Keresés

Részletes keresés

H0 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 12807
Szia!

Igen, érdekelnek!

mail ment.
Előzmény: Törölt nick (12796)
VBL Creative Commons License 2005.07.18 0 0 12806
Atomheart: Nem akarta megégetni az ujját talán. A harapófogónak meg nincs idegrendszere. (Jelenlegi tudásunk szerint. :-) )
Előzmény: Törölt nick (12798)
VBL Creative Commons License 2005.07.18 0 0 12805

Nem lehetne tökéletesíteni Istvántelken ? Legyártani új befúvókat ?

 

Akkor gondolom e miatt volt, hogy a kazánnyomás az állítás előtt ép hogy elérte a 10 bar -t, a tolattyú nyomásmérő műszer mutatója pedig úgy ugrált (de az még az állítás után is) hogy majd elrepült ...

 

A vezér tett is egy olyan kijelentést, hogy a 424,247 -es sokkal jobb állapotban van. ("gépezetileg")

Előzmény: Elősiető (12802)
m61019andras Creative Commons License 2005.07.18 0 0 12804

Látok mindent! :-))))

 

Amúgy meg szerintem semmivel nem rosszabb az MTON topic stílusa, mint bármelyiké. Sőt! Csak vagyok olyan úr, hogy nem írom le ide azon topicokat, ahonnan folyamatosan köszönnek le a topiclakók az ott eluralkodó hangulat miatt. És ez bizony nem az MTON topic.

 

Na vége az OFF-nak. :-)))))  Ez a véleményem nekem és másoknak is, de remélem ezért nincs harag. :-)))

Előzmény: rg7 (12800)
Intersziti Creative Commons License 2005.07.18 0 0 12803

Igaz, jórészt villamosokról van szó, de azért akad egy pöfögős is itt:

 

Darmstadt: gőztramwayozás a "Bélvárosban" 1-4.

 

Melyben: gőzmozdony vontatású nosztalgiavonat helyiérdekű villamospályán

Elősiető Creative Commons License 2005.07.18 0 0 12802
Azért, mert a 287-en szarok a befúvók és nem fújnak rendesen és többek közt emelett kicsi a beömlést szabályzó csap átmérője is és ezért úgy szaggat, mint egy traktor a kazán. Nah ezért állítgatta....
Előzmény: VBL (12797)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.18 0 0 12801
mail ment
Előzmény: Zolcsi67 (12799)
rg7 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 12800
Ne menjetek át MTON topik stílusba...
Előzmény: Törölt nick (12798)
Zolcsi67 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 12799
Az alsó képen levő érdekel! :-) Mailcímem - ha minden igaz - publikus.
Előzmény: Törölt nick (12796)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.18 0 0 12798
Arról nem is beszélve, hogy ki az a tuskó, aki harapófogót használ tekergetésre...???!!!
Előzmény: VBL (12797)
VBL Creative Commons License 2005.07.18 0 0 12797
Szombaton a 424,287 -en egy megállás alkalmával a mozdonyvezető levette a tűztérajtó alattai "dobogó" burkolatát és harapófogóval tekergetett az egyik kiálló "bütykön" (több is volt - hú de szabatos vagyok:-) ). Vajon a porlasztófej beömlési nyílásának keresztmetszetén állított ? Miért lehetett rá szükség ?
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.18 0 0 12796
Érdekel valakit?

Vagy ez:
drdoktor Creative Commons License 2005.07.18 0 0 12795
szétnéztem az angol gőzösök közt a volt Mercurionál.
mit mondjak, lámpa ügyben nagyon skótok:))
scsabi Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12794
Ehhez egy féloff kép. Ajánlom figyelmedbe a 164. szakaszt, Te szoktad gyűjteni az ilyen blickfangos megfogalmazásokat. :-)
Előzmény: manhattani (12788)
Elősiető Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12793

Khm, 12781-es hozzászólás...

Előzmény: Intersziti (12789)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12792

De csak elősiető listájában az nekem nem tünt fel mint hiba ezért azt nem módosítottam. de valóban a 365-ös a gép.

 

Előzmény: Intersziti (12789)
seTTebello Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12791
Előzmény: Intersziti (12789)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12790
De!
Előzmény: Intersziti (12789)
Intersziti Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12789

356 (Korábban Gárdony, most Füsti VP)

 

Az nem 365 volt?

