Mennyiért fogod piacra dobni, ha nem vagyok windisgrach? El leht adni egy 2005-ös autót 200.000 km-errel? Vagy csak megalázóan olcsón? (Én olyan 4,3-4,5-re gondolok) Gondolom Te tapasztaltabb vagy ebben a témában és nem vetted drágán.
Én kintről hoztam az autómat eladásra, de mivel nagyon tetszik ezért használom még egy pár hónapot.
3 hete hoztam a Peugeot-ot 189e km (2005.04-es évjárat) volt benne, most tartok 198e-nél és lekopogom semmi, de semmi hiba nem volt vele. Alvázszám alapján le lett informálva az autó, mondhatni elenyésző alkatrész lett rajta cserélve.
90ezer-nél cseréltek féktárcsákat, FAP szűrőt, 180ezernél generátort, ezek voltak a nagyobb dolgai az autónak. De a tárcsái nincsenek elkopva a betétek is közepes állapotúak, a futóműve tökéletes, computer szerint a FAP szűrőnek még 88ezer km-re van vissza.
Alkatrész ellátása nem a legjobb, mert kevés van itthon ebből a szériából.
Pollenszűrő megegyezik a régiekével, Légszűrőt csak gyáriba tudtam venni, de nem egy vészes összeg, Olajszűrő kapható Bárdi,Unix,Lángnál is (nekem adta el magyarországon a Bárdi az első ilyen olajszűrőt :).
Nem volt jól beállítva az új fényképezőm így az előző képek elég zizisek lettek, rakok párat föl és a belsejéről is, hogy meg tudjatok hökkenni egy ennyit futott autó tud, úgy kinézni mint egy 100ezer km-es.
Egyetlen egy elem volt cserélve az autón, de ezt is csak festékvastagságmérővel szúrtuk ki. Látszik csak valami kis nyomodás lehetett, mert tényleg minden gyári.
Mikor én behoztam tiszteletreméltóan egy olaj, légszűrő és pollenszűrő cserét megejtettem. Igaz Márciusban volt utoljára a 180e szervizén az autó.
Kb. ez a története az autómnak.
Nézzétek el, hogy kívül és belül se takarítás után lett fotózva.
ellentétben a németekkel akiknél pusztán használati tárgy és épp ezért nem ragaszkodnak úgy egy típushoz, márkához
Álmomban múltkor Németföldön jártam és nagy bámulatomra a sok sörivó, kolbászzabáló bajor koma mind-mind Peugeotból meg Lanciából ugrott be a csehóba.
Aztán persze felébredtem
Üdv az újaknak! El vagyok képedve hogy milyen alacsonyan van az autónk ára. Ennyiért nincs szivem eladni. Akárhogy osztok szorzok évi egymillióba van egy ilyen autó értékvesztéssel stb. Engem nem is érdekel már a fogyasztás mert elenyésző összeg emellett. Amikor megvettük ezt az autót elvileg tudtuk hogy ez egy kötséges "hobbi". Sokaknak csak egy használati tárgy, de legtöbbünknek egy álom megvalósulása. Minap hallottam a rádióban egy kutatás eredményét miszerint Mo-n nagyon erős érzelmi alapon veszünk autót ellentétben a németekkel akiknél pusztán használati tárgy és épp ezért nem ragaszkodnak úgy egy tipushoz, márkához mint mi.
Martinus, én is néztem egy ilyen 2.7 -est,de nem mertem megvenni, félve a hibáktól. Nagyjából ugynennyiért megtudtam volna venni mint az A6-ot egy navi nélküli fullos 607-est, 70.000 km-errel ami sérülve volt. Nem mondom, hogy nem dillemáztam,de szerintem az audi jobban fogja tartani az értékét és reménykedem olcsóbb lesz fentartani, mint a 2.7-es V6-ost. ezért is döntöttem az elöbbi mellett.
Te mennyit mentél már vele? Problémák voltak? Őszintén én már (egy tévesen, mint utóbb kiderült) cseréltem egy turbót és egy eiger szelepet. eddig ez kb 220.000 ft.
