Keresés

Részletes keresés

Ikarus 417 Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10368
De bizony van. 2 is.
Az uj ar (1160ft) jo, de a regi ar (970ft) hibas volt, mert tavaly 1092 ft volt a 100,1-105,0 km-tavolsagra szolo jegy.
Kovetkezeskeppen az is hibas, hogy a hir 100 km-es jegyrol szolt.

Azt már kacsának vesszük...

Ugyhogy kapsz tolem is egy hagszorot :-)
Hát, hamarosan kész lesz a metróm, ha így folytatom...:-))

Előzmény: Carpy (10351)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10367
;-)))
Előzmény: Carpy (10365)
ADtranz Incentro Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10366
Megyei jogú város ma a 18 megyének (19. Pest megye lenne) a székhelye, Budapest, valamint Sopron, Nagykanizsa, Dunaújváros és Hódmezővásárhely, azaz 23db, és ebből lakosságszám alapján 1.-22. helyet ők foglalják el. Szekszárd jóval lemarad tőlük lakosságszám alapján, de Tolna megyének is kell egy központ.
Előzmény: Törölt nick (10339)
Carpy Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10365
Haaat, ha nem mondod meg, akkor kenytelen vagyok megnezni a menetrendek.hu-n es latni, hogy korvonal lett a 6320 :-)
Előzmény: Törölt nick (10362)
ADtranz Incentro Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10364
"Az M.A.N. 1999-ben, F E L V Á S Á R O L T A a Neoplant.
Megvette.
Ráadásul jelen voltam az aláiráson."

Szerencsés vagy!:-)

Előzmény: Törölt nick (10338)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10363
Kiskavics, Adtranz: MAIL!
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10362
Hehe, akkor nem mondom meg mi lett a 6320-szal! :))))))

Egyébként erre és a 6275-re gondoltam:)

Előzmény: Carpy (10361)
Carpy Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10361
OK! Csak igyekezz, mert mar igy is elvonasi tuneteim vannak attol, hogy mar megjelent az uj menetrend, es nekem meg nincs meg :-)
Előzmény: Törölt nick (10360)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10360
Ja, jó, csak én tavaly nem vettem zalai kötetet, ez lehet a dolog nyitja:) Most kicsit nagyobb volt a "keret" :)))

Melyikre? Na előkeresem...

Előzmény: Carpy (10359)
Carpy Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10359
A Zala mar tavaly (2001-es menetrendtol) attert az Alba-s programra, egy mnezo kivetelevel ('na melyik is volt az? :-)
A korvonalak terjedesenek orulok, magam is sokat gyozkodtem az illetekeseket ez ugyben. :-)
Melyik vonalakra gondolsz egyebkent? A 6275 mar tavaly kormezo volt lett, a 6205 evkozben lett az, a 6320-ra volt mindket verizo, nem tudom melyik lett a vegleges.
Előzmény: Törölt nick (10357)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10358
"Jut eszembe a körjáratokról"

Mondjuk hogy te hol elmitettél körjáratot azt nem tudom...:)))))

Előzmény: Törölt nick (10357)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10357
Jut eszembe a körjáratokról: mi ez a körjárat-gyártási láz a Zalánál? :)
Vagy csak én nem vettem észre és már a tavalyiban is voltak? (Ha akarod előkeresem a vonalszámokat amikre gondolok, de asszem kettőt-hármat is fölfedeztem ami szvsz nem volt eddig, vagy "nem ért körbe")

2.: Jól látom hogy a Zala áttért a másik menetrend-programra? :)

Előzmény: Carpy (10354)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10356
Helyes fiam...:)
Előzmény: ADtranz Incentro (10353)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10355
:)))

Talán jó lenne személyesen, majd megbeszéljük.
(Na azért neked nem lesz AKKORA meglepetés, de én mit szenvedek vele...:)))

Előzmény: Carpy (10352)
Carpy Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10354
Az a járat inkább Zalaegerszeg és Sárvár elővárosi forgalmát szolgálja?

