Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HuG Creative Commons License 2001.01.31 0 0 76
Hi műláb!

Rosszúl írtam: 2+2 tárcsafék, mert Wartburg kerékagyak lesznek fent. A Wartburg kétkörös fékje elég bonyolúlt geometriájú gyárilag, ezért 3 egykörös főfékmunka hengerre és 3 pedálra gondoltam. A középső pedálra lenne kötve az első tengely mind két oldala, a jobbra a hátsó jobb, a balra a hátső bal. A 3 pedált retesszel lehetne szétválasztani. Helybenforgás rulez, de több előny is van: a hátsó tengely elforgásakor lefékezem CSAK a kipörgő kereket,így a másikat kénytelen forgatni (difizár). Mivel központi difi nem kell, mert öszzkerékkormányzású+azonos kerékméret = oldalanként azonos ív és fordulat, 3 kereket kénytelen hajtani: Elől 1 db, hatul 2 db.

Rénézésre RABA 15, de nem középen csuklós. De már hasonlót csináltunk. Leírom késöbb.

Kösz a válveregetést.

műláb Creative Commons License 2001.01.31 0 0 75
Hi HuG!

Egy tengelyen 4! db tárcsafék?
Ha ugye 2 tengelyes a gép, és előlről lespórolod...
Követve a klasszikus 2 MTZ, és Zetor hagyományokat.De ha így kormányfékesre csinálod, helyben megfordulás rulez!!
Csodálattal adózom elhivatottságodnak!
( ez egy virtuális vállveregetés) :))

Üdv.: Műláb

Ps.:Itt lejjebb király a kép!

Előzmény: HuG (72)
TCSA Creative Commons License 2001.01.31 0 0 74
Megy ez :o))
TCSA Creative Commons License 2001.01.31 0 0 73

HuG Creative Commons License 2001.01.31 0 0 72
Hi műláb!

Az elképzelés: 100-as ú vas keret. Elől-hátúl Vartburg vagy 850 Fityó váltó. 850-es erősebb és nehezebb is. A vartburgnál a hátsó, a 850-es váltónál az első váltóban át kell fordítani a difi kúpfogaskerekét, hogy mindkettő egy irámnyba menjen(szembe lesznek fordítva). A két nyeles tengely össze lesz kötve, itt kapja a meghajtást. Az még eldöntendő, hogy a motor és a meghajtása közé be lesz-e iktatva még egy 850-es vagy 127-es váltó. A motorra (850-es Filtyó) mindkettő jó csak a difi kihalytás között 90 fok eltérés van.
A első és a hátsó futómű Vartburg első futómű lesz, rugókkal és elől-hátul egy-egy Vartburg kormányművel. Van egy Zil kormányszervó szívatyúm és egy a bányából származó kis méretű hidraulika karom, valamint egy kétirányú szelepem hozzá.
Elől a hómarót fogja üzemeltetni (fel-le).
A trakesz csak szakmai kihívásból csinálom (majd), de hótolásra, hómarásra, pótkocsizásra fogom használni. No meg terepezésen élvezni az iszonyat nyomatékot.:-)))
Ja jobbos-balos fék lesz hátúl, elől nem. Négy Vartburg tárcsafék. Valószínű nem lesz kézifék.

DarkSide : köszi

Üdv HuG
vetarán FIAT felújító

BkorVette Creative Commons License 2001.01.30 0 0 71
"Amikor a szomszed srac franciaorszagban jart, az Eiffel-torony helyett mezogazdasagi kiallitason fenykepezett. "

:-)))))))))

Udv.:B.korVette

Előzmény: Törölt nick (70)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.30 0 0 70
Bakker, hat ez egy AMERIKAI GEP, es 3 napos tanfolyamra kellett menni, addig nem hozhattak el! Full extra, meg minden :-)))) Szantani ott van a Belorus meg a tobbi gep, ezzel csak villantanak majd a gazdagyulesen :-))

Egyebkent, ha tenyleg van erdeklodes, akkor tudok bescannelni kepeket John Deere es egyeb "nagy piros" kategoriaju gepekrol. Amikor a szomszed srac franciaorszagban jart, az Eiffel-torony helyett mezogazdasagi kiallitason fenykepezett.

