Van egy Ford Fiesta 2009-es autóm ami sajnos a csomagtérnél beázik amikor nagy esőzések vannak. Jobb oldalt hátúl szétszedtem a kárpit alatt de sajnos nem tudok rájönni hogy hol ázhat be. Szerencsere nem nagyon de éppen elég,hogy bosszantson. Ti tapasztaltatok ilyen problémát?
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy van egy Ford Fiesta-m (2004 1.4 TDCI), amivel van egy elég nagy gondom.
Hideg motornál pár perc után megjelenik a műszerfalon az "EAC FAIL" hiba és villog minden is, amig le nem állítom és újra be nem indítom. Addig tudom használni csak 2000-es fordulat főlé nem tudom pörgetni, illetve rángatás is szokott lenni ha gyorsulok...
Gázolajszűrő csere nem segített, EGR szelepet kitisztítottam eddig semmi, még ötletem sincs, hogy mi lehet.
nekem láncos fiestám van, az húzós. amit naprakészen tudok pénteki infó, pesten gates szíjjal skoda octavia 1.6 td 2014-es teljes vezérlés +vízpumpa csere munkadíjjal 123 000 ft bruttó volt havernak
a vezérlést is, az olajcserét is, és a garanciát is a gyár 2 értéken adja meg. vagyis pl 100 000 km vagy 5 év, 15 000 km vagy 1 év, vagy 3 év vagy 100 000 km. amelyik korlátot előbb éri el a jármű, azt kell kötelezőnek telkinteni.
és a legtrükkösebb, amit képtelen még szerelők nagy része is értelmezni-> élettartamra töltötték fel, nem kell cserélni.
ugye a szavak miatt el sem kezdik a mondatot értelmezni, hiszen ott van, hogy élettartam és nem kell.
és ez így igaz is, csak van egy bibi. a gyár által elvárt élettartam az adott garanciás idő 150%-a. vagyis 5 évig vagy 150 000 km-ig nem kell olajat cserélni a váltóban, hiszen a tervezett élettartam alatt nem kell. ott már persze bármelyik nap megállhat, hiszen lefutotta a tervezett terhelést. innentől döntsd el te, hogy kell-e olajat vagy vezérlést cserélni a kocsidon.
Sziasztok, van egy 2004-es FXJA motorkódos, durashiftes Fiestám. Mindössze 40e km van benne. Vezerműszíj csere ajánlott lenne? Ugye a gyár 160e km-t ír elő. Mennyibe kerül egy ilyen mutatvány manapság?
A másik, hogy a durashift váltóban kell/ajánlott valamikor olajat cserélni?
hát szerintem a brembo átlag tárcsái elég hitvány minőségűek (nem azokról beszélek, amit 4-6 dugattyús féknyergű fékrendszerhez árulnak, illetve a versenytárcsákról) de ez csak az én véleményem/tapasztalatom!
nekem ami bevált és jó ár/érték arány volt, az a pagid, de az sem filléres.
Féktárcsából/fékbetétből vagy a gyári Ford vagy a Ferodo ami a Ford egyik beszállítója vagy a Brembo. Mindkettő prémium minőség, én nem adnál ennél alább.
Érdeklődésképpen, hátha van ötlet. Van egy Ford Fiesta Mk6 1,3-as 71 lóerős benzinmotorral, 2005-ös. Nagyon kis gázadásra elkezd kattogó hang jönni a motortérből így folyamatosan sűrűn. Akinek van ilyenje, az tapasztalt már ilyet? Ha igen, mi lehet?
Nyilván viszem szerelőhöz. De ha van info arról, hogy apróság vagy éppen komoly gond előjele, akkor annak függvényében intézem.
nem rossz az az autó, és ugye a félmondat a nagy kérdés, tehát vagy átmegy műszakin, vagy nem. esetleg papírozni kell az átalakítást, az is plussz pénz.
szóval beszéld le a gyereket, ha tudod :) nekem csak a tárcsaméret változott elöl-hátul, és az került kb 100 000 ft-ba. és nem kellett sem féknyereg, sem új agy se semmi. és ez csak anyagár volt, én cseréltem le.
Gondoltam én is, hogy húzós lehet a költsége meg aztán (szerintem) nem is nagyon lenne érdemes. De a fiam kapta az autót és Ő találta ki, de ezek fényében majd szépen lebeszélem. Tanuló autónak pár évig jó lesz Neki ez a Fiesta, ami egyébként nagyon egyben van, aztán majd úgy is lesz egy komolyabb autója.
hát nézd, az autód súlya és menetteljesítménye nem indokolja a hátsó tárcsaféket, azon kívül, hogy nézegetheted, neked esetleg porcosodik rá, semmi értelme cserélni. de ha nagyon akarod, akkor van rá mód. kell két hátső komplett kerékagy, tárcsafékestől, féknyergestől .(plusz a fordtól vehetsz tárcsavédő lemezt is, mert a bontott tuti porrá van rohadva, el van hajolva.) ezt 4 csavar tartja a hátsó hídon. az ST 150-en ilyen a gyári agy. ha ezt szeretnél venni, akkor sok sikert (drágább, mint az arany, itthon bontóban aligha találni), vagy irány mázli esetén ausztria, de inkább németország, esetleg anglia. (esetleg ebay, de a posta ilyen súly esetén brutál drága.) ott bontanak ilyesmit. aztán szakembert is meg kell kérdezni, mert a kézikfékkötél is különbözhet, illetve a főfékhenger is lehet, hogy más. ezután ez már gyerekjáték. viszont szerény véleményem szerint a hátsó 253 mm-es tárcsafék nem fog semmit hozzáadni a fékhatáshoz, inkább mérd meg az első tárcsád átmérőjét, ha 258 mm-es akkor az st150 278 mm-es vagy a focus st170 300 mm-es első fékszettjével jobban jársz, az tényleg változást okoz. viszont a bontott cucchoz új tárcsák és betétek, valamint általában munkahenger felújító szett is kell. és akkor még nem szóltam a műszakiról, mennyire szőröznének vele............ és a végén tényleg kérdés marad, mennyit jársz 160 felett, ahol tényleg előjönne a tárcsák előnye. nem akarlak lebeszélni, de ilyen idős autónál ez ablakon kidobott pénz szerintem. persze, ha ez az álmod, és szívesen rádobsz 150 000 ft körül, akkor hajrá :)
A légzsák lámpa nálam is hol égett hol nem. Az okosok véleménye az volt, hogy az anyós ülés alatt a kábelek vannak kicsit szétcsúszva, kontakt hiba. Érdekes módon az utóbbi hónapokban magától meggyógyult, a légzsák jelzés eltűnt...
Csupán a segítségeteket szeretném kérni, abban hogy Ford Fiesta vásárlása van kilátásban :-)
Az évjárat 2003 és 2005 közötti lenne.
Melyik fajta motorral járnék legjobban, az autóba havi szinten kb 2000 km menne bele, vegyen országúton, városban, pályán. Egyébként ezekbnen az 1,4 TDCI-ben van már kettős tömegű, vagy változó?
Illetve mire kell figyelni leginkább ennél a típusnál vásárlás előtt?
Sok mindentől.. Eldurrant már, mókolták, vagy egyik sem. A feleségemé soha nem volt törve, én hoztam el a szalonból, mégis ha napon áll akkor világít a légzsákjelző. A Takata botrány óta én már semmin sem csodálkozom.
Szerintetek 2002-es Fiesta típusnál ha kigyullad a légzsák lámpa az mitől lehet? A kinézett autónál ez a hiba és nem tudom ez költségileg mennyi lenne ha javíttatni szeretnénk a megvásárlást követően.