Igen. Egesz pontosan a Zala jarata Sarvar, a Vasiak jarata Zalaegerszeg bejaroforgalmat. Valoszinusitem, hogy ezek a jaratok a Zalaber-Batyk-Sarvar vasutvonal megszunesekor indultak. annak potlasara. Tovabba a Szajki tavak is ezekkel a jaratokkal erhetoek el.

A Tapolca - Sümeg - Hévíz járatra gondolsz? :-)

Nem :-) (pedig milyen jo kis jarat az, ugye? :-)Jelenleg azonban ez is "csak" helykozi vonalszamon fut.

Előzmény: Törölt nick (10348)
ADtranz Incentro Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10353
OFF
Pedig elküldtem a tram-a-nantes@freemail.hu címről. Tegnap valami nagy káosz lehetett, kis.kavicsnak is küldtem mailt egy órán belül, aztán visszaír, hogy nem kapott mailt...

Várj, mindjárt elküldöm minden címedre:-)))

Előzmény: Törölt nick (10349)
Carpy Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10352
Nagyon izgulok :-) Ha mailben jon, akkor probald meg 16-ig elkuldeni, utana johet akar szemelyesen is :-)
Előzmény: Törölt nick (10350)
Carpy Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10351
Sajtóhiba nincs a hírben.

De bizony van. 2 is.
Az uj ar (1160ft) jo, de a regi ar (970ft) hibas volt, mert tavaly 1092 ft volt a 100,1-105,0 km-tavolsagra szolo jegy.
Kovetkezeskeppen az is hibas, hogy a hir 100 km-es jegyrol szolt.
Ugyhogy kapsz tolem is egy hagszorot :-)

Előzmény: Ikarus 417 (10344)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10350
Carpy, "neked" készül valami...:)
Remélem pár hét és kapod emailben:)

Remélem izgulsz:)))

Előzmény: Carpy (10336)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10349
Csak mondom, hogy nem küldtél semmit, pedig beharangoztad.
Előzmény: ADtranz Incentro (10333)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10348
Ez igaz, de ez még a vonalszama alapjan sem tavolsagi jarat, hanem helykozi. Az E94 szerintem tokeletes erre a vonalra. Sot, tul jo a 266-oshoz szokott vasiaknak :-)
A Nagykanizsa - Kaposvár járathoz hasonlítottam, ahol alapesetben E95 jár. Végül is a 266-oshoz viszonyítunk, akkor minden jobb :-) Az a járat inkább Zalaegerszeg és Sárvár elővárosi forgalmát szolgálja?

Van a Zalanal egy tavolsagi vonalszamu vonal, melynek jarataira 260-as van beosztva. Hangsulyozom, hogy csak a vonalszam alapjan tavolsagi a vonal, jellege alapjan helykozinek kellene lennie. Akkor kapott tavolsagi vonalszamot, amikor meghosszabbitottak, elotte helykozi vonalszama volt. Akkor E95 jart rajta. :-)
A Tapolca - Sümeg - Hévíz járatra gondolsz? :-)

Előzmény: Carpy (10336)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10347
OFF
Miről is? :-)
Előzmény: Törölt nick (10327)
MALWIN Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10346
Ja.
De Baja is pedálozik ezerrel... :-)
Előzmény: Ikarus 417 (10343)
tucatnev Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10345
Ez nincs igy, keresem a helyes valaszt.
Előzmény: Törölt nick (10339)
Ikarus 417 Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10344
Sajtóhiba nincs a hírben. Átlagban emeltek 6%-kal.

A 2003-as díjak.

Előzmény: Carpy (10335)
Ikarus 417 Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10343
Az előbb felsoroltak közül Esztergom, Pápa, Baja, Jászberény, Gyula, Balassagyarmat nem megyei jogú városok. Az egyetlen esélyes e városok közül a cím elnyerésére az idén: Esztergom.
Előzmény: Törölt nick (10339)
Ikarus 417 Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10342
Tisztelt Traffic!