Előzmény: tcaoe (67)
műláb Creative Commons License 2001.01.30 0 0 69
Hi HuG!

Amugy használgatnád is a zsebsárkányt hagyományos értelemben, vagy csak a "terepen mozogni" ?
Lesz hidraulika és kardán is?
Műláb

Előzmény: HuG (61)
műláb Creative Commons License 2001.01.30 0 0 68
Ja!

Amúgy kitalálta már valaki a topic jelszavát??
Nekem nincs 5letem.

ötöseketerpnégy! :))))

Előzmény: tcaoe (67)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.30 0 0 67
Az mar milyen, amikor a traktort jo idoben hozzak ki:))
Előzmény: Törölt nick (66)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.30 0 0 66
Hali!

Van lánya is, de azt inkább nem :-)
Egyébként meg van beszélve, hogy kihozzák az új John Deere-t ha jó idő lesz és fényképezek :-)

műláb Creative Commons License 2001.01.30 0 0 65
MTZ 50 Rulez!

Gondoltátok volna, hogy ennyi "hüje traki fan "van velem együtt? :)

Csak kisebb aberráció, ha a trakiját fényképezed a szomszédnak.
Lánya nincs? :))))))))

Mindent egybevetve Cool!!

Előzmény: Törölt nick (64)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.27 0 0 64
Hali

A topicon felbuzdulva megpróbáltam átmenni a szomszédékhoz, traktornézőbe. Nem voltak otthon...azért nem dolgoztam hiába, nyaktörő mutatvánnyal sikerült egy felvételt készítenem :-))
katt ide.

DarkSide Creative Commons License 2001.01.26 0 0 63
Nem engedi a zIndex:(
Előzmény: DarkSide (62)
DarkSide Creative Commons License 2001.01.26 0 0 62
(IMG SRC="http://www.newholland.com/nh/prodotti/tm.jpg
") csak zárójel helyett kacsacsőr(<>)

Tisztelettel DarkSide

Előzmény: HuG (61)
HuG Creative Commons License 2001.01.26 0 0 61
Magyarázzátok el, hogy hogyan tudnék képet berakni?

Magamról: alapjában agrasszív FIAT fan vagyok, de megszállott traktor buzi is.
Kb. 10évvel ezelőtt készítettem egy saját trakeszt: Izs 350 Planeta motor, Uaz vagy Warsava váltó és rövidített difi, Zil felni hátúlra, Barkasé előre, jobbos - balos fék hátúlra, valamint a gardánra ható kézifék. Vízzel fújtam fel a kerekeket, mert nagyon könnyú lett. Mivel minden alkatrésze kopott volt, így egyenesfutásról a 90 fokos kormányholtjáték "gondoskodott". Első uatmon végigmentem a Simsonomon vele, mert nem jött össze a fék és a kuplungbovden elszakadt, valamint direktre volt kötve a gyújtásom. A bratyóm épülő házát szerencsére nem tudtam elmozdítani így lefuladt. 9 fokozat előre 3 hátra rulez. A traki azért nincs meg mert egyszer hanyatt estem vele, valamint rájöttem, hogy NAGY lett. Elhatároztam, hogy csinálok egy KICSIT. Vettem Zaporjozskát, hogy a motorjából csinálok, de eladtam. A trakit elcseréltem egy nagy kompressorra. Az álmomról nem tettem le: 850 Fiat motor, összkerék hajtás és kormányzás. A lényeg minnél kisebb legyen.

Ha van időtök: a FIAT 500/600/850.. topik

Gázfröccs és 5ös eke!

HuG Creative Commons License 2001.01.26 0 0 60

>

HuG Creative Commons License 2001.01.26 0 0 59
Hi Tractor-Fans!
http://www.newholland.com/nh/prodotti/tm.jpg
Made by Fiat
műláb Creative Commons License 2001.01.26 0 0 58
a CW-je kicsit magas :))))

Egyébként még anno dolgoztam IH Bergmeister-en is, ( olasz és német Tirol, hegyen, gyümölcs és szőlőben eszméletlenül praktikus).
Az aranyosabb volt.
Kissé dragsteres külcsínt kapott a széls kerekektől.

