angyal kb 6000 a trailer 20-30000 Ft-ba került volna.

Sajna most csappant 1 kicsit a bizodalmam az új autók legendájába és a Renaultba, 3 milla alatt nem lehet jó és megbízhaó autót venni, legalábbis szerintem. Nos az asistance 1 évben 1 munkaórányi lóvé kifizetése (kb 5-6eFt) az én esetemben alaposan megtérült.

 

Kötelező szervíz 30e Km, január : olaj, olajszűrő, légszűrő munkadíj 17e Ft

                                          az olajat én "vittem" de az is benne van az árban

                                          + 1eFt borravaló az egyik srácnak.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!