Én egyeztem meg elsőként a roncsra 350000ftal.Közben Antal Gáborral is egyezkedett az eladó. De Arnold Úr ment és ráigért még egy egy kilót. Ha jó fiu leszel nála akkor esetleg lesz eséjed számára egy kis trolis kincsre. Álitólag vett még egy egy IK60-ast. Kettőböl csinál egyet. Ha akarsz Trolit akkor ne habozz, mert szuzuki lesz belőle. Ne busulj van már egy ZIU-9-esem, ha lejösz Polgárra bármikor viszlek egy kört.
Szeretnék érdeklődni nálatok egy Zalában meglelt Ik60-as kocsiról ami kék színben pompázott, és a fotok alapján IK60T volt.
Szeretnék többet tudni róla.
Legutobb itt a fórumon láttam képet róla, hogy a vaterán eladó, de az infórmációm szerint egy busz gyűjtő vásárolta meg (elölünk), és most is elhappolt egy trolit szintén IK60-ast.
Tudom, hogy a gyorsabb viheti meg a gazdagabb de hát az troli volt és tele sok számára értéktelen alkatrésszel és félő hogy a kukában végzi. Feltéve ha nem trolit csinál belöle amit erösen kétlek.
Ha esetleg lenne valakinek némi hasznos infórmációja azt kérném ossza meg velem.
Az utolsó hír az volt, hogy ők felújítják maguknak, cserében évi öt alkalommal megkapja a BKV, rendezvények nosztalgia céljából! De ehhez kapcsolódva olyat is lehetett hallani, hogy megkapnánk a 40-es kocsit??
Örülök, hogy ezeket a modelleket tetted be példának, ezek valódi profi modellek, elismerésre méltóak!
Abban nem feltétlenül értek egyet, hogy ami szép az drága is.
Szerintem kreatívan kell hozzáállni a feladathoz, nagyon egyszerű anyagokból, nagyon szép dolgokat lehet csinálni.
És annál jobb a dolog, minél ötletesebb. Szerintem gány még egy 1/87-es modell estében is az, ha a karosszéria elemek, ahelyett, hogy szép fényesek lennének, mattak, ráadásul rücskösek, sok modellnél látom, hogy a tengelytávokat sem sikerült belőni arányosan, pedig egy egyszerű jellegrajz már elárulja a legfőbb méreteket. Az ablakoknál az ablaksín néhol olyan nagy, ha az a valóságban is akkora lenne, házat lehetne vele bontani. A rádiuszokról ne is beszéljünk, hirtelen nem is tudnék olyan boltban kapható Ikarus modellt mondani ahol ez rendben lenne az egész modellen.
Egyébként a Vektoron kívül léteznek még a DOKA modellek, amik talán még kisebb szériában készülnek. Kidolgozásban szerintem ezek állnak az élen, például itt egy a tanzániai 261-esről mintázott darab. Elég precíz, jól is néz ki, de még ebben is bőven akadnak pontatlanságok (nincs a megnövelt hátsó terepszög, korhűtlen fekete díszlécek, stb.) Ami viszont tetszik hogy egyedül ezeknél a modelleknél van valósághűen megcsinálva a gumiágya az ablakoknak. Szeritnem a probléma alapvetően abból következik hogy ezek kisszériában készülnek és nem idehaza, így a kidolgozástól függetlenül már magas árról indulnak. Pedig ugyanilyen minőségben, pontosabb kivitelezéssel és nagyobb szériában lehetne ezeket gyártani itthon, kereslet lenne rá. Talán a gyakorlati megvalósítása ennek jóval bonyolultabb.