Van ilyen busz gyár.
Sok.

pl.:
- Neoplán,
- Mercedes,
- M.A.N.
- Van Hool,
- M.A.N.

Elég ??

A felsorolt buszgyárak közöl tényleg van olyan, amelynek a típusválasztéka elég komoly. Ide tartozik a Neoplan 9 fajta, az MAN 12 fajta városi busszal. A Mercedes 4, és a VanHool 5 típusa már bőven lemarad ezektől. (A számok a most kínált típusok számát jelölik.) Ez valóban kecsegtetően soknak tűnhet az Ikarus választéka mellett. De bőven nem elégítenek ki mindenféle utas- és üzmeltetői igényt.
Úgy vélem, a Neoplan 40xx-es (III. generációs) szériája bővebb választékot kínált a jelenlegi 44xx-es (IV. generációs) szériával szemben. Bár a csuklós Neoplan fejlesztések egyértelműen a IV. generációhoz tartoznak.

Remélem, így már érthetőbb a kijelentésem:
Ikarus 417

Előzmény: Törölt nick (10337)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10341
NOLAN : ....B) Ha a tulajdonos "rossz tulajdnonos", márpedig ezt hallja mindenhonnan (nemcsak a közlekedés területéről) az ember, akkor hogy lehet, hogy a Volánok vezérei mégis - többnyire - odavaló, szakértő emberek? Ha jól tudom, őket a tulaj nevezi ki (azaz pályáztatja)........."

traficc :

Mint irtam, a mai Volán vezérek nagy többségével elégedett vagyok.
(mellesleg nem nekem kell elégedettnem lennem, hanem a munkáltatójuknak).

Szerintem a Volánok sikereinek titka, hogy e válság években közgazdászok vezették, vezetik a Volán cégeket.Vagy legalábbis jó gazdász gondolkodású, más végzettségűek.

Előzmény: Törölt nick (10298)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10340
NOLAN (10305)
A) tudjuk, hogy ezeknek a tendereknek olyan a "természete" (legyünk diplomatikusak), hogy akár mindegyiken más nyerhet egy adott kategóriában. Most nem arra akarok kilukadni, hogy magyar típus-e vagy nem, hanem arra, hogy így hogy tud "típushű" maradni egy cég. Ráadásul közben vezetők, igazgatók jönnek-mennek (felteszem), mindegyiknek más lehet a "rögeszméje" (vagy mondjuk szépen: meggyőződése). Mert nekem úgy tűnik, hogy a vállalat akárhogy is próbálkozik, még így is jónéhány típust kell üzemeltetnie.

traficc :

Az 1991-99 között "elkövetett" Volán tenderek anyagát gyűjtöm. ( mindenki küldhet)
Mert.
Az emberi butaság + a mutyizás+ a nem vállalt, de egyébként jogos, előnyrészesitések dokumentumai.

Kiváló tananagy lesz a 2OO4-2O1o közötti közlekedés mérnök jelöltek számára.
Pár szakdolgozatot (dipolma tervfeladatot) biztos iratok belőle.

A Volán cégek kénytelenek, már csak objektiv okokból is sok tipust üzemmeltetni.
Remélhetőleg eljön egyszer az az idő, amikor azonos kategóriában, elég lesz egy tipus is.


Előzmény: Törölt nick (10298)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 10339
Ismereteim szerint megyei jogú város , ma :

- Sopron és Győr,
- Tatabánya és talán ???? Esztergom,
- szombathely,
- Zalaegerszeg és Nagykanizsa,
- Veszprém és Pápa,
- Széjesfehérvár,
- Kaposvár,
- Pécs,
- Szekszárd,- Szeged és Hódmezővásárhely.
- Kecskemét és Baja,
- Békéscsaba és Gyula,
- Szolnok és Jászberény,
- Debrecen,
- Nyiregyháza,
- Miskolc,
- Eger,
- Salgótarján és Balassagyarmat.

A cimek adományozásának követelményei 199O után felhigultak.

Előzmény: ADtranz Incentro (10319)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!