Tractor Rulez! 8-)))

Előzmény: zsombi (57)
zsombi Creative Commons License 2001.01.26 0 0 57
Hát ez szinte hihetetlen. Ennyi traktor szaki... oszt még szóba se' került a legjobb traki, az olasz Antonio Carraro Kérném tisztelettel (igazi földművelésügyi fordulat) ha valaki, ez a digó ért a formatervezéshez. Tapasztalat, vélemény?
tcaoe Creative Commons License 2001.01.26 0 0 56
Megszamoltam. :)
Nem is tudja ez a sok kezifekezo , milyen befekezni a jegen az egyik kereket, es a korul porogni...:)) De ugy hirtelen otre emlekeztem... Mulab, ha ertesz hozza, miert van, hogy ha beallitom a kezi szabalyzoval az alapjaratot, es utana csak a pedalt hasznalom, csak ugy all le, hogy a pedalt visszarangatom? Kozvetlenul ossze lennenek kotve? Nem olyan franko a saros pedalt fogdosni, ha meg labbal huzom vissza, a cipom lesz mocskos(jo,tudom, traktorhoz gumicsizma). Ma este tobb idom lesz mokazgatni...:)
Előzmény: műláb (55)
műláb Creative Commons License 2001.01.26 0 0 55
Lebuktál :))))))))
Előzmény: tcaoe (54)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.26 0 0 54
A fenebe, tenyleg csak negy....
Előzmény: tcaoe (52)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 53
Tcaoe!

Zetor topic Rulez!!

Amugy én csak 4 hengeres 6211- ekkel találkoztam.
52-es sorozat: 3 henger
Crystal sorozat: 6 henger
összes egyéb :4 henger
Lehet, hogy rosszul tudom.

De tényleg ne temessétek el a topicot!!
:-)

GLS!

A Skodamobilt gyorsan lecsrélted!
:)))

Előzmény: tcaoe (52)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 52
Zetor 6211. Az meg 5 hengeres!:)) A mostaniak mar mind negy... Nekem szemely szerint nincs kepem, de majd szetnezek en is.
Előzmény: GLS (51)
GLS Creative Commons License 2001.01.25 0 0 51
tcaoe!
Nagyapádnak milyen gépe van?
Neked nincs véletlenol képed Rábákrol, Kilovetzekrol, Dutrákrol. A Neten eddig még nem találtam róluk semmit.
Előzmény: tcaoe (50)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 50
Mit tettem:)))
En egyebkent viccnek szantam, de az sem baj, ha komoly dolgok is elofordulnak, hiszen valojaban erdekes gepeknek tartom a traktorokat, es tenyleg elvezem, amikor rovid idokre beszabadulok a nagyapameba...
Előzmény: GLS (49)
GLS Creative Commons License 2001.01.25 0 0 49
Most lehet, hogy újgazadag bunkónak fogtok nézni, pedig a vagyonunkat már a 90-es évek elején szereztük (annak legalább már 10 éve tehát elég régen) a családunk régen fölmüvelésbol élt, de azért elmondom, hogy milyen gépeink vannak. Apámnak egy Dzson Déér S-osztálya van, anyámnak egy 30 millás Nyú Hollandja M3-asa van. Nekem (pedig csak 22 éves vagyok)egy hatalmas Lambordzsini. Amikor megyünk ki a föddünkre mindígg levijjogom és ledudálom a lassú MTZ-ket és szar kórejai és jappán vackokat. Egyébként utálom a sok kis taknyos gyereket akiket, a gazdag szülok beleültetnek egy jó gépbe.
Az Audi kontra BMW topic nyomán.
Előzmény: műláb (48)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 48
Ha lemész az Alföldre, ott rengeteg U-28-ast találsz még.(kisdutra, 2 henger, no kabin, 28 le)
Mindmáig ódákat zengenek róla a "farmerek".
Sőt, mikor Németben melóztam, ott is visszasírták a 6 hengereseket,merthogy volt nekik.
Nemhiába: a KGST az KGST. (csak az a sok xar IFA tűnne már el az utakról)

Üdv.:M.

Előzmény: fargo (43)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 47
Csak nyugodtan:)
Előzmény: műláb (46)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!