Előzmény: Törölt nick (12783)
manhattani Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12788
>Valahol olvastam, hogy Angliában régebben _egyáltalán nem_ volt a mozdonyokon lámpa!
Háááát... talán a Rocketen... :-))
Ilyet nem hallottam, de azt igen, hogy a lámpákkal jelezték, hogy gyors volt-e, és hogy a helyes vagy a helytelen vágányon jött-e. A királyi különvonat elején pedig 5 lámpa volt.
Előzmény: rezgaras (12757)
Elősiető Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12787

Mind1, holnap megszámolom őket... meg utánakérdezek mit mire számoztak át..

Előzmény: Törölt nick (12786)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12786

Amikor utoljára fotóztam még rajta virított íme:

 

 

424 005
Előzmény: Elősiető (12785)
Elősiető Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12785
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ kezdődik az, hogy elvesztem a fonalat.... igen tudom, hogy valamelyik a 005, csak pályaszámot cseréltek rajta.
Előzmény: Törölt nick (12783)
Elősiető Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12784

Hi!

 

Akkor a 284 volt a 07-es fűtőgép, 262 csarnokban, 285 kiállítva, 053 csarnokban....

Meg is van.

Amúgy van abban a csarnokban sok szép dolog. Múltkor egy 324-es Brotán kazán tűzterében pihengettem....

Előzmény: M62 127 (12782)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12783

A 3 működő ugyebár:

  1. 009
  2. 247
  3. 287

Kiállítva:

  1. 001 (Közlek Múzeum)
  2. 005 (Korábban Rákosrendezőn, most Szombathelyen most Istvéntelken fedél alatt.)
  3. 124 (Dombóvár)
  4. 129 (Celldömölk)
  5. 140 (Fertődoboz)
  6. 309 (Nagykanizsa)
  7. 320 (Szolnok)
  8. 353 (Tokaj)
  9. 356 (Korábban Gárdony, most Füsti VP)

Tartalék:

  1. 053 (Istvántelek)
  2. 262 (Istvántelek)
  3. 284 (Istvántelek)
  4. 285 (Istvántelek)
Előzmény: Elősiető (12780)
M62 127 Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12782
285-ös van a kapunál, a 07-es és a 262-es bent van a csarnokban. A többit nem tudom.
Előzmény: Elősiető (12780)
Elősiető Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12781
365 az a 356... hiszen minden napra jutott egy gép.....
Előzmény: Elősiető (12780)
Elősiető Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12780

A 3 működő ugyebár:

  1. 009
  2. 247
  3. 287

Kiállítva:

  1. 001 (Közlek Múzeum)
  2. 005 (Korábban Rákosrendezőn, most Szombathelyen)
  3. 124 (Dombóvár)
  4. 129 (Celldömölk)
  5. 140 (Fertődoboz)
  6. 309 (Nagykanizsa)
  7. 320 (Szolnok)
  8. 353 (Tokaj)
  9. 356 (Korábban Gárdony, most Füsti VP)

Tartalék:

  1. 053 (Istvántelek)
  2. 262 (Istvántelek)
  3. 284 (Istvántelek)
  4. 285 (Istvántelek)

Nah most az istvántelki gépek közül nem tudom melyik áll a kapunál és melyik hol van, mert össze vissza lettek rakosgatva meg számozva. A 053 volt a kapuval szemben, de levették onnan, most fedél alatt van, helyette most ott van valamelyik, azt hiszem a 285.. nem jut eszembe.

Továbbá az egyik istvántelki gép fűtőgépnek lett átminőstíve 07 számmal, de holnap megnézem melyik melyik és akkor .osan leírom majd.

 

Azt hiszem ennyi, de ha valaki .osítani tud, akkor kiegészíthetné.

 

 

Forrás: dr. Csiba József : A 424-es

            Lococlub.hu

Előzmény: hkv (12777)
Soldato Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12779
Köszönöm a válszt.
Előzmény: Vendégsín (12778)
Vendégsín Creative Commons License 2005.07.17 0 0 12778
1986. évben, az esztergomi memetrend szerinti nosztalgiavonaton, a Nyugatiban.
Előzmény: Soldato (12776)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!