Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BmS1 Creative Commons License 2017.06.07 0 0 154446

De legalább gyönyörűűűű :-DDDD

Előzmény: MrTinkertrain (154445)
MrTinkertrain Creative Commons License 2017.06.07 0 0 154445

Ismétlem magam: itt mindenki perverz. Ez az lhs mint szaladgálós, hát...legfeljebb San Franciscóban.

:)

Előzmény: baal (154438)
h i r d e t é s
MrTinkertrain Creative Commons License 2017.06.07 0 0 154444

Phedra ... te tényleg perverz vagy.:)

Kizárólag a kihalófélben lévő márkák érdekelnek? A következő autód egy Mitsubishi lesz?

Előzmény: MortalWombat (154442)
poszti3 Creative Commons License 2017.06.07 0 0 154443

5 sebességes

Előzmény: combi27 (154440)
MortalWombat Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154442

Kedves MrT!

 

Igazán nincs mit! Nincs bennem feszkó sem, DE MOST KIMEGYEK AZ OFF KOCSIMHOZ, ÉS EGY PILLE SZÉKKEL ÁTRENDEZEM A KASZTNIT!  (levezetés képpen)

 

És most itt mindenki előtt vezesd le, hogy miért hülyéztél le akkor, amikor beneveztem a Phedra-val a driftversenyre!

Most legyen nagy a szád!

:)

 

Üdv:MW

Előzmény: MrTinkertrain (154429)
anonym19 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154441

Ventilátorom meggyógyult. Kiszedtem ma azt is a helyéről és meg volt szorulva. WD40-nel megfújtam járattam vele és jó. Jelenleg ismét hangtalan, remélem az is marad és hogy a WD-t jobban fogja szeretni mint a multispray-t. 

Előzmény: anonym19 (154416)
combi27 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154440

4 vagy 5 sebességes automata?

Előzmény: poszti3 (154439)
poszti3 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154439

Sziasztok

 

Egy ismerősömnek van egy a Saab 9-5 automata váltós autója, le szeretné benne cserélni a váltó olajat, de nem tudja hogy hogy kell. Nem tudna valaki egy leírást feltenni ide vagy valamit. 

Nekem szólt, hogy neten keressek már neki leírást róla, de nem találok semmit.

 

Előre is köszönöm.

baal Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154438

az árnyékban:-)

Előzmény: KawaBazsy (154437)
KawaBazsy Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154437

LHS-re nem emlékszem, biztos hátul áltál. :-)

HDR képet is csináltam.

 

Előzmény: baal (154435)
BmS1 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154436

Azérmonnyuk a Focus és a V50 nem ugyanaz, hiába közös a padlólemez.

 

Ülj be egy V50 2,5T fullos R-Designbe, nézz alapoan körül, aztán szállj át egy Focusba. A különbség cseppet sem kicsi.

(Elképedtem, egy Ford Focus ST-ben egy nagyon ütős kék bőr sportülés fogadott, és 50kg szemét, kopogós igénytelen műanyag. Kemény motor, jó futómű és valami eszetlen igénytelenség. Vegye, aki erre vágyik ... )

Előzmény: KawaBazsy (154433)
baal Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154435

mer nem figyelsz:-)

vettem egy  lhs-t napira:-)

szép fekete, és nagy

Előzmény: KawaBazsy (154430)
korzo Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154434

Meg csúnya műanyagtömb a műszerfala (c:

Előzmény: KawaBazsy (154433)
KawaBazsy Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154433

Az nem jó, mer kicsi, meg Focusként olcsóbb, meg túl sokat eszik, meg nem elég szép. :-)

Előzmény: korzo (154432)
korzo Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154432

Volvo V50 2.4i

Előzmény: KawaBazsy (154431)
KawaBazsy Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154431

Hogy te milyen dög vagy.. pedig úúgy kibeszélnénk.. :-)

Előzmény: MrTinkertrain (154429)
KawaBazsy Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154430

Há má' milyen tepsi, mér nem szóltál? :-)

A zasszony sokat járt gyerekkorában ide, az új csárdába is. De azóta kicserélődött a személyzet, csak egyvalakit ismert..

Előzmény: baal (154427)
MrTinkertrain Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154429

Kedves MW,

 

Dícsérő szavaid öröm hallgatni, sajnso kis feszkót érzek belőle, ezért is nem nagyon fárasztok senkit itt a dolgaimmal.  BmS-sel megbeszéltük, köszönöm neki.

 

Üdv

Előzmény: MortalWombat (154415)
anonym19 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154428

Egy napot simán el lehet tölteni a művelettel. Én beszoptam, 2x kellett szétszednem, pont a kipufogó rögzítő bilincse miatt. Itt mértem tényleg össze a két bilincset és 2mm eltérés volt, ami pont elég volt ahhoz hogy ne lehessen rendesen összehúzni a két elemet, valamint a csavarnak szánt hely is nagyobb volt mint a gyárin, így az is elbírt fordulni. A geo kitakarítását nekem is meg kellett volna lépnem, mert az autó erejéből viszonyítva valószínűleg megakadt valahol, de a következő megbontásnál elküldöm próbapadra. Egy hibát is összeszedtem közben, mert elfelejtettem visszadugni a légtömeg mérő kábelét az első indításnál. 