Nem egy fényes kezdés...az első 3.000 km-erre nézve.:-(
Ja még érdekesség képpen a 120.000 km-es szervízre 270.000 ft-ot mondott a prsch. hung. Kemény!
de szerencsére sokan foglalkoznak német alkatrész behozatallal, így az anyag meglesz 105.000-ből munkadíjra a prsche-sok csak nem kérnek 60-70.000 ft-nál többet....így is 160-170 e ft lesz a nagy szervíz. A 607-es meg lett volna olyan max 130.000.-
A hengerfej (250 e.ft), az eiger szelep (40 e, ft na ez már megvolt!), és állítőlag a lendkerék (150-200 e ft) ezekről tudok. Van még? most van been 110.00 km, szóval még odébb van a 200.000 km.
Az a baj, hogy ezek a mai diesel autók nyelik a pénzt, nem olyanok mint a régi adagolósak, szerinted melyik mostanival érdemes megvárni a 200.000-et? szerintem egyikkel sem, ez van.
A futőmű keményebb, vitathatatlanul, viszont az autó stabilabb is, nem dobálja a seggét rossz utakon, vasútiátkelőkön, mint a 607-es.
A moci 2.0 PDTDI 140 LE és nagyjából hasonló menetdinamikailag mint egy alap 2.2 HDI 136 LE. Kicsit hangosabb és 1.000 km-erenként 1 dl olajat eszik, míg a peug semmit. 6 sbességes , de rövidebb fokozatok ami egyenlőre nem annyira tetszik.
A fogyija 5,8-6,5 között viszont jónak mondható. És nem részecskeszűrős :-)
Más: Lenne kedvetek egy 605 találkozóhoz? Augusztus 10-én lesz a velencei tónál. Én mindíg megyek ugyanis van a családban egy gyönyörű 605, én pedig már tiszteletbeli tag lettem:)) Ha valakit érdekel akkor itt van egy kis infó róla: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=80962907&t=9119081
A mázlista. Gyönyörű a verda! A felnik brutálisan jól néznek ki!!! Mit meg nem adnék egy ilyenért! Adnám a "kis" 2.2 hdi-met meg egy kis pénzt... Ha nő lennék még a testemet is. :)
Egyelőre sajnos nem tudom, mi lehet, csak gyűjtöm az ötleteket. Amit eddig több helyen is próbáltak vele, az nem jött be. Rákérdezek a szervízben arra, amit írtál, hátha... Mindenesetre kösz a segítséget!
Nekem volt hasonló jelenség. Azt mondták hogy a szelepvezérlővel van valami. Ez a hang csak 2-3 percig volt hallható hidegen. Kicserélték azt az automatikus szelepállítót (nem ez a pontos neve, de sajnos már nem emlékszem hogy mi volt az), azóta tökéletes. Neked is hasonló a dolog, vagy teljesen más?
Sziasztok! A 3.0V6-os tulajok közül találkozott már valaki tompa kereplésszerű hanggal a motor felől, amire a szerelők rögtön rávágják, hogy a hidrotőkével van gond, aztán kiderül, hogy mégsem? Egy jó ideje csinálja már az autóm, de eddig senki nem tudta kideríteni az okot. Más gondja nincs amúgy, 220.000 km ellenére :)
Én Hatvan közelében vagyok és néha pesten. Ha erre jössz az M3ason akkor szólj előtte, megnézném élőbe is a kocsit. Ja és ha kell akkor el tudlak látni navi lemezekkel (szoftver + térkép).
Üdv a 607 táborban. A navi lemezeket (ha nagy színes kijelzősöd van) Properustól lehet szerintem még mindig kérni, ugyanis ő feltöltötte a 2008-as 9 lemezből álló csomagot egy oldalra, de oda kell az ő által küldött meghívó.
Nem vagyok benne otthon, majd az okosabbak biztos megmondják az összes navis 607-eshez jó e. Az én 2005-ös autómhoz szereztem egy európa packot (2008) software cd-vel együtt. Szépen működik is és eddig a legkisebb faluval se volt gondom rajta volt minden.
Sziasztok!A minap elkápráztattam én is magam egy 607 2,2-el(2001.08).Örülök,hogy nagyjából mindenki meg van elégedve a saját szekerével!Segítséget kérnék tőletek!Honnan lehet hozzájutni egy becsületes navi szoftverhez?Előre is köszönöm az infót!