 

Egyébként visszatérve még a tőcsavarokra. Nekem a kifújás jelentette leginkább a problémát. Aminek az oka, hogy valaki egy 6 lapfejű csavart helyezett a tőcsavar helyére. Szétszedés után, mikor raktam be az új tőcsavart akkor feltűnt hogy elég hamar kezd megszorulni. 4 menet kinti s maradt, valószínűleg beletört még korábban és a 6 lapfejűvel próbálták kompenzálni, kisebb nagyobb sikerrel. 

Előzmény: Harcikocka (154424)
baal Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154427

mi is ott voltunk a tepsivel:-)

de rutinosan foglaltattunk asztalt a régi tanyacsárdában és átmentünk ebédelni

valami 9 kilométer, és volt választék, jót is ettünk

Előzmény: KawaBazsy (154421)
KawaBazsy Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154426

Az új, ahol a rendezvény volt, Lajosmizse előtt (Pest felől) található, s kell egy ideig menni földúton, h odaérj. A régi az a város után van, mindjárt az 5-ös mellett.

Előzmény: BmS1 (154425)
BmS1 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 154425

Vsz. én is a "másikra" gondolok. Baromi nagy parkoló előtte....

Előzmény: KawaBazsy (154423)
Harcikocka Creative Commons License 2017.06.05 0 0 154424

Köszönöm szépen a részletes leírást, sajnos a megelelő körülmények híján azthiszem így marad 1 darabig.. :D szerencsére még meg-meg indul a turbó, ha úgy gondolja.. :)

Előzmény: anonym19 (154417)
KawaBazsy Creative Commons License 2017.06.05 0 0 154423

Kajáltunk is, de többet nem fogunk. Rohadt sokat vártunk, az én második fogásom konkrétan elfelejtették.. A régi tanyacsárda a város másik végén teljesen más, abban még nem csalódtunk. Anyós ott dolgozott sokáig, meg após is csinált nekik rengeteg lakatos munkát, úgyhogy ha oda megyünk, mindig kijön a fél személyzet üdvözölni őket, meg kapunk vastag kedvezményt. :-)

Előzmény: BmS1 (154422)
BmS1 Creative Commons License 2017.06.05 0 0 154422

Ha nem csak nézelődtél, kaja is ott volt, az szuper.

Nem olcsó, de nagyon jó hely :-D

Előzmény: KawaBazsy (154421)
KawaBazsy Creative Commons License 2017.06.05 0 0 154421

Itt Lajosmizse mellett a Tanyacsárdában volt Cadillac ill. Usa autó találkozó. 

 

https://www.programturizmus.hu/ajanlat-cadillac-ranch.html

 

Előzmény: Prien47 (154419)
anonym19 Creative Commons License 2017.06.05 0 0 154420

Igazából én ezért gondoltam a motorolajra is, hogy ha már leszedi a turbót, megörvendeztetni egy friss töltettel. 

 

(Bepötyögés... egy párszor falhoz küldtem volna a jó almás tabletet :D )

Előzmény: BmS1 (154418)
Prien47 Creative Commons License 2017.06.05 0 0 154419

1. ez hol a 'csába volt? és 2. a gyerekem miért nem vitt el oda? :(

Előzmény: KawaBazsy (154412)
BmS1 Creative Commons License 2017.06.05 0 0 154418

Részletes "step by step" leírás, jó hogy vetted a fáradságot bepötyögtetni.

 

Nem minden szösszenetét értem, pl. miért kell (kellene) a motorolajat leengedni? Biztosan megvan a magyarázata, majd elmondod.

üdv.

Előzmény: anonym19 (154417)
anonym19 Creative Commons License 2017.06.04 0 0 154417

Mentálisan készülj fel kellő türelemmel. 

 

Először is szerezz be egy turbó tömítés keszletet (gyári minőségűt), valamint motorolajat és szűrőket illetve fagyállót és desztillált vizet. Aknád vagy csápos emelőd legyen különben buktad a mutatványt. Legyen vízcső bilincs fogód máskülönben álmatlan éjszakáid lesznek a bilincsek miatt. Ha van baráti társaság akkor az ital minőség és mennyiségéről ne felejtkezz meg mert szükség lesz rá. :D 

Amit még ajánlok ha nincs kéznél: menetrögzítő és victor reinz (reinzoil) tömitő paszta jah és lehetőleg legyenek vékony kezeid, mert szűkebb lesz a hely mint a vagina szűzhártyával. XD

A munkafolyamatról:

Alsó takaró burkolat eltávolít, felső dísz burkolat szintén. Légszűrőházat szintén a légtömeg mérővel. Olajat leengedni, hűtővizet szintén egy alacsony pontnál. (Utóbbira nem véltem külön leeresztőt felfedezni) Nagyjából eddig egyszerű. 

Felül a fém vízcsőben csatlakozó gumi vízcsöveket oldani és lehúzni róla, hogy később se legyenek útba ajánlom a gumicsőnek másik végét oldani és lehúzni. Van egy műanyag cső is az egyik gumicső és a kiegyenlítő tartály között. Ezt is el kell távolítani. Két helyen van rőgzítve, termosztátnál és a fém csövön. A termosztát felett lesz még a folytószelepre csatlakozó turbó gumicsöve, ezt is ki kell szedni. A turbóról kozvetlen a levegő kilépési oldalán van egy gumi 90 fokos cső ami egy fém idomhoz csatlakozik amin szintén egy gumi idom van. Ezeket eltávolítani. A turbó szívócsövéről a kartercsövet eltávolítani. Ezután oldani a nívópálca felső rögzítését ami a fém vízcsőhöz van rögzítév. A turbószívócsövet alulról lazítani. Majd felüről lerángatni. Ez a lépés szintén kínlódás mert elég nehezen jön le a turbóról ott ugyanis egy gumi gyűrűn van rajta. Visszatenni is mókás lesz. Ha ez meg van akkor a fém vízcsőről a már kiszedett légtömegmérő helye alatt fogsz találni egy gumicső csatlakozást. Ennek bilincsét old és húzd le a csövet. A vezérműház felső műanyag borítását lazítsd meg annyira hogy az kibuszozunk csavarokat szed ki a 6lap fejűből pedig csak az egyiket tudod kiszedni a másikat annyira ameddig nem éri el motortartó bakot. Szemből az első (alsó) imbusz csavar rögzíti a fém vízcsővet a vezérműház oldalon. Erre visszarakásnál figyelj mert a vízcső ezen rögzítési pontja a bakelit mögött lesz a vezérműházon belül. A vízcsövet még két imbusz csavar fogja rögzíteni szemből állva a jobb kezed felől lesz a felső és a bal kezed felől az alső bent a vízcső alatt. Ha ezeket kiszedted a fémcső eltávolítható. A kipufogó hővédő burkolatát három anya rögzíti. Ha ezeket leszedted akkor felül még két csavar rögzíti a csonkhoz. A csavarok eltávolítása után megfelő türelemmel és kézügyességgel felfelé kihúzva tudod koszedni. Nagyon szopás de ha a klímát nem akarod szétbarmolni akkor ezzel számolni kell. Ha ez meg van, alulról a váltóról engedd le a kipufogót illetve a katalizátorról de mielőtt ezt megteszed valamivel támaszd meg hogy ne lógjon a saját súlyán, különben leszakadhat a flexibilis résznél (szerintem) .  A katalizátorból a szondát vedd ki és rakd félre hogy ne sérüljön, valamint fent van a másik vége onnan ha lehúzod akkor teljesen félre tudod tenni, illetve van ott még egy vákumcső  azt elfelejtettem írni hogy húzd le ílletve a vákum pumpáról is és akkor azt is félre tudod tenni anélkül hogy sérülne.  A katalizátor rögzítő bilincsét old majd szedd ki belőle a csavart és feszegesd le a bilincset, de úgy hogy vissza tudd majd rakni. Nekem a tapasztalat hogy az új bilincs hiába egyforma még sem egyforma. Minimális eltérés van és nem lehet összehúzmi majd vele. A katalizátor félre rakás a után már csak a csonk maradt hátra. Ez 8 db hatlap fejű anya rögzíti, azt hiszem 12-es kulcs fogja. A csavarokkal vigyázz mert némelyik tőcsavarral együtt jön ki ami viszont képes beletörni. A turbó tömítés készletben vannak újak így tudod pótolni mindegyiket ha szükséges. A turbóról az olajcsöveket távolítsd el majd ha minden igaz azt is nehezen ki tudod játszani felfelé. Én nem szedtem ki, de szerintem kifér felülről. A tisztítás után mehet az összeszerelés . Jó szórakozást hozzá. 

 

A menetrögzítőt a tőcsavarokhoz a tömítő pasztát pedig a fém vízcső tőmétése helyett használd. Ahogy láttam nagy alkatrész kereskedésnél nem lehet külön kapni a vízcső tömítését csak Hf tömítés készletben. Az egr csövet a vízhűtés előtt ajánlom bontani mert az öntvényből a helyén szerintem nincs hely szét bontani valamint eléggé össze tud rohadni.

 

Ha nincs otthon hozzá megfelelő eszközeid ne állj neki, mert nem várt szopórollere kerülhetsz.

 

üdv

Előzmény: Harcikocka (154414)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!